Keyifli okumalar
Ağzımın üstüne kapanan elin sahibi bir anda beni kendine çekip, "Sakın yanlış bir haraket edeyim deme,"derken bir yandan da geriye doğru temkinli adımlarla ilerletiyordu beni.
Bu ses...
Zihnim birkaç ay öncesini acımasızca bana hatırlattığında,beynim şok etkisi yedi sanki.
Allah'ım yardım et.
"Yoksa ne olacağını ikimiz de biliyoruz."
Şiş karnıma dayanan silahın ucunu bastırıp, "Öyle değil mi?"diye fısıldadı,eğlendiği belli olan sesiyle.Oğlum!Deli gibi başımı iki yana sallarken söylemek istediklerim avucunun içine hapsoluyordu. "Sakin ol.Bana uyarsan ikinize de zarar vermem."Ellerimi karnıma sarıp gözyaşlarımı akıttım.Çaresizce sağıma soluma bakınıp birini görmeyi umdum ama yoktu kimse!
Neden?!
Neden bir Allah'ın kulu geçmiyor buradan?!
Oğlumuza bir şey olursa bu sefer ayakta kalamam, ölürüm ben!
Rüzgar neredesin?Yalvarırım gel kurtar bizi.
Yanına yaklaştığımız arabanın arka kapısını açtığında, "Bin!"dedi.Son bir umut çaresizce baktım etrafıma.Hava kararıyordu artık.Bu bilmediğim arabaya bindiğimde ne olacaktı?
Nereye götürecekti beni?
Ağlayışım arttığında geri çekilmek için atak yaptım.Kolumu sıktı var gücüyle. "Sözlerimi tekrar etmeyi sevmem!Karnındaki bu piçin ölmesini istemiyorsan bin şu arabaya!"
"Sensin o piç!"
Sürücü koltuğunda oturan adamla göz göze gelince ayağımı çevirip diz kapağına tekme savurdum.Acıyla haykırdı.
"Birilerine görünmeden gidelim şuradan, Barbaros!"
Görünüşü kadar sesi de ürkütücü olan adam sinirle söylendiğinde,kolumdaki baskısı son buldu.Sırtımdan ittirince dengemi sağlamak benim için çok zor olmuştu.Hemen yanıma geçtiğinde camı yumruklayıp avazım çıktığı kadar bağırsamda hızla ilerliyordu araba.
"Sustur şunu!Senin yüzünden başıma bela alacağım gerizekalı.Beni dinleseydin eğer doğru bir vakitte halledecektik bu işi.Ulan
bi gören olduysa kardeşim demem s*kerim belanı!""Olmadı abi.Bunca vakit takip ediyorum bir türlü fırsatını bulamadım.Bu sefer bu fırsatı da elimden kaçıramazdım."
"İnşAllah öyledir Barbaros.Yoksa elimden çekeceğin var!"
"Merak etme,bir sıkıntı çıkmayacak.Yurt dışına çıktığımızda beraber mutlu olacağız biz."
"Evli dedin,bu kadın bir de hamile lan!Sana uyan aklımı da s*keyim ben!"
Sırtımı kapıya yasladım.Şok içinde bu iki adamı da dinlerken bacaklarımı kendime çektim.Bu adam,Rüzgar'dan yediği onca dayağa rağmen bunca zamandır beni mi takip ediyordu?Korkup eşyalarını başkası aracılığıyla taşıttıran, bir daha karşınıza çıkmayacağım diyen bu adam abisi olmasa asla kalkışamazdı böyle bir şeye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum Sensin Kadın
Teen FictionÖylece karşıyı izlerken sessizlik aramızda hakimdi.Daha iki günlük tanıdığım adamla ne konuşabilirdim ki?Derin nefes alıp hırkanın omuz kısmından tutup çektim.Öne doğru uzatıp gözlerine minnetle baktım.Kimileri umursamazdı.Sadece kendini düşünürdü.O...