Ha minden egy pillanat lenne, ha valamit egy csettintéssel helyre lehetne hozni , ami egy másodpercbe telik , mit hoznál helyre?
Mikor gyors döntést kell hoznod, nem biztos azt választod , amit kelett volna és sehogy sem tudod már visszafordítani. Nem a te hibád , hisz olyankor az agyad leblokkol , azt is nehezen fogja fel mi történik körülötted , szóval nem a te hibád .
Kijátszanád, hogy megnem történté tedd az eseményeket? De akkor elveszted azokat a dolgokat amiket ebben a jelenben szereztél .
Nem akarnád ugye , bármilyen elcseszett lett a végére.
Szeretnéd feláldozni magad , csakhogy a körülötted lévőknek ne essen baja?
Becsukod a szemed , nem figyelsz rá , mintha ott se lenne, mintha csak egy álom lenne és azt várod , hogy felébredj.
Semmi sem ilyen könnyű....
-Wooyoung , hogyan kívánsz dönteni? -kérdezi maga a démon - nyisd ki szemed és nézz rám .
A szíve ezerrel verdesett , nem így kellene lennie gondolta , meghalt ?, egyedül ?, és a többiek ?
Hát kinyitotta szemeit, sötét volt, mégis látta magát és őt .
-hol vagyok?
-a kérdésemre válaszolj .
-mi- mi volt a kérdés? - pillant rá félénken.
-Nem maradhatsz itt örökké , nem védelek meg . Hogy akarsz dönteni a sorsotok felől . A te kezedben a barátaid élete . De elmondom úgyse élhettek sokáig . Démon és ember nem lehet együtt . Eddig vártam , hogy megerősödj, de gyenge vagy , még egy cseppnyit sem fejlődtél. Nincs hasznom belőled. -hatalmas sóhajába mérgét is belevette.
Wooyoung kiürítette elméjét , nem gondolt se jóra, se rosszra. - vedd el az én életem , hagyd meg a többiekét. - vissza lecsukta pilláit. Készen állt , hogy mindent befejezzen.
-NYISD KI A SZEMED!- hangja parancsoló és félelmetes volt. Wooyoung újra rá nézett.
-egy démon nem magát áldozza fel , hanem mások életét. Mondtad volna , hogy Youngjét nyírjam ki, de te egy félős , nyomorult vagy , aki a kevés szenvedés miatt is képes tengert sírni és inkább meghalni , minthogy bekötözze sebeit és tovább menjen . Gyenge vagy .
Attól még nem leszel erős , ha nem félsz meghalni, azzal csak feladod.
Utolsó lehetőség, ne okozz csalódást...
YOU ARE READING
My little demon (Woosan ff.)
FanfictionAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...