Egy hete nem aludtam rendesen . Egy hete csak ürességet érzek a mellkasomban. A hangulatom inkább üti meg a halál vágyat, mint az élni akarást.
Sírva alszok, sírva kelek.
Anyám se tud velem mit kezdeni , azt mondja , ha továbbra is ilyen letargikus leszek , elküld egy pszichológushoz. Pedig tökre nincs semmi bajom. Tökre átlagos egy tinégyernél a viselkedésem.
Keserves kínok közt járom a sulit. Mindennap ugyanazok történnek . Reggel felkelek , felöltözök, az utcán összefutok Youngjéval , aki csak mondja és mondja nekem , pedig csak levegőnek nézem , de ezt sem fogja fel. Nem elegyedek beszélgetésbe vele, mégis egész nagy csak zaklat. A tanárok rittig velem basznak ki , mert mindig a legcsendesebbet kell felpiszkálni , aki nyílván nem fog tudni semmit , azaz én. Azért van kivétel , van aki okosnak születik, ki ha nem figyel órán és felszólítják , akkor várakozás nélkül rávágja a helyes választ , erre pedig a tanárok is elképednek. Biztos szar lehet , ha nem tudnak kibaszni a diákokkal. Név szerint egy gyerek van az osztályban , ki az első padban ül , aki minden kérdésnél felteszi a kezét és válaszol, viszont ő soha nem bambul el.
Kim Hongjoong .
Nem tudom miért, de csak az ő nevét jegyeztem meg az osztályból , pedig még soha.... nem , nem beszéltem vele?
Itt a fájdalom megint belenyilalt szívembe .
Talán ismernem kéne?Ő sem boldog. Még nem láttam mosolyogni , még azután sem , hogy megdicsérték a jó esze miatt.
Amikor csak rá gondolok vagy meglátom , mindig mintha , ha valami húzna felé , mintha nála lenne a szívem egy letört darabkája.Ha én ezt érzem , vajon ő is ugyanezt érzi?
Nem zúgtam bele , mert nem is az esetem , nem jövök zavarba , ha rá nézek , viszont tényleg aranyos lenne , ha mosolyogna , aranyosabb , mint most.
Szünetben 3 felsőbb éves körbe állja , biztos nem barátkozás céljából.
Meglökdösik , de Hongjoong , szótlanul tűri.-eddig hanyagoltad , hogy Iskola első légy , mostmeg megjött az eszed és letaszítottál engem .- mondja az egyik fiú . Szóval ez böki a csőrét . A többi meg a csicskása , mert egyedül nem tudja elintézni . Utálom az ilyen embereket, össze roppantanám őket . Szórítom ökölbe a kezem , mire aki beszélt elkezdett köhögni . Meglepődtem , ezért elmúlt haragom , és furcsa mód a köhögése is abbamaradt, torkához fog és megköszörüli. Ez nagyon furcsa egybeesés volt.
-eddig is volt eszem , csak én sem tudom , hol és mit csináltam ezelőtt- Hongjoong vállat von , mire a bandavezér mérgesebb lesz a nem törődömsége miatt.
-suli után lerendezzük. Nem leszel olyan magabiztos.- ismét meglöki , de most erősebben , hogy elvesztette egyensúlyát és leesett a székről. A három fiú nevetve hagyták el a termet.
Fel áll , leporolja magát ,mintha semmi sem történt volna. Hogy képes egy ennyire kicsi test , annyi mindent elviselni? ... felém pillant, mire elkapom a tekintetem.
Szívem ezerrel kedzett verdesni . Miért?Meglátott! Látta , hogy végig néztem , hallottam a beszélgetést , ezáltal tudom , hogy nagyon megfogják verni.
Most nekem is tennem kéne valamit, de nem akarok én is kapni egy öklöst.Miért vagy te ennyire fosos Jung Wooyoung?
(Ha , ha , hahahaha mi a fsz ? 🙂)
(Oké , át akarom aludni a holnapot, hogy mire felkelek előttem legyen az egész videó erről a kibaszott sexy fiúról🥲🔫)
YOU ARE READING
My little demon (Woosan ff.)
FanfictionAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...