21

696 48 3
                                    

Suli volt , de minden porcikám ellenkezett, hogy én betegyem arra a helyre a lábam. A reggeli korán kelés nem esett jól , sőt nem is nevezném én alvásnak amit tegnap és ma leműveltem. San miatt volt minden és nem csak amiatt , hogy ő engem baszogatott vagyis de , szó szerint és képletesen is. A paranoiám miatt sem sokat aludtam , ki tudja mit ki nem gondol és rajtam próbálja ki ,vagy bekattan és legyilkol. Köszönöm,de inkább nem alszom.

Egyébként nem újdonság, hogy álmos vagyok a suliban , egyszerűen unalmas és értelmesebbnek látom az alvást , mint a tanulást.

-szia Wooyoung- odajön hozzám mihelyst belépek a terem ajtaján ,jön és megölelt. Arcom eltorzul.

-ööö...Neked is szia Hoongjoong- elválik tőlem és összeszöknek szemöldökei.

-mi ez a fej ?, úgy nézel ki , mint akit tökön térdeltek.

-ja , nem csak szokatlan , hogy valaki megölelt , de nem baj csak nem vagyok hozzá szokva- arcomat ellazítom és kínos mosolyt ejtek.

-akkor szokd meg , egyébként tudtad hasznodra fordítani , hogy tudsz parancsolni a démonodnak.?

Na erre elpirultam , hogy miért ? Mert folyton San jut eszembe , aki megront és szégyenlem , de nem állítom le  . Kell ennyire érzékenynek lennem és minden percben eszembe jutnia , csak simán természetesnek kéne vennem és úgy kezelni mintha egy pár lennénk. De csak mintha. 

-íígen -húzom el a szám és elfordulok Hong elől.

-szóval nem. Sebaj , ha nagy baj van , nekem nyugodtan szolhatsz és Seonghwa is itt van nekem , meg tudom is , hogy szívesen megverné Sant , szóval kérés nélkül megtenné, hogy segít . Ne aggódj én fedezlek , mint barátod- mosolyodik el édesen és olyan őszíntének tűnik ő maga és a tettei is. Talán végre találtam egy igaz barátot . 

-köszönöm-annyira meghatódtam , hogy akarva , akaratlanul megöleltem.

-nincs mit-simizi hátam.

-egyébként hol van most Seonghwa? -kérdezem miután elváltam tőle .

-nem tudom. Szokott elmászkàlni meg úgy nem is érdekel hol jár, hisz ha nem is kérdezem akkor is elmondja. Olyan kis ragaszkodó. Uuu majd mesélek, jó?

-jó-bólintok , de igazábol semmit nem tudtam meg és nem is értettem.

Ezután csöndben maradtunk , mert bejött a tanár ,  Suliban vagyunk , tanulni kell.

.....

Iskola után úgy döntöttünk elmegyünk sétálni és véletlen felhoztam Mingit mire Hong azt mondta találkozni akar vele , ezért felhívtam a szemüveges fiút , hogy  ránk ér e , és éppen nem volt dolga , bár nem tudom mit csinálhat, hogy tanul e vagy már dolgozik, de azt kötve hiszem , mert annyi idősnek néz ki , mint én vagy Hongjoong. A lényeg most így hármasban talizni fogunk vagy lehet Yunho is felbukkan.

-tudod rég töltöttem el időt így nyugisan valakivel , aki nem Seonghwa volt.

-igazán..

-igen , régen sok barátom volt, de minden összejött. Elköltöztünk aztán időről időre elhalványult a barátságunk . Egészen 1 évvel ezelőtt magam alatt voltam , azért akartam eleinte démont idézni , hogy legyen melettem valaki , de mikor megláttam Seonghwát , bumm -imitálja kezével- már azon voltam , hogy az ujjam köré csavarjam . Annyira kibaszott helyes és annyira vágytam arra , hogy az én parancsaimat lesse , hogy a családomat is elhanyagoltam , a tanulmányaimat is , addig , addig míg el nem értem , hogy kötődjön hozzám. Megváltoztatni nem tudtam teljes mértékben , de sokkal másabb , mint akkor volt. Tudom betegesen hangzik- kínosan felnevet és vakargatja tarkóját.

-és sze-szerinted belédszeretett.

-Wooyoung olyan édes vagy, de ezt jegyezd meg !. Soha nem bízhatsz bennük , ne vakítson el a rózsaszín köd, mindig legyél észnél , mert meg sérülhetsz . Igaz bízom Hwában , de annyira nem , hogy elhigyjek neki mindent és a kezébe adjam az életem. Muszáj vagy parancsolni nekik , mert ha átveszik az irányítást az életed rohamosan megrövidűl.

-én....

-Woooyoungie- nem tudtam kinyögni mit akartam , mert Mingi a távolból elkezdett ordítani és kezét a magasba tartva köszönni , melette Yunho másik kezét fogva , kicsit trapolva a energia bomba  Mingi után.

-Woooyoungie- egy kar nyakam köré fonódik, mire megugrok , majd fülemhez hajol és megnyalja , mire nyelnem kel egyet.

-micsoda szörnyű találkán kell megjelennem- Seonghwa is itt van zsebre tett kézzel.

Ajjaj ezek hárman egy helyen ...

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now