7.Bölüm

1.6K 69 7
                                    

"Abla telefonun çalıyor!"

Çorbayı karıştırmayı bırakıp altını kıstım.Elimi musluğun altında sudan geçirirken Efe'ye seslendim. "Getir o zaman."Gömleğimin kollarını kıvırıp elimi yüzüme salladım.Havalar oldukça sıcak olduğundan terlemiştim.Şuraya düşüp bayılacak gibi hissediyordum.Hararet gelmişti üstüme.Islak avuç içlerimi boynuma sürüp üfledim.Efe uzun boyuyla mutfağa girip telefonu uzattı. "Merve abla arıyordu açtım ben de."Telefonu kulağıma tuttuğumda Efe mutfaktan çıkmıştı.

"Kız hayırsız kaç dakikadır çaldırıyorum neden bakmıyorsun?Yakışıklım olmasa telefonu açan olmayacak."

"Yemek yapıyordum.Önemli bir şey yok değil mi?"

"Valla tam evlenilecek kızsın.Seninle evlenen adam yaşadı."

"Boş yapma Merve,sadede gel."

"Aman be,tamam!Rüzgar,Enes,Aslı,sevgilim ve ben olmak üzere kafede buluşacağız.Hadi kaldır o koca kıçını da gel.Ben sana konum atarım.Vardım sayılır zaten."

"Ben gelmesem daha iyi olacak."Rüzgar'ın ismini duymak bile içime garip bir heyecan veriyor."Aa nedenmiş o?Geleceksin dediysem,geleceksin.Hadi giyin ve kısa sürede burada ol."Ne yapacağım konusunda kararsız kalmıştım.Gitsem bir dert,gitmesem ayrı bir dert.Merve'nin dilinden kurtulamayacağım da ayrı bir olasılık. "Tamam,geliyorum."

"Süpersin güzellik."Telefonu yüzüme kapatınca gözlerimi devirdim.Şu kızın enerjisinden biraz bana da depolamak lazım.Aynı yaşta olmamıza rağmen ben çökmüştüm.Gerçi üzüm üzüme baka baka kararıyor.Aslı bizden bir yaş büyük olmasına rağmen o da bazen Merve'ye uyuyor maalesef.Bazen içlerinde bir akıllı ben kaldığımı düşünüyorum.Sanırım düşünmekte haklıyım da.Annem mutfağa girdiğinde düşüncelerim bir hava bulutu olup dağılmıştı."Bitti mi kızım?"

"Bitti.Benim çıkmam lazım anne.Arkadaşlarla buluşacağız."

"Çık yavrum.Gerisini ben hallederim."
~~~
Arabama binip kısa sürede kafeye geldiğimde en son gelenin ben olduğumu farkettim.Masanın etrafına oturmuş konuşuyorlardı.Beni ilk farkeden Rüzgar olmuştu.Kısa bir süre şaşırsada kendini toparlayıp oturuşunu düzeltti.Yanlarına gelip ellerini sıktım.Bir tek Rüzgar'ın yanı boş olduğu için oraya oturdum. "Biz de geleli çok olmadı sayılır kuzum.Sipariş de vermedik."

"Verseydiniz keşke.Boşuna beklemeseydiniz."

"Olsun.Sen gelince veririz dedik.Bizim açımızdan bir sorun yok."Rüzgar konuşunca gözlerim ona kaydı.Sanki bana bakarken gözlerimin en derinine bakıyordu.Kendime gelip bakışlarımı çektim.Kızlara baktığımda sırıtarak bize baktıklarını gördüm.Bunların amacı ne?Sürekli beni gözetliyorlar.

"Görüşmeyeli nasılsın Gökhan?"

"İyiyim Rüya.İş güç işte.Sen nasılsın?"

"Gayet iyiyim.Bu arada iyi olmana sevindim.Ben sandım ki Merve seni çenesiyle sömürmeyi başarmıştır.Aslı ve benim üstümde oldukça uyguluyor çünkü."Gökhan tebessüm edip kolunu Merve'nin omzuna attı.Merve'de oldukça memnun bir halde elini Gökhan'ın beline doladı.Elimde olmadan iç çektim.Rüzgar'ın yoğun bakışları altında kızarmadan edemiyorum. "Olsun,ben ondan gelecek her şeye razıyım."

"Oğlum bari şunu benim önümde yapmayın.Sonra aklıma hayatımda kimse olmadığı geliyor."Enes huysuz bir şekilde konuştuğunda gülmeden edemedim. "Sana da birini bulalım o zaman."

"Yok kalsın Rüya.Birde kadın dırdırı çekemem."

"İkizler burcu musun Enes?"

"Ne alaka Aslı?Değilim.Koç burcuyum ben."

Huzurum Sensin KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin