44

438 44 6
                                    

Én emlékszem , de akkor ők miért nem?

Na jó , azt nem àllítom , hogy 100%- ra emlékszek mindenre , de mégha nem is , mélyen legbelül , ha fejben sem , a testem legalább reagál.
Mindenhol van egy kis apró emlékfoszlány , ami nem veszett el.

-jól vagytok? - kicsit félénk, mintha nem is tudná mit mondjon erre a szituálcióra.
Hongjoong is mellettem csak csendben figyeli a történéseket.

-persze , megvagyunk . Tudom most minden furcsa lehet, nem emlékszel , az én emlékezetem is homályos , mégis a lábam hozzád hozott , amit egy jelnek veszek és azt is , hogy te abban a pillanatban nyitottál ajtót. -próbálom lazán felfogni , mégha belül én is feszengek.

- igazad van , én is úgy érzem ismerlek , és régóta keresek valakit . Amikor megláttam pont ugyanazt éreztem , mint te .
Mintha ismerném , nem is ..,. Többet érzek iránta csak elérhetetlen számomra.

-miért , ha szabad megkérdeznem?

-nem kellenek a formalitások, hisz barátok vagyunk. ?

Szavára mintha a puzzle még egy darabja össze állt volna.
Mosolyogva válaszoltam - igen , azok vagyunk.

-helyes. Szóval őt keresem . -Telefonját elővette és egy képet mutatott nekünk. A kis kiváncsi Hongi is megleste. - hajtsd tovább , színte csak róla vannak képeim- szökött pírba arca.

 - hajtsd tovább , színte csak róla vannak képeim- szökött pírba arca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-húha , nagyon jól néz ki-  Sokkal ártatlanabb kinézetére emlékszem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-húha , nagyon jól néz ki-  Sokkal ártatlanabb kinézetére emlékszem. Teszem hozzá magamban.

-ha ,lehet még jobban is néz ki, mint Seonghwa-  ez Hongjoong véleménye.

-gondolod? - nézek rá meglepődve mire egy aprót bólint.
Azt hittem Hyung a mindene. De hát véleménye attól még lehet.

-A neve Jung..

-Yunho- vágok közbe.

-igen , honnan tudod?

-csak tudom. Mindig Yunho-ya -nak szólítottad- mosolyodom el az aranyos kapcsolatukra .

-tényleg- csillannak fel szemei- de  nem tudom megszerezni . Modell , mint látjátok. A kinézetével ölni lehetne.
Mindenki kedvence , de tudod mit érzek. ?!
Mintha már kóstoltam volna azokat az ajkakat, és mindenki csak álmodozna róla , hogy megérintse , ami nekem olyan , mintha még mindig bizseregne a kezem  attól, hogy megérintettem finom, selymes bőrét.
Annyira igaz! , 'oly közel , mégis távol' érzésem van.

Szavaiban érződik a szeretete , talán még jobban ellepte a fejét a rózsaszín köd, mint Hongjoongét. Azt mondanám az övére , mintha Yunho lenne a drog, amihez már hozzászokott és hosszú kihagyás után , elvonási tünetei vannak.

Trappolást hallunk az emelet felől. Tekintetünket mindannyian odavezetjük.

-héj Mings , hogy kell elmenteni a játékot. Angolul van és.. - lefelé nézett , egészen addig míg talpa el nem érte az utolsó lépcső fokot. Mi a fasz ! - ismét morcos fejet vág , lehet én vagyok az oka ..megint.

-Te , Ti , mi a szart kerestek itt? - kérdezi azzal a gúnyos tekintetével , ami miatt bennem is felmegy a pumpa.

-ÉS TE MIT KERESEL ITT? - nem az ő háza , hogy egyáltalan akadékoskodjon. Nem mintha én annyira látni akarnám.

-nyugodjatok le . Wooyoung ismered? -kérdezi Mingi kezemre fogva.  Na , ő az egyetlen , akire nehezen tudok emlékezni. Csupán annyi van meg , hogy nagyon utálom.

-nem , vagyis de , de részletesen nem , mint amennyire titeket-nyögöm ki , amikor visszavettem magamból. Nem akarok velük is kiabálni. -hogy-hogy ő itt van.?

-hát az utcán találtam rá....

-fasza meséld el mindenkinek , mintha egy csöves lennék. -Mingi szavába vágva Sannie karba tett kezekkel  besértődött? Ilyen nincs ....

-mert az is vagy . Az utcán bolyongott , és olyan dejavu érzésem volt , emiatt befogadtam . Már pár hete itt lakik San , de cserébe takarítani szokott- vigyorog Mingi , amitől látszattatja egyetlen fogát, ami hosszabb , mint a többi. Aranyos.

- nem halt volna bele , ha nem tudja- Sannie megforgatja szemét.- de most megfog- azzal elindul felém és megragadja pólomat. Olyan ismerős.

-hé , ne érj hozzá- Hong kezére fog, én pedig az övére.

-nem lesz semmi baj - nem félek , mert igazam lesz . - Hongjoong bízz bennem- mélyen belefúrom tekintetem az övébe. Egy kis hezitálás után lehunyja a szemét és elenged.

San mégjobban megrángatja rajtam az anyagot , mire grimaszba torzul az arcom. Azt markolva kezd el húzni .
-te nem ismered a gyengéd szó kifejezést?

-régebben a durva szót szeretted . - egy pillanatra felém fordul ,azzal az ördögi mosolyával, egy kis győzelemmel fűszerezve.
Az én arcom meg szégyennel .

Azt ne mond hogy....

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now