-öm.. én..-dadogva beszészek ,ilyen még nem történt velem . Jó , keveset beszélek , de akkor is . Még a lélegzetem is majdnem elállt.. megint , nem is tudom mit kéne csinálnom , hogy most egy természetfeletti lény , ami úgy néz ki, mint egy ember , se szarvak , esetleg több kéz vagy birka lábak , hanem egy elég jól kinéző férfi áll előttem és a derekamat szorítja , na ilyenkor mi a teendő?
Látva , hogy hasznavehetetlen vagyok, elenged én pedig megtalálom az ágyat és őt nézem.
Ásítva álldogál a körben , elkezdi izmait lenyújtani. Egyébként nagyon szexyn csinálja .
Csak ki ne follyon a nyálam.-na szóval, mielőtt elkezdenél kérdezgetni , inkább elmondok most mindent, minthogy értetlenkedj-nem tudok megszólalni , szóval csak bólogatok.
-én egy démon vagyok remélem ezt felfogtad. A nevem San és köteles vagyok teljesíteni amit kérsz utána meg én kérem a jutalmam. -mosolyodik el hátborzongatóan.
-te egy szex démon vagy?-ezt nem akartam kimondani, gyorsan számra is teszem a kezem.
Szavam hallatán kicsit meglepődik , de hamar rendezi vonásait.-azt hittem meg sem mersz szólalni, de nagyon el vagy tévedve , nincs olyan , hogy szex démon , milyen perverz kisfiúcska vagy te.
-akkor miért vagy ilyen ruhában?- jaj fogjam már be a nagy számat.
-mert milyen a ruhám?- néz végig magán
-olyan szexy-érzem , hogy elpirultam , szóval inkább elfordítom a fejem a szép és érdekes fehér fal felé.
-érdekes vagy, de mindegy is , kössz , bár tudom , hogy kurva jól nézek ki . -von vállat- tehát nem szex démon, de ha ez a kérése az adott embernek akkor megteszem. De vannak olyanok is akik csak azért felszöknek a pokolból, hogy megerőszakolják a
nőket/férfiakat , aztán ki is nyírják őket.-É-értem...és te mit kérsz cserébe? -kérdezek ismét , hát jó volna tudnom mi lesz majd velem , ha teljesíti a nem tudom még milyen kívánságom , olyan , mint egy dzsin.
-felfalom-szemeim tágra nyílnak , mégsem egy dzsin.-ne csodálkoz , nem vagyok én jótékonyság központ, én gonosz vagyok , szóval azt csinálok amit akarok. Ha akarnám most rögtöm megölhetnék jó pár embert ahelyett, hogy itt tea partyzunk. Egymáshoz vagyunk kötve, de ez nem jelenti azt, hogy nem csinálhatok azt amit akarok.
-mivel?
-egy pecséttel-mutatja a karján lévő égetett mintát. Királyul néz ki woow-neked is van , a kötés alatt.
-oh , de ott vágtam meg -igaz is , már nem is fáj. Leveszem a kötést és a seb eltünt, helyette egy heg lett és felette az ugyanolyan pecsét, mint Sannak. Beteg ha tök menőnek gondolom??
-na ez is tiszta-forgat szemet- mit akarsz még tudni?
-öhm, mennyi időm van hogy eldöntsem a kérésem?
-amennyit akarsz , nekem jó itt , szóval te is élhetsz még egy darabig , használd ki- azzal el is tűnik előlem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My little demon (Woosan ff.)
FanficAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...