Hoongjoong szemszöge:
-most miért kell ezt csinálnod, nem csináltam semmit , de te mégis idegbeteg módjára felkapsz , mint egy rongybabát és elhurcolsz minden szó nélkül- akadok ki teljesen , mikor már betett az ajtón és a saját lábamon állok, ő pedig előttem és teljes erőmből püfölöm mellkasát.
-ugye tudod, hogy szart sem érzek a te lepke fingnyi erőddel.- elkapja az egyik kezem , amit majd kicsavar és ezzel megfordíd. Fájdalmasan felnyögök és nyelek egyet .
Seonghwa fenekemnek dörzsöli nemi szervét és a fülembe kuncog- hehe, felőlem örökké haragudhatsz rám, de tudod a morcos emberek hamarabb öregednek, és nem is éri meg mérgesnek lenned rám. Tudod a békülős szex eléggé jó dolog, nem akarod kipróbálni?- csípőmre fog és erősebben nyomja magát hozzám és elkezdi a már felizgult állapotban lévő farkát dörzsölni .
-nem ... most nem engedek.
-ahaa, mégsem mozdulsz semerre , hogy is van ez?
-csak mert egy kibaszott beton fal vagy , szóval azonnal engedj el. Seonghwa fejezd be és engedj el , parancsolom.Van nekem is fegyverem ellened , ne felejtsd el. - cicceg egyet, de parancsomra elenged, feje akár egy vulkán , ami kitörni készül.
-ma nincs kedvem hozzád , megtagadom , hogy begyere a szobámba , addig ülj ott a farkadon ameddig akarsz, talán , ha megbocsájtok , holnap gondoskodom róla, de ma ez a büntetésed. Ne hidd , hogy engem rángathatsz a kibaszott cérnádon, majd ha leszakad , az se érdekeljen hova esek. Nem fogom egy démon érdekeit nézni, holott megsem hatja őket az emberek kedvessége. -puffogok egy sort. Ezt már régóta ki akartam bökni , és annyira jó érzés . Arcomra rászáradt könnyeimet sem kellett volna Seonghwára pazarolnom.
Wooyoungal is beszélnem kell biztos aggódik.-Hong...
-nem akarom hallani a hangod. -rávetek egy utolsó mérges pillantást , majd húzok a szobámba , ahol kivételesen nem Hwa jelenlétét akarom, hanem hogy jó messze legyen tőlem. Gondolni sem akarok rá ebben a pillanatban. Kialszom magam és holnapra már helyre rakom a dolgokat.
Telómat előkeresem , amin meglepően sok értesítés fogad , mind Wooyoungtól.
Azt írja , hogy sajnálja , hogy nem tudott semmit tenni, és reméli jól vagyok, fáj valamim esetleg.... aranyos olyan , mint egy aggódó anyuka, Woo nagyon kedves és olyan jószíve van, lehet nem kellett volna belekevernem a kárhozottak világába, de már nem tudom visszafordítani, pedig ha tehetném megtenném, elúszva annak reményével , hogy legyen egy barátom.Nekem kéne bocsánatot kérnem , hogy belekevertem....
Az egyetlen barátomat.
Elszúrtam , ő is el fog hagyni , mert tönkre tettem az életét.
KAMU SEDANG MEMBACA
My little demon (Woosan ff.)
Fiksi PenggemarAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...