49

395 40 3
                                    

A lépcsőről hallkan , kezekkel a korlátot simítva , jöttek lefele , kicsit kábán , de nyugodtan .
A sima talajra érve visszatért a pirosság Wooyoung arcába, mikor arra gondolt , hogy amit kb egy fél órával ezelőtt csináltak , azután a barátai elé kell állnia . Nem az , hogy szégyelte csak iszonyatosan zavarban volt.
Most először olyat élt át , ami felemelő érzés volt számára, két test ugyanazt érezte , két szív ugyanolyan gyorsan dobogott, majdnem kitörve , oda ahová be van zárva . Új érzés és izgalmas , amit önző módon örökké élvezni akart , de csakis Sannal.

-na végre ! -ordított fel Hongi a kis kiváncsi törpe . Woo annyira megijedt , majdhogy nem San nyakába ugrott, de azért felé fordult és érintette volna nyakát , de vissza fogta magát.
-jó sokáig elvoltatok csak úgy szólok , és Young kapd össze magad , mert a hajad szanaszét áll, te pedig San te csak légy világosabb, ne olyan mint a halál.
Aztán , ha már ennyit vártunk rátok , indulhatnánk is , hogy végre Minginek segítsünk , mert szegény egyre letargikusabb hangulatban van.

-mert? Mi baja Minginek? -kérdezi San . Jogos , mivel még most sem tud semmiről , mármint a tervről. Szegény csak néz, mint bárány az új kapura.

-oh , bassza meg - csap homlokára Hong- Elkocsikázunk egy kicsikét, hogy Mingi megtalálhassa a szerelmét.

-jaaa, és én is megyek? Yunhoról van szó? Hová kell ehhez elmenni?- mint egy bárány.. , de Sanról van szó, szóval inkább egy bárány bőrbe bújt farkas .

-igen , te is jössz, és Gwangjuba megyünk. Yunho ott modellkedik és ennyi - von vállat a leader .-Seonghwa már oda ment, hogy ne húzzuk az időt azzal is, hogy keresgéljük még ott is Yuyut, mert addigra Minki bedilizik.

-értettük főnök- vicces módba Sannie beleegyezik.

-ezt is megéltük ..

Mingi vezetett , de akkorát hapcizott, hogy majdnem beleverte a buksiját a kormányba , aztán annyira bezsongott, hogy biztos azért, mert Yunho őt emlegeti.
Talán.. , hisz nem egy hapci volt, ..vagy csak megfázott.

De , ha mégis azért volt, ők ketten is érezték , amilyen erős kötelék van köztük semmi sem tudja elszakítani, ez meg van írva , ők összetartoznak .

Wooyoungnak megint hányingere volt , de nem akart aggodalmat kelteni a többiekben , ezért is bújt szorosan San mellé , aki hagyta , de szokatlan volt még neki a gyengédség , így szíve inkább úgy mondom keveset volt nyugodt állapotban.

Az épülethez érve , ahol Yunhonak ebben a pillanatban is fotózáson kellene lennie , lassan már mindhárom taggal volt valami baj, egyedül Hongjoong volt magabiztos , határozott.
Seonghwával egész végig tartotta a kapcsolatot telefonon keresztül , így tudták ahol most vannak az a végállomás, most átveszi a szerepet Mingi és Yunho .

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now