2

902 58 1
                                    

Otthon nevetve olvasgatom a könyvet.
Mint kiderül egy démon idézős könyv , amit nagy hiszetlenséggel olvastam , mégsem tudtam letenni. Úram Isten ekkora hülyeséget nem láttam. Nem hiszek én semmiben még magamban sem szal' nem értem miért fogadnám meg a könyvben leírtakat, miszerint rajzoljam le a mintát ami benne áll , ami egy kör benne pedig egy csillag és valami feliratok vannak benne. Tegyek gyertyákat a csillag 5 csúcsára és gyújtsam meg , majd pár csepp vérrel idézzem meg a démonomat.

Könyörgöm nem ovodában vagyunk , hogy higyek a természetfelettiben. Elhajítottam a könyvet és török űlésben a falnak döltem.
Csukott szemmel mélyeket lélegszem és pihenek.

Szemeim kipattannak és elkezdek szaladni , felkapva minden ami kell , cipőt húzok és jó magam is elhúzok a kurva boltba , mert nincs se gyertyám , se krétam , mindegy....




Ülök a földön és fogom a fejem, melettem a szatyor amibe a cuccok vannak, tényleg nem vagyok normális.

Kínozva magam , a padlón vergődve , nem tudom miért hiszek ebben a szarságban, csalódtam magamban, de , de mégis nagy nehezen mindent megcsináltam ami a könyven volt , majd nevetve , elnézve az ablak felé megvágtam a csuklóm , hogy kifolyon vörös nedvem , ami engem majd megől , de megidéz egy démont.

Hamar , visszanézek a kezemre és a körre, de semmi sem történik. Tudtam, hogy nem igaz én meg emiatt egy csomó vért veszítek.
Gyorsan szaladtam a fürdőbe, hogy elálítsam a vérzést bekötözzem sebem, kicsit szédelegve , de sikerült, majd visszamentem a szobámba és ledöltem az ágyra.

Kicsit nagyon megijedtem egy hatalmas villámcsapásra , amitől le is estem az àgyról, melettem pedig a kör elkezdett világítani és tornádót csinálni a szobámban. Annyira hihetetlen volt ami történt, hogy még levegőt is elfelejtettem venni.

Nem igaz, ez nem lehet igaz . Kezeimet összekulcsoltam térdemnél , arcomat meg belefűrtam. Vártam míg vége lesz az álmomnak és szépen felébredek, fáztam , fülem majd leszakadt , szívem is zakatol , lehet kihányom a számon.

Csend , csend van mégsem merek megmozdulni. Aztán valami megragadta a karom én pedíg lányosan felvisítva ijedeztem . Valaminek neki csapódok és a derekamon is megérzek valamit.
Szemeim még mindig csukva , remegek, mint a kocsonya , várom hogy felébredjek.

-ha soha többet nem tervezed kinyitni a szemed mi a fasznak jöttem?- egy kellemes hang szólal meg elég mogorván .

Végül csak kinyitom a szemem és szembe találom magam a démonommal.

-boo

My little demon (Woosan ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora