Mingi szemszöge:
Ott állva a helyszínen , ahonnan Wooyoung és a másik fiú is a démonjával együtt elmentek, engem meg magamra hagytak. Szomorú vagyok meg nem is, mert Yunho itt van melettem, de Woo is szomorúan távozott a bajos démonját meg itt hagyta.
-nem mész utána?- kérdezem tőle.
-minek, a gondolataiban azt mondta egyedül akar lenni és ki vagyok én , hogy megállítsam- feleli vállat vonva.
-akkor menjünk mi is- szorítom meg az el nem engedett Yunho kezét, mikor bambulásából végre rám figyel.
-ja, oké.
Úgy tűnik feleslegesen jöttünk el idáig, de mégis jó , hogy van rajtam kívűl másnak is démonja és legalább tudunk egymáson segíteni, mégha most én sem tehettem semmit.
Wooyoung is körül van véve csupa szerencsétlenséggel, merem fogadni, hogy neki sem volt jó élete ezelőtt és Hongungnak sem , vagy hogy is hivták, engem ezért is zaklattak.
Nehezen jegyzem a szavakat , mégis jó tanuló vagyok, több idő kell , hogy felfogjam , olyan nagy bűn ez?.
Aztán csúfoltak a fogam miatt, de Yuyunak az tetszik a legjobban, azt mondja az tesz engem a világnál is aranyosabbá.
Azért is piszkáltak , mert szemüveges vagyok, meg lassan eszem, vagy éppen a ruhámat szólták le , hogy milyen nagypapás, szóval én voltam a suli bolondja, emiatt hagytam is abba, és elálltam dolgozni.
Anyám , Apám támogat mindenben és, ha éppen ezt akartam , nem volt ellenvetésük, tudom elkényeztetnek.
Van pénzünk, de mégis jobb szeretek saját magam megdolgozni valamiért.
Yuyut is szeretem magam megdolgoztatni, ..vagyis ez nem ide jön, csak úgy megemlítettem...Yunho:
Vajon mit értett az alatt Seonghwa , hogy bukott.. és miért váltott oly hírtelen , mintha tiltott szót mondott volna.
Jöhetek rá erre is, meg el is kell mennem a korházba Wooyoung miatt , hogy rendellenességet keressek az elmúlt 10 évből , mert érzem Wooyoung nem teljesen ember és valamiárt furdall a kiváncsiság, hogy mi történhetett akkor és, hogy ő mi is valójában, vagy ki.
Jaj, csak Mingi ne keveredjen bele semmi rosszba, mert nem állok jót magamért, ha valami baja esik.
YOU ARE READING
My little demon (Woosan ff.)
FanfictionAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...