54

620 43 12
                                    

-Woo , woooyouuung  , héj hoo- Hongjoong elkezte rázogatni . Wooyoung felpattant , körbenézett , minden rendben volt , az autóban van , mindenki rendben.

-mi történt?

-elaludtál , hazaértünk ideje kitenni a picsádat az autóból és bemenni a házba , mert kiszárad a torkom . Szomjazon egy kis alkoholra- Hongjoong drámaian elkezdte Woo vállait rázogatni . 

-ja , ja , jó- tarkóján végigsimított. Mosolygott , Hongjoong itt van és nem normális , mint mindig .

Mingiéknél telepedett le a kis csapat . Mingi nyílván Yunho körül legyeskedett , aki kicsit feszengve még , az emlékeivel küszködve , de próbálta hamar megszokni a helyzetet, mert Mingi boldog szeretet teljes mosolya megnyugvással töltötte el , mintha az a mosoly lenne az élet energiája, a mindene.

Seonghwa nyüszítve várta Jongot vissza , karjaiba zárta , Hong lefeszítette magáról és mellé ült, de azért Hwa átkarolta derekát. Ez a fiú is képes volt megváltozni , akkor ugyanúgy képes rá bárki más is. Seonghwa élvezetét lelte letépni mások fejét, most pedig már az is elég , ha rá nézhet , a kissebbikre . Élete egy darabjára.

-gyere- Sannie megpaskolta melette a kanapét.
Wooyoung apró mosollyal oda is ment , de nem mellé, hanem San ölébe ült. Halványan elpirultak mindketten . San derekát átkarolta , Woo lejebb csúszott és a mellkasán pihent.

-igyunk!

....

Másnap mindenki K.O volt , vagy egymás nyakába , vagy az asztalon , vagy a padlón volt kidőlve valamelyik.
Wooyoung reggel korán kelt , a teraszon üldögélt egyszál pulcsiban és persze nadrágjában. Nem bánta , ha csontig hatol a hideg , arca elzsibbad annyira fázik, pedig maximum 10 perce lehetett kinnt . A reggelek hidegek , nehéz belekezdeni , de muszáj .
Beszívta a levegőt , kezeit szája elé rakta és lehelletével melegítette őket.
A nap oly lassan akart feljönni , ahogy az idő sem síetett sehova.

A nagy csendben a nyílászáró hangja üti meg piros fülét és a vállára nehezedő meleg dolog . Egy takaró. Ki kedvesen kijött hozzá le is ült mellé , kezéért nyúlt , hogy megfoghassa . Összekulcsolták ujjaikat .

-mi a baj?

-csak elbambultam .

- ha nem látnék a lelkedbe elhinném amit mondasz.

-de nem is látsz - húzza fel szemöldökét- már nem vagy démon , nem tudsz belém látni.

-de az arcodról a fáradságot ki tudom venni. És ami nyomaszt az ébren tart.

-el fog jönni .

-tudom. Nem tudunk ellene tenni, de nem most lesz tudom , még vár , lehetséges mikor a legboldogabbak vagyunk és akkor tesz tönkre mindent. Ezek ilyenek.

-nem akarok félelemben élni.

-hát akkor éljünk- San , Wooyoung kezére ad egy apró csókot. -dugunk? - Woo elképedve eltolja a másik arcát.

-elrontottad a hangulatod - de azért kuncog.

-figyelj nem várhatjuk a végét, akkor éljünk hát, lehet holnap már nem is tudunk hancúrozni , mert farok balesetem lesz , ki tudja . Ma még megvan mindenem . -vigyorog, aminek Woo nem tud ellenálni.

-rendben van - közel hajol , Sannie is így tesz.
Míg orruk össze nem ér és majdnem ajkuk is . -együtt maradunk? -San bólint. - akkor nem félek .- és lehunyja szemeit , majd megcsókolják egymást .


✨✨✨✨Vége❤️✨✨✨✨

✨✨✨✨Vége❤️✨✨✨✨

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now