68.Bölüm

2.1K 49 9
                                    

Yatağın içine uzanmış üstüme pikeyi kapatmış  banyodan karımının çıkmasını beklliyordu ben." Hadi çık artık be kadın ölmek için çok yakışıklıyım! " diye bağordım sessizce. Nefessiz de kalmıştı yan taraftan hafif aralık bıtakmayı akıl edememişti ben.
Aslı nihayet işini halletmiş , yatağa sessizce uzanmıştı. Onu bir kapan gibi kolları arasına aldım" Aaaaa! " hafif çığlığının ardından  gülmeye başlamıştı. " Amore bak kocan seni nasıl yaptı siki ha! "

" Aynen kocam çocuklar uyansaydı seni bir sikardım varya! Siki değil o sıkı sıkı"

" Yapmadığın bir şey değil! " ( iğrenerek)

"A A A şuna bak şuna! Siz sikerken iyi ya! "

" Yani sikmeyelim mi? "

" Varya siz biz olmasak asla yaşayamazsınız bence. Bi de yokluktan birbirinizi sikerdiniz bence! "

" Yooo ben karım varken başka birini sikmem! "

" Of tamam ne çok sik konuştuk rüyama gircek şimdi! "

" Aslı gidelim yarın tamam mı dayanamıyorum artık! "

" Neye? "

" Anlasana! Hem zaten biletleri aldım bil istedim. Yarına! "

Aslı kafasını yastığa koydu. " Hı hı! " İkisi de uyumaya çalışırken Aslı çoktan uyumuş Marco yani ben uyumaya çalışiyordu.
Dışardan sesi geliyoduğunde ben neye ığradığını şaşırdı. Korkuyla bağırdık ben " Aslı Aslı! Uyan şşş kız bomba atıyolar şşşş "
Cam açık olduğundan ses  daha da fazla geliyordu.

" İyi tamam ben çocuklarımı alıp gidiyorum."

" Marco ne bombası ya? Kedidir kedi! "

" Ah aşkım ölmek için çok yakişiklıyım. "

Öf napcam ben! çocukları hızlıcs alıp odadan çıktım. Ama karım içerde kaldı.O sırada elinde tatlı tabağı olan babasıyla karşılaştık İkisimiz birbirine anlamsız gözlere bakıyordu.

" Damat hayırdır? "

" Efendim bomba var! Çıkalım hadi duymadı siz? "

" Ne bombası haa bomba mutfakta. Karım izmir bombası yapmış! "

" Anlamadı ben? Aslıııı hadiii arsbadayım gideliiimm! "

" Hopp damat hani yarın gidiyosunuz? "

" Can önemli, kedi kasap ya! " dedi sitemle.

Aslı da gözlerini ovuşturarak çıktı odadan.
" Aşkım  canım kocam ikisi de aynı anda mı uyandı? Ayyy ne tatlı bir babasın ama sen! "

" Bomba sess dışarda adam bağırıyoo eyy siz aile deli bence! Ölmek yok tamam hadi çıkalım. "

" Yaaa damat davulcuyu diyo. Onu duymuştur. Yazık ilk defa denk geldi. " dedi annesi gülerek onlara yaklaşıyordu.

" Davul? Eğlence mi gece? Ama ınsanlar uyuyo yasak değil mi? "

Dedesi nefretle adamın yüzüne bakıyordu. Ne ara gelmişti? " Hele şunun sıfatına! Gavur işte ne anlar mübarek ramazandan. İşte gavur aldın müslüman alsaydın böyle olmazdı. Yazık yazık! Hristiyan olcak şimdi şu bebek! Gavur işte sevmem! "

" Dede başladın gene hee! Ben İtalyan damat kadınıyım. Sen seversin sevmessin.  Dede o çok iyi bi adam. "

" Dinsiz iyi olsa ne yazar be! Yanacak her türlü! "

" Baba yani sen cennete gideceğine yüzde yüz eminsin öyle mi? " dedi aslın baba

" Yaaa  tamam hadi herkes yatağa! Zaten kimse oruç tutmuyor. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İTALYAN+18 ( Devam Ediyor ) ItalianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin