Ma ténylegesen suli volt , ahova sajnos menni kell, hadd ne mondjam mennyire nem akarok menni , de mégis muszáj, nincs mese.
Mingi is felhívott azzal , hogy délután szeretne velem beszélni, de igazából ő dolgozni fog és valójában Yunho akar beszélni, de Mingi szeretné, ha előtte beszèlnénk, hogy ő is hallja. Hát nekem végülis oly' mindegy hisz ők ketten alkotnak egyet.Sannie meglógott kora reggel nem tudom merre , de valahogy nem is szereteném azt tudni hova mászkál , no meg talán el is mondja magától vagy megtartsa magának.
Az iskolába gyalog szoktam menni vagy éppen , ha a busz pont abban a percben jön, mielőtt elhaladok a buszmegállótól akkor felszállok és 2 megállót utazok, de gyalog is csak 20 percre van. Viszont jobb szeretek sétálni , mert reggel még hideg van és legalább felfrissít addig a pillanatig , míg be nem érek a terembe és ott a padomhoz. Olyankor valami különös dolog arra kényszerít, hogy lehajtsam a fejem a padra és jókat aludjak.
Most is úgy jártam , hogy láb busszal megyek , közben szememmel Hongjoongot keresem, de amilyen pici ,lehet nem szúrom ki , de most rózsaszín a haja , mert ő eldöntötte befesti a hétvégén . Még nem láttam , nem küldött nekem képet , mert titkolózni akart. De ha meglátom lehet meg akarnám enni, hisz biztos vagyok benne, hogy egy vattacukorra fog hasonlítani . A vattacukor is édes és maga Hongi is.
-Wooyoung? Hé ez Wooyoung- ordít utánam , majd a kezét is átveti nyakam körül és majd megfolyt. -hogy-hogy nincs rajtad a kapucni , ráadásul nincs is rajtad kapucnis pulcsi! -értetlenkedik kedves Youngje.
-nem tudom- mondom neki kicsit ellenszenvesem , na jó nagyon . Kezeit levetem magamról és kicsit arrébb lököm.
-megváltoztál, de tetszik ez az éned . Már hiányzott az , hogy zaklassalak, de tudod történt egy-smás velem és ellógtam a sulit, de mostmár itt vagyok , hogy boldogítsalak, de neked volt képed megváltozni . -minek mondja..., ha lehetne szemmel megöltem volna, kár nincs ilyen szuperképességem.
De én erre nem mondok semmit csak hallgatom és szememet forgatom ,amibe bele szédülök. -ha azt mondom nem piszkállak többet... -itt viszza mászik a magán szvérámba és a fülembe suttog, mire eluralkodik rajtam az udor és egy kevéske félelem is . -nem nyujtanál nekem egy kis élvezetet? -kérdezi ,mire tágra nyílnak szemeim és a fülem elkezd sípolni. Ez most mi? Bezzeg ilyenkor nincs itt San.Ismét csak ellököm magamtól.
-neked mi bajod , de beteg vagy -próbálom a legjobban kimutatni undorom felé a grimasszal az arcomon. Azt tudtam Youngje hülye , de hogy ennyire .. El akarok tünni , lábaimmal sprintelek , de megállásra késztet.-most miért , ne mond , hogy azzal a törpével nem kavarsz , láttam a multkor , hogy bemész a házába. Meg egy magas csávóval is csak úgy leálsz beszélgetni és szintén bemész a házába.
-te kémkedsz utánam?
-nem , csak éppen arra volt dolgom.
-ne hazudj , mindkétszer ott vagy ahol én , ne szórakozz velem- szavaim nem remegnek , de kezeim igen . Legszívesebben elszaladtam volna, de valami azt mondja maradjak és álljak ki végre magamért, most nem bújhatok el a kapucnim mögé. - neked mi bajod van , bejövök neked? - erre arcára egy enyhe pír szökik és elfordítsa arcát.
Elkezd hebegni. -én -én dehogy is nézz már magadra , csak kurvának kellesz , mint másnak.
-ez nem igaz - tagadom le egyből. Tudom , hogy nem, Sannak sem. Ha nem is kellek neki , nem gondol rám úgy.
-jaj , Wooyoung ne , hogy azt hidd , hogy jó lennél másra. Próbálj ki engem ,velem még jól is jársz. Ha , meg nem akarod kiteszem , hogy hímringyó vagy és bárki megbaszhat. Minden korosztály- nevet magának az utca közepén. Annyira eltelt az idő, hogy senki sem maradt . Mindenki beért csak én szívom meg ezzel a szerencsétlennel. És , ha netán erőszkot akar hasznàlni , nem tudnék kinek szólni, mivel nem a főuton vagyunk , nem nagyon vannak autók és emberek. Max a házakban , de azok inkább félve elbújnak , minthogy segítsenek másokon.
Számat rágva , gondolkozom mit mondjak.
Viszont tényleg megváltoztam . A szavak amiket mond màr el sem jutnak fülemig . Tudom ki vagyok és tudom a saját igazam . A büszkeségemet is Sannak adtam , rajta kívűl más nem látta az elfajzott énemet , aki nyálcsorgatva ugrándo... hoppá elkalandoztam . Az az énem csak is Sané.
-fi....-és egy erős fuvallat , ami hajamat az arcomba fújja , Youngjet pedig jó messzire elrepíti , nem hagyja , hogy szóhoz jussak.
Ez nagyon meglepett , már csak azt látom , hogy az ismeretlen személy a fekvő fiúhoz meg és ráül , majd elkezdi arcát verni.Na jó , ha eddig jól voltam , most szívesen össze pisálnám magam . Mostmár félek.
Röhög , élvezi , hogy félholtra verhet valakit , majd miutám végzett, ökléről csöpög a vér , ami remélem nem vezet vérszegénységhez , azért csak nem kellene előttem kinyiffantani a buta fiút.Feláll és felém fordul.....
-Seonghwa?
YOU ARE READING
My little demon (Woosan ff.)
FanfictionAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...