Saatler durmadan olabildiğince hızlı bir şekilde geçiyor.Gözlerini açması için tükenmeyen umudumuzla bekliyoruz bir köşede.Ruhum bedenimden ayrılmak için iznimi bekliyor,bıraksam kendimi bir köşeye yığılıp kalacağım.Şimdi olmaz diye defalarca tekrarlıyorum kendime.Burada olduğumu hissetmesine ihtiyacım var.Gözlerimi kapatıp içime derin nefes çektiğimde omzumda bir el hissettim. "Özür dilerim,"dedi burnunu çekerek. "Ona hesap sormak için çıktım evden.Aradım,buluşacaktık bir yerde.Dediği yere geldiğimde arabasıyla ağaca çarpmış olduğunu gördüm.Eğer ben onu aramasaydım,"Gözyaşlarım yanaklarımdan inerken elimle ağzımı kapattım.Merve arkamdan sıkıca sarılıp omzumda ağlamaya devam etti. "Özür dilerim Rüya.Benim yüzümden oldu,benim!"Güçsüzce başımı iki yana sallayıp, "Senin bir suçun yok,"dedim. "Merve ben çok kötüyüm.Nasıl ayakta kalacağımı bilmiyorum."
"Güçlü olacaksın,olmak zorundasın!Rüzgar için..."
"Nasıl olunur bilmiyorum."
Beni kendine çevirip gözyaşlarımı sildi. "Yemek yedin mi dünden bu yana?Hayır!Hastasın,ilaçlarını aldın mı?Hayır!Rüzgar uyandığında seni bu halde görünce bize hesap soracak.Benim sevdiğim kadına böyle mi baktınız diyecek.Rüya...Görmüyor müsün halini?Saatler içinde eriyorsun gözlerimizin önünde.Elimden bir şey gelmedikçe deliriyorum!"
Başım dönünce gözlerimi kapatıp Merve'ye tutundum. "Rüya,iyi misin?!"Elimi kaldırıp güçlükle başımı salladım. "İ-iyiyim."Saçlarımı gözümün önünden çekip kendimi toparladım.Şimdi sırası değil!Arda ve Aslı yanımıza yaklaştığında Arda elindeki tostu bana uzattı. "Sana aldım Rüya."Başımı iki yana sallayıp istemediğimi belirttim.Aslı sinirle Arda'nın elindeki tostu alıp elime tutuşturdu. "Yiyeceksin bunu,anlıyor musun beni?!"
"İstemiyorum dedim!"
"Peki,yeme o zaman!Ya buralarda düşüp bayılırsan!Rüzgar uyandığında ilk seni görecekti hani!"Titreyen dudaklarımı birbirine bastırdığımda Arda elini omzuma koydu. "Aslı haklı.Ayakta kalman için bu tostu yemen şart."Kabullenmişlikle tostan bir ısırık aldığımda midem çalkalanır gibi oldu.Birkaç ısırıktan sonra Arda elindeki ayranı açıp bana uzattığında elimi ağzıma kapatıp lavaboya doğru koşmaya başladım.İçimdekileri öğürerek çıkartırken canım yanıyordu.Önüme gelen saçlarımı çekecek halim yoktu.Bir anda saçlarımı birisi tutup geriye doğru çekti. "İyi misin kuzum?"
Merve'ye cevap vermeden ayağa kalkıp yüzümü buruşturdum. "Neden geldin?"Kaşlarını çatıp kolunu koluma geçirdi.Aslı tüm itirazlarıma rağmen yüzümü yıkadığında dışarı çıktık.Bizi bekleyen Arda endişeyle yanımıza yaklaştı. "İyi misin Rüya?"İşte bu soru kendimi bırakmadan önce duyduğum son şeydi.Bilincim tam anlamıyla kapanmadan önce kızların çığlığı ve Arda'nın beni kolları arasına alışı hatırımda kaldı.
~~~
Tepeme vuran güneş gözlerimi kamaştırırken,ellerimi gözlerimin önüne tutup bakışlarımı etrafta gezdirdim.Yemyeşil çimenlerin arasına uzanan Rüzgar'ı görünce tebessüm edip yanına doğru adımladım.Çimenlere bastıkça çıkan ses sessiz ortamdaki tek sesti.Başının altından birleştirdiği ellerini çözüp doğruldu.Omzunda geriye bana bakıp gülümsedi. "Seni bekliyordum güzelim.""Öyle mi?"
Kucağına oturup dudaklarına masum bir öpücük kondurdum. "Özledim seni."Köprücük kemiğime dudaklarını bastırıp kokumu içine çekti. "Ben de seni özledim güzelim.İlaçlarını aldın mı?"Kaşlarımı hafif çatıp güldüm. "İyi de ben hasta değilim ki."Baş parmağı çenemde gezerken gözlerime sıcacık baktı.Alnını alnıma yaslayıp, "Benim için ayakta kal,"dedi. Sen hasta olursa ben de olurum."Hiçbir şey anlamasamda kafamı salladım. "Benim gitmem lazım."Korkuyla gözlerine baktım. "Nereye?!"Beni kucağından indirip ayağa kalktı. "Sabır et güzelim,olur mu?"Ben de ayağa kalkıp beline sarıldım. "Olmaz!Bırakma beni."Saçımın üstüne öpücüğünü kondurup, "Seni çok seviyorum,"dedi. "Aç kalma sakın.Yemeklerini ye."İlerlemeye başladığında kendimi yere bırakıp bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum Sensin Kadın
Dla nastolatkówÖylece karşıyı izlerken sessizlik aramızda hakimdi.Daha iki günlük tanıdığım adamla ne konuşabilirdim ki?Derin nefes alıp hırkanın omuz kısmından tutup çektim.Öne doğru uzatıp gözlerine minnetle baktım.Kimileri umursamazdı.Sadece kendini düşünürdü.O...