6.Bölüm

1.8K 82 7
                                    

Keyifli okumalar dilerim.🌸
~
Alarmın tiz sesi kulağıma ulaşıp derin uykumdan beni uyandırmayı başarmıştı.Uyku mahmuru bir halde yüzüme gelen saçlarımı çekip gözlerimi ovuşturdum.Bazen kış uykusuna yatmak geliyor içimden.Günlerce beni bu yatağa bağlasınlar gıkım çıkmaz.Çektiğim uykusuzlukların acısını misliyle çıkarırım.

Ama nerede...

Üstümdeki ince pikeyi ayağımla itip üstümü açtım.Pijamamın üstü sıyrıldığı için karnım açığa çıkmıştı.Ayaklarımı yataktan sarkıttığımda komidindeki kitaba gözlerim kaydı.Geç saatlere kadar okumuştum.Bu yüzden gözlerim her an kapanacaktı sanki.Fazlasıyla uykum vardı.Ayağa kalkıp odamdaki banyoya girdim. Yüzümü soğuk suyla yıkayıp aynadaki görüntüme baktım.Göz altlarım şişmişti.Sarı saçlarım birbirine girmiş ortaya bir kaos çıkmıştı.Bu görüntü yüzünden yüzüm buruştu.Sanırım hayatımda biri olsa ve beni bu şekilde görse,bir daha yüzümü görmemek üzere hayatımdan çıkıp gider...

Banyodan çıkıp gardırobumun önüne geçtim.Göz altlarımı kapatmak için her zamankine göre biraz daha fazla makyaj yapmam gerekiyordu sanırım.Gün boyu böyle dolaşmayı istemezdim.Siyah mini elbisemi elime alıp vakit kaybetmeden giyindim.Fazla mı iddialıydı bilmiyorum ama çok açık giyinen bir insan olmasamda kafama estiğinde giyerdim.Açıkcası o anki ruh halime bağlıydı.

Saçlarımı tarayıp makyajımı tamamladım.Aksesuarlarımı takıp,ince topuklu,tek bant ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.Son olarak kahve kokulu parmümü de unutmadan sıktım.Dolabın aynasından kendimi incelediğimde güzel olduğunun kanaatına vardım.Abarttım mı acaba?Fazla da vaktim yoktu.Tekrar değiştirmek için uğraşamazdım.Çantamı ve telefonumu elime alıp mutfağa indim.Annem,babam ve Efe masaya oturmuş beni bekliyorlardı. "Başlasaydınız ya.Niye beklediniz?"Annem üstümü süzüp gülümsedi. "Nasıl da benim kızım olduğun belli oluyor.Çok güzel olmuşsun yavrum."Öpücük atıp yerime oturdum.Babam konuşmasada kıyafetimi bana yakıştırdığını gözlerinden anlayabiliyordum.Efe kaşlarını çatıp masanın altına doğru eğildi.Ne yaptığını anlamak için ben de eğildiğimde kafalarımız tokuştu.İnleyerek doğruldum.Ben kafamı ovuştururken o hiç etkilenmemiş gibi elbisemin boyunu süzüyordu. "Bu ne abla?!Hiç giyinmeseydin!Sonuç olarak ne fark eder ki?!"Gerçekten kısa mıydı o kadar? "Saçmalama!"

"Yarın bir gün hayatına birisi girdiğinde acaba ona da böyle diyebilecek misin?"Annemin sessizce amin dediğini duymuştum. "Derim tabi!"Babam çayından içip konuştu. "Sen karışma ablana Efe.Benim kızım kendi kararlarını verebilecek yaşta.O en doğrusunu bilir."

"Teşekkür ederim babam."

"Benim senden yana şüphem yok kızım."Gülümseyip kahvaltımı yapmaya başladım.Efe'nin çatık kaşları bana savaş açmış durumdaydı.Niye karışıyorsa?Az daha sabretsin,hayatına birisi girdiğinde ona karışır. "Ben kalkayım.Geç kalmadan gitsem iyi olacak."Annem yediklerime bakıp kafasını iki yana salladı. "Kuş kadar yedin."Pamuk yanaklarını öptüm. "Doydum ben anne.Öğrenciler beni bekler."Gülümseyip kafasını salladı.Evden çıktığımda Rüzgar'ı gördüm.Gözleri baştan aşağı beni süzdüğünde etek boyumda takılı kalmıştı.Kaşları çatıldığında,dişlerini sıkmaktan çene kası belirginleşmişti.Ne oluyor?Şaşkın bakışlarımı görmüş olmalı ki hafif gülümseyip başıyla selam verdi.Karşılık verip bahçeden çıktım.

"Günaydın."

"Günaydın."

"Çok güzel olmuşsun."Yanaklarımın kızarıklığını makyajın bile saklayamadığından emindim şu an. "Teşekkür ederim.Sen de çok şık,yani yakışıklı olmuşsun."Allah'ım ben ne diyorum?!Kendine gel Rüya.Bu halime gülümseyip bir şey demedi.Gerçi demesin de zaten.Her gün kendimi bir doz rezil etmeden rahatlayamıyorum!Tekrar Selvi teyzeye yakalanmadan gitsem iyi olacaktı.Dediğim gibi mahalledeyken aramıza mesafe koymam gerekiyor.Yanlış anlaşılmalara yol açacaktık yoksa.

Huzurum Sensin KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin