Marco , erkenden uyanmıştı , yattığı yeri bile toplamış güzelce katlamıştı. Şimdi de mutfakta kendi elleriyle kahvaltı hazırlıyordu.
Aslı , gözlerini yavaşça araladı . Başını ovuşturarak baktı etrafına , yastığa onun kokusu sinmişti , gene mi gelmişti gece ?
Doğru düzgün bir şey hatırlamıyordu ..." Günaydın Mar- " lafı yarım kalmıştı .
Kadının kafasını güzel kokuların geldiği mutfağa doğru çevirdi ve ilerledi." Oo Marco ! Bune hal ! Uyusaydın ya biraz daha !"
" Dün gece çok güzel uyudum zaten , harika bir geceydi..." dedi sırıtarak.
" Sadece bara gittik , seni sevgilim diye tanıttım devamı yok ne oldu ki başka ?" dedi şüpheli bir tavırla.
" Hiiiç Aslı , baya eğlendik ! "
Adam kadının dudaklarında gezdirdi baş parmağını dilimlediği domatesi kadının ağzına attı . " Bion giorno Rosso ! Senin yanından ayrılıp , kendi yatağıma yattığımda uyuyamadım , dönüp durdum.
Senin kokuna alışınca tabi... ! "Aslı " nın annesi ve babası onları kapıdan izliyorlardı , gülümseyerek . " Maşallah damadıma , hem yakışıklı , hem kaslı hem hamarat" dedi annesi.
Timur bey göğsünü gererek , karısına sarıldı . " Aynı ben aynı ! "
Mutfakta ikili birbirlerine bir şeyler söylüyordu . " Marco , bırak bari yardım edeyim , dur demekten anlamıyorsun madem ! " dedi kadın yanaklarını şişirip, ofladı.
" İyi bari , çaylak tabak ve çatalları masaya götür ! " dedi.
" Bana emir verme Marco ! "
" Götürür müsün sevgilim , kızıl kadınım , Rossom , my love ! dedi adam kadının yanağına bir öpücük kondurdu.
Aslı , şaşkına dönmüş , yanakları kıpkırmızı olmuştu. "Marco napıyorsun ? "
" Sevgilimi öptüm , yasak mı ? " dedi kıkırdayarak.
"Ben senin sevgilim değil- " kadının lafı yarıda kesildi annesi mutfağa girmişti.
" Kızım , çocuk misafir bırak otursun yahu ! Uyusaydın evladım , ne bu acelen "
kadının oldukça sevecen bir tavrı vardı.Marco , gülümsedi " Efendim , kızınızın kokusu olmadan uyuyamadım ki dönüp durdum bende dedim kahvaltı hazırla bari Marco , yani kendi isteğim ! "
" Bizim kız , zar zor iş yapar yahu maşallah sana ya , bizim kız totosunu kaldıracakta ohoo ! "
Aslı , annesiyle hayretle baktı , " anne aşk olsun elin oğlu için öz kızını sattın ya , hem ben gayet güzel kahvaltı hazırlıyorum bir kere " Dedi alıngan bir tavır içinde.
Marco, dudaklarını büzerek konuştu . " Efendim bir kere bile görmedim , böyle bir şey yaptığını ! "
" Aslı güzel yapar oğlum yaparsa ama işte kırk yılda bir gönlü olursa hem bana bakın siz ne zamandan beri sevgilisiniz , yoksa oteldeyim , derken siz beraber miydiniz ? "
dedi şüpheli bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) Italian
Chick-Lit[ ❗Fazlasıyla Yetişkin içeriklidir . Erotik kitap] " Ben hassas değilim, sen benim hassas noktamsın." " Fantezilerden hoşlanan ve libidosu yüksek bir kadın ve bir adam İtalya seyahatinde denk gelirse ne olur ? Sevişmek, onlar için bir tutkudan da...