52

312 31 1
                                    

-engem nagyon ki fognak rugni az biztos . Ugye tudjátok , hogy embereket nem lehet csak úgy kirángatni egy tehetős cég épületéből. Nézzétek , nem is a fotós , vagy a stylist hívogat , hanem maga a nagy főnök- Yunho nagyban oktatja az autoban ülő személyeket , akiket még nem barátoknak hívna , inkább elrablóknak , hisz Mingi úgy gondolta egy ölelés után minden a régi és hazamehetnek a naplementébe . Csak hogy Yunhonak még annyi ideje sem volt, hogy pénztárcáját eltegye.

-ne hisztizz már- San mérgében kikapta a telefont a másik kezéből és kidobta az ablakon. Yunho tátott szájjal nézte végig, majd szemei izzani kezdtek mérgében .

-te kis te , kinyírlak - és a másik torkának esett volna...

-fejezzétek be mindketten! - Mingi is elővette a legidegesebb énjét a kormány mögül , mivel ő vezetett , melette az anyósűlésen Wooyoung , hátul pedig a két idegbeteg démon.
Hoongjong , Seonghwával ment együtt haza.

-micsoda dráma- Woo unottan kezében arcával forgat szemet .-lehet nekem is Hongékkal kelett volna mennem . Hékás !, az miért nem jutott senki eszébe , hogy csak ketten menjetek Yunhoval- fordul Ming felé .

-jókor mondod .

-szenilisek -San éli bunkó stílusát.

-te is mondhattad volna , te is az vagy, sőt eszed sincs - Wooyoung hátra fordul , pimasz mosolyával.

-nincs , mert a farkammal gondolkodok és szerintem te is örülsz annak- vág vissza és lop egy csókot. A másik pirultam visszafordul.
Yunho arca pedig , mintha romlott tejet ivott volna .

-fujj.

Wooyoung inkább nem is mond semmit , tekintetét az ablakon vezeti ki , valójában kicsit fáradt , de lehet azért is a sok hajtás miatt , most hogy mindent megoldottak , gondtalan lepihenhet.
Nagyban bambulva , álmos szeme éberré válik, elemeli kezét arca elől.

- az az autó nagyon gyorsan jön , Mingi .
Az nem Youn... Mingiii!! Állj, fékezz vagy fordulj le.. - Elkapta karját és kormány után is kap , de ami szokott lenni , nem sikerül időben.
Szemét összeszorítja és várja bekövetkezzen aminek történnie kell.....

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now