50

384 40 2
                                    

Mingi👀🔩::

-sajnálom , de ide illetékteleneknek belépni
tilos , amennyiben nem szeretnének bajt, megkérném önöket , hogy távozzanak.- a nő , ki már az ajtó előtt állva várt ránk , hogy kibaszhasson velem , igaz kedvesnek akart tünni, de érződött a hangjában a gúny.
Eddig azért voltam ideges , mert Yunhot végre újra látom, de mostmár azért , mert egy törpe kiscsaj nekem papol arról, amit amúgy is tudok.
Leesett, hogy nem olcsó hely ez , és híres embereket alkalmaznak.  Yunho pedig egy angyal , aki minden reflektor fényt megérdemel.

-nem lesz itt baj , ha azonnal beenged , látnom kell valakit és az nem más, mint Jung  Yunho, a párom -  nem tudom miért mondtam ezt, de a düh és minden keveredett, csak Yunho jár a fejemben, csak miatta, csak ő kell nekem .
Érte egy nőt is megütnék , úgyis a pokolban kötök ki.

-e-elnézést én szépen...

-Mingi azért egy kicsit fogd vissza magad-vág a nőci szavába San , meglepő, úgy tudom ő kegyetlen ,bár mióta nálam van , inkább mint egy kisgyerek.

-jól van.

-már elnézést , felfogták ..

-ssh , hallgasson - vállára teszi a kezét.. - mire vártok gyertek már-  Seonghwa , aki már jóval előttünk itt volt. Igazán nagy segítség, de hogy ő , hogy jutott be, az inkább nem is érdekel.
Arébb tessékeli a nőt , aki puffogva , de még el is pirulva odébb áll.

-te , mi hogy? -megkérdezi Hongjoong helyettem.

-egy helyes arcal bármire képes vagy . Azt mondtam neki , leszophat , ha beenged.

-micsoda? - nézünk mindjáan A legidősebbre .

-nyugi baba, csak te szophatsz le, de arról nem kell tudnia, hogy hozzám nem fog érni a ribanc kezeivel.

-o-oké. - nem maradt egy józan ember sem köreinkben .

-hol van Yunho?- kérdezem izgatottan , miután annyi ajtó előtt elmentünk és Seonghwa még mindig nem mondt semmit és nem állt meg egy  előtt sem.

-nyílván ott , ahova ki van írva a neve- von vállat. 
Én kérek elnézést , de legalább sokat segített így is .

-ott!! -csillannak fel szemeim , ahol végre Yunho neve felvillan . Istenem még azt látni is elolvadok. Annyira szeretem.

Nem is érdekelve úti társaim , szaladva megteszem azt a pár métert , ami tőle választ el, kezemet a kilincsre teszem , majdnem megfulladva a nyálamban , mert elfelejtettem lenyelni, lenyomom , a nyílászárót , akkora széllel benyitva , hogy remélem nem pont az ajtó előtt állt és nem csapom le , de.....

Nincs a szobájában. 

Torkom kiszárad , szemeim bekönyneznek , csalódottság és egy kemény szíven szúrás ért .

-Mingi, nyugi , nyugi . Biztos csak fotózáson van . - Wooyoung hátamat kezdi el simogatni nyugtatásképp. De ez nem segít , én csak őt akarom, Yunho-yat

-Yunho-ya -suttogom nevét. ...

-Mingi , Mingi!

-figyelj már te fasz! - San felordít.

-tessék- fordulok felé, mire kezével mutat egy irányba. Szemöldök ráncolva arra nézek.....

...Mindenem fáj.

Mindenem fáj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miért sír??

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now