17

636 51 1
                                    

-tehát miről szeretnél beszélni?-mosolyog rám , mintha ezzel arra ösztönözne , hogy mondjam nyugodtan , nem lesz semmi baj.

-Mennyit tudsz a démonokról , meg arról ha a vérüket megisszák? Elvégre te adtad a könyvet , csak értesz hozzá-meglepődik, de hamar rendezi vonásait.

-arról foggalmam sincs , hogy mivan a vérükkel, de azt tudom kötelesek segíteni neked , egymáshoz vagytok pecsételve , te parancsolsz nekik..

-várj, hogyan?

-Hát ha megidézed az màr egy feltétel , hogy hallgatnak rád.  Nem olvastad el részletesen a könyvet?

-de , de hamar meguntam és az idézésig jutottam el. San nekem azt mondta , hogy ne merjek neki parancsolni és Seonghwa is , hogy nem ellenkezhetsz neki- Hoongjoong fáradtan sóhajt.

-hazudtak, én sem idéztem volna , ha nem válna hasznomra. A pecsét miatt , kötelesek teljesíteni. Bár a könyv tényleg csak annyit ír, hogyan idézd meg őket , meg a feltételeket. Csak a törtélnelmükről van szó, ami nekünk nem válik hasznunkra. Gondolom senki nem írta le a tapasztalatokat , ezért a régi eseményekről tudhatunk. Fejlődik az intelegencia és úgy látom a túlvilági lények és az emberek közt is új dolgok alakulnak.
-gondolkodik miközben állát kezével támasztja ki.

-biztos. -vállat vonok- akkor senki sem volt olyan szerencsétlen a múltban, mint én , de még mindig nem értem , nem csak egyet kívánhatsz. ?És azt tudod mi lesz miután teljesül? - fáradtan felsóhajt.

-Megragdtad a lényeget...-motyogja, majd ismét egy sóhaj melett folytatja- dehogy is , àtvertek téged.
Az összes démon hazug és viccet űz az emberekből, ezért nem szabad bennük bízni. Ez rajtad múlik , miután már nincs szükséged rájuk annyit kell kérned , hogy a pecsét feloldódjon , viszont a bűntetésed, hogy felfal és hát ez úton visz le a pokolba.

-értem. Átvertek , hogy féljek és ne ellenkezzek. Én meg rettegésben éltem emiatt.- ajkaim lekonyulnak . Megint csak egy selejtnek érzem magam. Hong idejön és vállon vereget....
de valahol ez mégis reményt ad nekem.. ha eddig rossz volt, már csak a jó jöhet..

-semmi baj Woo, próbáld hasznodra fordítani, Sant, hisz ezzel segíteni akartam neked, nem bántani, csak nem jöttél hozzám és én sem akartam rád akaszkodni.

-hát eddig semmi jót nem tapasztaltam, sőt majdnem meg is ettek-könnyezik be szemeim- annyira rossz volt- Hoongjoong egyből magához ölel és hátamat kezdi el simogatni.

-semmi baj, biztos nehéz lehetett,
ha kell én itt leszek.

-köszönöm.

-nézd csak- elválik tőlem és megfordít- mindegy milyen romlottak is , én hiszem , hogy valahol a kedvesség is ott van bennük.

Seonghwa éppen a virágoskert előtt gugol és egy cicát próbál magához hívni. A suli mögött pár helyen ki van alakítva rész ahol virágok vannak ültetve és jelenleg egy idetévedt cica is mászkál az ágyás között.

-ugye milyen cuki. Sőt úgy képzeld el Seonghwa nem szokott velem gonoszan bánni.

-wooow ezt hogy? Taníts mester- fejet hajtok Hoongjoong előtt. De ő csak nevet.

-bocsi , de én sem tudom , hogy csináltam . Már első perctől kezdve így viselkedik velem.

-ó , de mázlista vagy. Yunho pedig azt mondta ők ketten Sannal a legrosszabbak..

-Yunhot mondtál?- hírtelen kiráz a hideg a hang pedig a fülem melöl jött. Elugrom és Seonghwát figyelem , aki felhúzott szemöldökkel bámul engem.

-i-igen.

-ch, szóval ő is itt van. Nem hiányzik nekem a kibaszott jóságával.

-m-miért ? Több ideje itt van , mint te.

-akkor mázlimra , hogy eddig nem futottam össze vele. Ki nem állhatom.

-de...

-megne kérdezd miért. Ő túl jó .

-de, hisz ő is démon és ők rosszak nem ? Vagy hova vagytok sorolhatók?- Már kezd feszülni a húr, mindjárt elpattan. Seonghwa sóhajt egyet.

-Yunho nem volt kezdettől Démon. Bűnre csábították a tudta nélkül, emiatt a pokolba taszították.

-mi van?- kérdeztük egyszerre Honggal.

-Ő egy angyal volt- húzza el a száját-csak , mint kiderült találkozott valakivel , aki egy volt közülünk és elrelytve démoni énjét felszökött a mennyekbe és pont Yunhot szemelte ki.  Ő meg annyira hiszékeny és túl jó lelkü volt , hogy befolyásolni lehetett , emiatt a démon rávette , hogy szökjenek le a földre, csak hogy a démon bemocskolhassa Yunho kezét.
Az , hogyan folyt le ez az egész nem tudom, de Yunho megölt egy embert, amit megtudtak a fentiek és a lentiek is .
A bűntetésük az lett, hogy a démon Lucifer melett kötött ki, ami még egy démonnak is maga a rémálom. Yunhonak pedig azt lett a sorsa , hogy elvesztette az emlékeit és most közénk tartozik. Az angyali mivolta miatt , pedig nem tudja teljesen utálni az embereket.

-így már érthető -nagyon lesokkolódtam. Minnél többet tudok meg , annál jobban kezdem elveszteni a fonalat. -és miért utáljátok annyira az embereket?

-ez amolyan veleszületett dolog , nem tudjuk miért csak bennünk van a harag . Személy szerint én azért, mert azt hiszik bármit megtehetnek , holott semmire kellő teremtmények. Rengetek dolgot megúsznak az emberi törvények miatt, ezért nekünk kell intézkedni, hogy véletlen elbassza egy autó és a pokolba kerüljön. Ha nem szólnánk közbe , ki tudja mennyi mocskora lennének képesek ,hosszú életükben.
Egy gyilkost ártatlannak ítélnek bizonyíték hiányában , e miatt a hiba miatt pedig még ki tudja hány ártatlan élet veszne oda.
Hiába hívnak minek rossznak, mi is csak a feladatunkat tejesítjük.
Aki rossz , azt eltesszük láb alól. A fentiek dolga pedig , hogy a tiszta lelkeket , tisztán tartsák.

Seonghwa monológja végére még a számat is eltátottam. Ezek hihetetlenek. Talán , de csak talán reménykedhetek , hogy tényleg nem olyan rosszak ők, hisz mégis csak embereket mentenek a maguk módján.
Hoongjoonggal is jól bánik.
És most még csak velem se kötekedett vagy fogott torkomra.

Nem tudom, de ha ezek képesek normálisan is viselkedni , akkor valahol Sanban is van kedvesség.
Egyszer már meg is ölelt, tudom kevés , de ez a csepp reményem van.

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now