40

419 44 4
                                    

Lábamat húzva magam után , megyek Hongjoong után , kit a nagyfiúk megvártak a terem ajtó előtt és hátravitték a foci pálya felé.

Nem akartam jönni , eszem és testem nagyon ellenkezett, sőt még mindig ólom súlyúnak érzem őket, de a szívem jönni akart , annyira hogy majd kitört bordáim ketrecéből. Nélküle pedig nem vagyok képes élni , ezért jöttem vele.

A fal melett megbujva figyelem a szituálciót.
Eddig még nagy baj nem történt , párszor meglökdösték és felrántották a fejét, hogy a féltékeny fiúra nézzen . Mert az volt ! Féltékeny , hogy eluralták tőle a trónt , mi azzal járt, hogy mindenki a legokosabbnak hitte.
De kit érdekel más véleménye.
Az iskolában lehetsz király, de ki tudja hova jutsz , ha kikerülsz onnan.

Lehet már réges rég közbe kelett volna lépnem?

Ahogy nekem mozdulnom kelett volna , ők megtették helyettem . A földre nyomták Hongjoongot és lábbal kezdték rugdosni.

-ne baszakodj velem , akkor nem esik bántódásod . Csak legyél egy lúzer- és még egy erősebb rugás a kisebbik hasába.

Itt lett elegem nekem is . A búvóhelyem mögül kirontottam és nem álltam meg , nem gyökerezett a talajhoz a lábam .
Egyből ahhoz a fiúhoz mentem , aki elkezdte ezt az egészet.

Nem vagyok egy erős ember, de azt tudom, hogy egy öklös mindenkinek fáj , mégha puha is a keze vagy egy bébi keze.

Acon ütöttem , mire az lefejelte a falat.

Mindenki meglepődött, még én is.

Mire kapcsolt a másik két fiú , addigra valaki elrántotta őket .  Földre húzta mindkettőt , majd lábát lendítette egyik arcának és az dölt a másik irányába , mint a bowling bábuk.
Ennyitől kidöltek , puhányok voltak.

De ki ez a fiú és mikor ,hogy került ide ?

Ledobott táskáját felvette és leporolta.

De kibaszott jól néz ki, bár elsőnek is ezt gondoltam , mikor találkoztunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




De kibaszott jól néz ki, bár elsőnek is ezt gondoltam , mikor találkoztunk.. várjunk csak...

-mi már nem találkoztunk valahol?

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now