12.Bölüm

1.3K 58 2
                                    

Dost;göze sezdirmeden gözyaşı silendir.  -Fethi Gemuhluoğlu

Bir dost vardır en kötü zamanında yanında kalan,bir de dost vardır kötü zamanını kollayan.Merve'nin her akan gözyaşı ruhumda yaralar bırakıyordu.O ağladıkça ruhumdaki yaralar kanıyor,yerine daha yeni yaralar ekleniyordu.İç çekip akan gözyaşlarını sildim.Onu böyle yakıp kavuran neydi?Uzun zamandır böyle görmemiştim ben Merve'yi.Daima güçlü durmaya çalışırdı.Hayat onu hangi noktaya getirirse getirsin ayakta durmaya çalışarak meydan okurdu.Benim bu hayatta gördüğüm en güçlü insanlardan biriydi."Neyin var Merve?Bak bizi endişelendiriyorsun!Konuş,dök içini de rahatla.Belki bir yardımımız dokunur."Aslı'nın yükselen sesi,Merve'nin bu halinden korktuğunu açık açık belli ediyordu.Ne yalan söyleyeyim haklıydı.Ben de korkuyordum.Merve'yi en son böyle gördüğümde sonucu hiç iyiye gitmemişti.Gökhan'ı birinden kıskanmış ve ciddi bir kavga etmişlerdi.Bu süreçte iki gün dışarı çıkmayıp ağladığını hatırlarım.En sonunda Gökhan Merve'nin perişan haline dayanamayıp yanına gelmişti.Merve gözyaşlarını silip içini çekti. "O Gökhan'ı öldüreceğim!Doğduğuna pişman edeceğim onu!"Bıkkın bir şekilde oflayıp Merve'nin elini tuttum. "Yine kimden kıskandın adamı?Biz sana demiyor muyuz rahat bırak adamı diye?Niye böyle yapıp üzüyorsun kendini?"Aslı gözlerini devirip konuştu. "Ben de burada endişeden ölecektim az kalsın.Bu muydu yani?Acaba kimden kıskandın?Babasından kıskandım de,Vallahi buraya düşüp bayılırım!"

"Kızlar bu sefer düşündüğünüz gibi değil!Gökhan beni aldatıyor!"Aslı kahkaha atmaya başladığında,Merve'ye onaylamaz bir bakış atıp ayağa kalktım. "Yok artık.Rüya ne dediğini duydun mu?"Ellerimi iki yana kaldırıp ümitsizce başımı aşağı yukarı salladım."Maalesef."

"Neden beni anlamak istemiyorsunuz?!Sandım ki bana yol gösterirsiniz,yardımcı olursunuz.Ama görüyorum ki yanılmışım!"Sinirle sarfettiği sözlerden sonra dayanamayıp sarıldım.Bu kız işini çok iyi bilenlerdendi.Aslı'da yanımıza gelip ikimize sarıldı. "Sen üzüldüğünde biz de üzülüyoruz salak.Böyle yapıp kendini üzmeyi bırak artık."Merve iç çekip sırtını yatak başlığına dayadı. "Aslı isteyerek mi yapıyorum sanıyorsun?Tam bir haftadır Gökhan değişik davranıyor.Normalde beni görmeden duramaz.Sürekli buluşurduk.Her vakit bulduğunda beni arardı.Şimdi ise fazla aramıyor.Ben aradığımda ya ulaşamıyorum ya da telefonu açtığında çok önemli bir işim var güzelim deyip atlatıyor beni.Şimdi siz söyleyin;böyle düşünmekte haksız mıyım?"Aslı gözlerini kısmış pikeye düşünür bir şekilde bakarken tekrar uzanıp Merve'nin elini tuttum. "Gökhan Mimar.Yoğun günlerden geçiyor olabilir.Böyle düşünmeden önce al karşına konuş.Unutma sinirle kalkan zararla oturur kuzum.Bir ilişkide olmazsa olmaz güvendir.Yerli bırak peşini demiyorum.Ama sürekli sık boğaz etme.Birilerinden kıskanıpta durma.Gökhan'ı tanıdığım kadarıyla nerede duracağı bilen bir insan o.Kendisine farklı niyetle yaklaşan kadınlara haddini bildirir.Sen içini ferah tut.Kendini de üzmeyi bırak lütfen."Aslı'da Merve'nin diğer elini tutup konuştu."Rüya haklı Merve.Gökhan asla böyle bir şey yapmaz."

"İçimde kopan fırtına o kadar kuvvetli ki savaşacak gücü kendimde bulamıyorum.Ben ona aşığım.Biliyorum o da bana aşık.Ama...İşte hep bir ama var!"Anlayışla kafamı salladım. "Merve ben sizin aşkınızı görmeden önce aşka inanan bir insan değildim.Siz bana yanlış düşündüğümü gösterdiniz.İyi ki de gösterdiniz.Sakın kırma Gökhan'ı.Heleki o seni kırmamak için gözünün içine bakarken.Sakin düşün ve her ne olursa olsun sakin kararlar ver.Ver ki zararla oturan sen olma."Kolunun birini benim boynuma,diğerini de Aslı'nın boynuna dolayıp kendine çekti bizi. "İyi ki varsınız.Siz olmasanız ne yapardım bilmiyorum."Sırtını sıvazladığımda Aslı konuştu. "Sen de iyi ki varsın."Geri çekilip derin nefes aldı.Kurumaya yüz tutmuş gözyaşlarını silip burnunu çekti.

Huzurum Sensin KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin