32

557 43 2
                                    

San:

Szóval Wooyoung és Luci össze vannak kötve , mint kiderült.
Igen , hallgatóztam , démon vagyok megtehetem. Amúgy is annyira elvolt foglalva a gondolataival Yunho , hogy egész végig észre se vette a jelenlétem. Pedig követtem , jó volt, hogy helyettem végezte el a piszkos munkát.

Ha Wooyoungban démon vér csörgedezik , még pedig A maga hatalmas Luciferé, akkor ennek a kölyöknek nagy erejének kellene lennie , de már attól meg van halva , ha csak arra gondol hogy beteszem neki a farkam, bezzeg utána meg parancsol , hogy keményebben csináljam . Döntse már el...
De várjunk csak , én megbasztam az alvilág főnökének vérével rendelkező fiát. Milyen király vagyok már . Nekem , csak nekem sikerült.

Wooyoungnak van apja , hisz a multkor láttam itthon , de ha Yunho jól látta tényleg az a fickó az apja , az igazi... szóval ez a faszi a mostoha apja lehet, de Woo erről sem tud.
De rossz neki , én leszarom , de biztos szar. Csak most én mondjam el neki vagy tegyek úgy mintha nem hallottam volna semmit és megvárni Yunhót míg maga el nem mondja, már ha elmondja.
Ezt tudhatná Wooyoung , nem?
Vagy emberként kell élnie és meghalnia?

Nem mondom el neki, amúgy se sokáig lesz közünk egymáshoz . Én ha végeztem , szépen megyek tovább az utamon , mi ketten pedig nem találkozunk többet.
De azért amíg tudom bevállalom párszor , használjam már ki a testi adottságait. Mint most.

-Woooo-youngie  hát Isten hozott. Milyen volt a pizsama party?-kérdezem a házba belépő szemèlyt. Mintha egy kicsit megviselt lenne. Sírt , látszik a szemém , fel van dagadva az így is apró szeménél , alig tudja nyitva tartani.
Mi miatt hisztizett már megint?

-most nincs kedvem semmihez - kikerülve engem , megy a szobájába. Én meg mit tudok tenni, hát követem.

-Woo..-hiába szólogatom teljesen figyelmen kívül vesz.
Cuccait lepakolja , pulcsiját leveszi . Ismét el akarna menni mellettem , de kezére fogok- hé, itt vagyok baszod, mi a baj?

-semmi , csak fáradt vagyok.

-aha , persze . Akkor nem lenne feldagadva a szemed. -sóhajt , majd egyenesen szemeimbe néz. Tartja velem a szemkontaktust anélkül, hogy elpirulna.

-én a semmi miatt sírtam. Hoongjoong sírt keservesen miattatok , szemét démonok- böki meg mellkasom -miattatok kell szenvednünk , csak vedd el az él....-kifakadt magából , de befogtam a száját mielőtt olyat mond amit nem kéne.

-ssssh, ne mond ki hangosan , mert muszáj lesz megtennem. Nem gondolod te komolyan , csak fel vagy dúlva , nyugodj meg-  másik kezemmel tarkójára fogok és magamhoz húzom , majd megpuszilom a saját kezemet, mert még mindig a száján tartom- ha csendben maradsz kaphatsz a szádra is- vigyorodom el , mire szemet forgat , utána bólint.
Kezemet el is veszem és ahogy mondtam, megcsókoltam.

Beleszusszantott , majd elkezdte mozgatni ajkait. Hagytam úgy csinálja , ahogy jól esik neki. Nem durvulok el , csak gyengéden simigatjuk egymás dús párnácskáit.
Woo lassan hajamba vezeti mindkét kezét. Az egyikkel tarkómat simogatja a másikkal tincseimet tépi. 
Az én kezemet sem hagyom a levegőben lógni . Az oké, hogy hagyom magam, de én is tapizhatok , ez szabad ország.
Mindkét kezemet fenekére vezetem és erősen belemarkolok , mire Young belenyög a csókunkba , majd elválik egy pillanatra és hallkan suttogja, hogy vegyem fel.
Nem is kell kétszer mondania , felkapom ölembe és a falhoz paszírozom. Lábaival erősen szorítja derekam . Csókja hevessebbek lettek, bàr ügyetlenek is.
Nadrágját éppen le akartam valahogy varázsolni róla , de megállított.

-a-a fürdőben - ahogy elvált tőlem és szemembe nézett , gyorsan vissza is hajolt nyakhajlatomba. Elpirult , na ezt hiányoltam.

Kérésére a fürdőbe vittem és elkezdtem levetkőztetni , ő is e képpen cselekedett , rólam kezdte leráncigálni a ruhát. 
Nagy nehezem lekerült rólunk a textil, mert Woo állandóan kapott ajkaim után és még szégyenérzet nélkül simult hozzám meztelen testével. 
Meglepett, hogy ennyire szemérvetlen és vad lett , mert jobb szeretem , ha félnek tőlem és én parancsolok , de kárpótol , hagy arca teljesen vörös volt , csakis miattam.

A zuhanyra esett választása , mert oda kezdett behúzni. A vizet megengedte , addig a pillanatig voltunk külön egymástól , utána peóbált egyre jobban közelebb tudni magához. Csókunk tele volt vízzel, mivel egyenesen a fejünkre hullottak a cseppek.
Tagunk összesimult , mire kezemmel összefogtam és elkezdtem verni. Woo nyögései miatt darabos lett a csókunk. Még mindig intenzíven reagál. Nem bírta , elváltak ajkaink és fejét lehajtotta. Homlokára adtam egy puszit.
Kezeit levezette vállamra és erősen szorította.

Úgy gondoltam nem kínozom tovább. Fenekébe csúsztattam ujjaim , de nem azért , hogy kitágítsan , hanem , hogy széthúzzam , lábait is készségesen próbálta széjjelebb nyitni, majd behatoltam.
Mindketten felnyögtünk, Wooyoung fejét hátra hajtotta , én pedig, ha már felkínálta nyakába haraptam , de most csak épphogy megkarcoltam fogaimmal.
Combjait megmarkoltam és felemeltem.
Folyamatosan lökődtem belé, Woo pedig egy percre sem hagyta abba nyögéseit. Volt mikor vékony hangon visítozott, ami aranyos volt.

-el- el -el meegyeek- folyamatosan ostromoltam farkammal érzékeny pontját, úgy próbált beszélni is , ahogy löktem rajta , mindig megakadt, mintha beakadt volna a lemez.
Majd Woo magához ölelve élvezett kettőnk közé, amit a víz egyből el is mosott.
Nyakára csókoltam , mert csak azt tudtam , még mindig szorosan szorított, de én még hátra voltam , hogy elmenjek.

-Woo engedj el- mikor észrevette , hogy szóltam , egy bocsival elengedett. Én pedig fogtam és kihúzódtam belőle. Megfordítottam , mellkasát a csempének toltam fenekét pedig péniszemre toltam rá. Úgy kezdtem kielegíteni az én vágyaimat is. Nem volt már sok hátra , fogaimat összeszorítva , egyre keményebben kezdtem el döfködni . Néha jó mélyre tuszkoltam , tartottam egy picit , majd teljesen kihúzódtam és erősen visszanyomtam magam.
Wooyoung , ha tudta volna , akkor lekaparta volna a csempét a falról.
Végül nem kínozva tovább beleélveztem piciny fenekébe , mire már nem bírta magát és szépen lassan kezdett lecsúszni.
Kihúzódtam belőle és hónapja alá fogtam , felemeltem és magammal szembe fordítottam , alig bírta tartani magát, de átkarolt és nyakamat kezdte el szívni.
A tusfürdő után nyúltam és elkezdtem megfürdetni . Fenekét kimostam , még a haját is megmostam cseresznye illatú samponnal.

Majd fürdés után az ölemben vittem a szobába, nem kínlódva azzal , hogy megtörölgessen és pizsamát adjak rá, csak simán ágybaraktam és betakartam.  Én pedig visszamentem és rendesen megmostam magamat is , mert Wootól nem tudtam volna.
Miután végeztem ugyanúgy az ágyba bújtam.
Wooyoung valószínüleg megébredt mikor bejöttem , mert egyből hozzám bújt. Fenekét picit megcsapkodtam , majd ott hagyva kezem én is aludtam , vagy legalább is próbáltam kikapcsolni.

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now