Elimi daracık kabinin aynasına koyup, "Bu son olsun,"dedim dışarıda beni bekleyen kızlara.Kaç mağaza gezip, türlü türlü elbise denedim bilmiyorum.Tek bildiğim bu biraz daha böyle devam ederse şuraya düşüp bayılacak olmam. "Söz veremem,"dedi Merve, gülmemek için bastırdığı sesiyle.Avuç içimi göğüs dekoltesi boyunca sürtüp derin nefes aldığımda, "Yardıma ihtiyacın var mı?"diyen Aslı'ya, "Yok,"dedim.Kabinin kapısını açıp dışarıya attım kendimi.İçime derin nefes çekip gözlerimi araladım.
"Maşallah,"diyen orta yaşlardaki mağaza görevlisine hafif bir tebessümle kafamı salladığımda abiyelere bakan kızların gözü beni buldu.
"Oha!"Bana doğru hızlı adımlarla gelen Merve'ye şaşkın gözlerle bakıp geri adım attım. "Hatta çüş!"Omuzlarımdan tutup sarstığında şok olan mağaza görevlisine, "Her zamanki halleri,"dedi Aslı. "Lütfen garipsemeyin."Merve'nin bileklerinden tutup kendimden ayırmaya çalıştım. "Sen benim arkadaşım Rüya olamazsın."Baygın bakışlarla gözlerimi devirdim. "Kendine gel yoksa ben getirmeyi bilirim." Gözlerini kısıp geri çekildi. "Aman iyi,tamam."
Aslı yanıma yaklaşıp beğeniyle baştan aşağı süzdü. "Rüya,çok güzel olmuşsun.Merak etme,başka elbise denemek yok.Çünkü bunu kesinlikle alıyoruz."Burnumdan nefes verip güldüm. "İnan bana şu an en iyi gelen şey bu dediğin olabilir.Ama bir problemimiz var."Kabinin aynasından kendime baktım.Göğüs dekoltesi,derin yırtmacıyla bordo olan bu elbise Rüzgar'ın küçük dilini yutmasına sebebiyet verebilirdi. "O niyeymiş kız?Beğenmedim de de pataklayayım seni şurada."
Omzumdan Merve'ye doğru baktım.Mağaza görevlisi içeri giren müşteriyle ilgilenmek için yanımızdan ayrıldığında önüme geçti Aslı. "Problem ne?"Elimi elbisenin bel kısmında gezdirip, "Bilakis çok beğendim,"dedim elbisenin bedenimdeki duruşuna hayran kalarak. "E o zaman?"diye diretti Merve. "Kelime oyunu mu oynuyorsun?Söylesene kızım."
"Ay neden anlamıyorsunuz?Rüzgar bu elbiseyi görünce kısa çaplı bir şok geçirir.Ve inan bana Merve,"dedim gözlerinin içine bakıp. "Düğününde kıskançlığıyla günümü mahveder."Elini havada gelişi güzel sallayıp, "Dert ettiğin şeye bak,"dedi umursamazsa. "Şu elbiseyi alalım önce de gerisi Allah Kerim."Ne yapmalıyım bilmiyorum.Kararsızlığın dibini yaşıyorum resmen.Ama alacaktım.Ha ne olur biraz tartışır bu konuyu kapatırdık. "Tamam,öyle olsun."
~~~
Arabaya bindiğimde alışa gelmiş bir durum olarak çantamı bacaklarımın arasına kıstırdım.Sürücü koltuğuna Merve,arka koltuğa da Aslı oturduğunda yola koyulduk. "Rotamız neresi?"Yoldan gözlerini çekip bana bakan Merve göz kırptı. "Eniştemizin kafesine gidip bir kahve içelim dedim,nasıl olur?"Sırtımı geriye yaslayıp keyifle sırıttım. "Güzel düşünmüşsün.Sence de öyle değil mi Aslı?"Boğazını temizleyip hafifçe öksürdü.Kızaran haline bakıp kahkaha attım. "Bilmem ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzurum Sensin Kadın
Novela JuvenilÖylece karşıyı izlerken sessizlik aramızda hakimdi.Daha iki günlük tanıdığım adamla ne konuşabilirdim ki?Derin nefes alıp hırkanın omuz kısmından tutup çektim.Öne doğru uzatıp gözlerine minnetle baktım.Kimileri umursamazdı.Sadece kendini düşünürdü.O...