29

528 42 0
                                    

( szerintem egy kicsit beteg rész , de ki szerint mi🤷🏻‍♀️😇😇😇😂😂😂)

Yunho:

Muszáj volt egyedül hagynom Mingit , hiába hisztizett. Ráadásul én láthatatlan is vagyok , nem vennének észre , plusz még Mingi képtelen arra , hogy hazudjon. Olyankor bepánikol és egy random állatot vagy tárgyat társít az eleve hamis mondatához. Elég ok arra, hogy otthon hagyjam.
Nem is baj , így hamarabb is végzek , meg nem is kell rá figyelnem , esetleg , ha valamit bajt csinál a korházban. Jól tettem, hogy otthon hagytam , nem bántam meg.

A fehérre festett falak és padló , és nővérkék, doktorok , hemzsegnek az épületben, csak jó helyen vagyok. Lennt sokszor gondolkodtam , hogyan nézhet ki ez az épület és a többi. A pokolban minden vér vörör , nyílván a kárhozattak vérétől és fekete az elrothadt testektől , amik lassan lefoszlanak és porrá válnak , amit elfúj a szél. Valaki örvendezik is egy ilyen halálért, könyörög.
Jobb is , minthogy szenvedj és kínlodj , várd hogy eljöjjön a vég , ami végtelen a pokolban, szóval baszhatod .
Itt fokozatok vannak a bűnösök közt.
A legmocskosabb bűnösök, kik több embert öltek , mint ahány ujj van a kezükön , azok fognak örökké életben szenvedni.
Kik minimum egy életet vettek el , számít az állat élet is , azok kevesebb ideig bűnhődnek, őket is a szél viszi majd tovább miután elporladtak, de újjá születhetnek ugyanúgy emberként vagy állatként.
Lucifernél köt ki az aki megtetszik neki. Nekik a legrosszabb , mert Lucifer egy idegbeteg, vérrel festő , táplálkozó démon , akinek minden szavát lesned kell , ha úgy van arra kér , hogy saját magad vess véget az életednek többször is . Rajtad taposhat , a beleiddel ugrálókötelezhet akár. Minden ami éppen az eszébe jut a szórakoztatása érdekében.
Speciálisak azok akiknek eldöntetik , hogy a pokolban kössenek ki. A mennyek dönti el , ha egyformán követtél el rosszat és jót.
Ezek vagyunk mi . Nem emlékszem mit vétettem , de Lucifer kegyeit élvezem , amit mond azt meg kell tennem.
Seonghwa nem ölt soha , úgy tudom egy banda viszályt szított , ő kezdte el. Több élet veszett oda általa , úgy hogy a kezét fel sem emelte. A jó tette pedig az volt, hogy megmentette azokat akiket terrorban tartottak azok az emberek akik ellen indult. Viszont senki sem viselkedhet Istenként, szavazás nélkül került közénk a vörös tengerbe.
Isten eldöntötte , hogy meg kell halnia és a pokolban újászületnie, mert ha emlékszel ki voltál , együtt fogsz érezni az emberekkel. Itt pedig tilos meginognod.
A speciálisok tudják a másik multját vagy éppen figyelemmel kísérelték vagy hallgatóztak. Én is ezért nem tudom a saját bűnöm , démon vagyok és e képpen is kell léteznem.

San áldott jó gyermek volt, mindig édesanyjának élt, de a családi helyzete nem volt rózsás , apja verte őket , és ez addig ment , míg San fel nem nőtt és neki nem rontott az apjának egy alkoholos üveggel . 12 szúrást ejtett rajta. Az anyja meglátta mit tett és kikapta kezéből a törött üveget , majd végzett saját magával. San ott állt a két hulla közt . Az anyja volt az élete , nem akart egyedül maradni , így hát ugyanarra a sorsra akarta juttani magát is, de nem tudta megtenni. Anyukája testét karjai közé vette és ringatta magát , minden rendben lesz.

Tudom , részletesen tudom ezt a jelenetet mivel én voltam az akinek meg kellet ölnie Sant. Megjelentem előtte és megfolytottam.
Ezt a parancsot kaptam, meg kelett tennem.

Újjászületett. Talán Lucifer azokat fogja ki , akik képesek a saját sorsuk ellen menni és nem félnek Isten akaratától. Jók és rosszak is egyaránt.

Mégis érzem , hogy én más vagyok , tudatosan vagyok kedves Mingivel , pedig utálnom kéne. Mindig is kevesebb utálat volt bennem. Lehet nem is ember voltam? Talán nem kéne tovább feszegetnem mivoltam. Magamra haragítanék pár nem kívanatos személyt és magammal rántanám Mingit is.

Visszatérve vannak akik eleve a pokolba születnek szabály szegőket felügyelni , kettőt ismerek, ők pedig Jonho és Yeosang.
Ne akarj velük találkozni , mert ők még egymást is kinyírják többször is , ha összekapnak.

De térjünk vissza az eredeti történethez, rá kell jöjjek Wooyoung micsoda , megtalálni a főkolompost és lezárni ezt az ügyet.

Jutalmul pedig meghosszabíthatom a Mingivel való időmet, talán megmenthetem.













(Nem igaz , el ne hidd❗️!!!!!😅😅😌😌😌)

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now