41

406 45 7
                                    

Mindketten ugyanazt kérdeztük , miután szemünk találkozott , de mintha ez nem is az én jelenetem lenne , hanem..

-HONGJOONG- ordítom nevét és odaszaladok hozzá. Felsegítem és leporolom , már amennyire tudom. Puha haját megigazítom . Zsebemből előveszek egy zsepit és arcát is letisztogatom.
Tisztára , mint egy anyuka olyan vagyok, de ez a legkevesebb amit tehetek, mert itt voltam , mégis hagytam , hogy megverjék.
Szégyenlem magam.

-Köszönöm Wooyoung- mosolyodik el . Ahogy nevemet kimondja és rám tekint őszinte , és tiszta szemeivel valami ismerős érzés járja át szívem.
Egy ideig még szemezünk , mire a másik fiú is hangra talál.

-Hong- Hongjoong? - az említett oda kapja a fejét és miután meglátta a hanghoz tartozó embert is . Szemei bekönnyesedtek és arca szívszorítóan grimaszba torzult.

A másik fiú hírtelen kezdett el kapkodni, nézelődni , miért sírta el magát a kisebbik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A másik fiú hírtelen kezdett el kapkodni, nézelődni , miért sírta el magát a kisebbik. Pánikba esett , én pedig színtén eleresztettem pár kósza könnycseppet. Nem szeretem mikor más sír, mert átveszem az érzelmét és én is sírásba kezdek.

-bo-bocsánat én nem akartalak megbántani. Többet nem mondom ki a neved...- de Hongjoong csak sírt tovább.

Megöleltem volna szívesen , de valami azt súgta nem nekem kell. Ezért hátra léptem.

Seonghwa :

Wooyoung hátra lépett én pedig előre és gondolkozás nélkül karjaimba zártam ezt az apró teremtést . Ahogy hozzáértem , mintha a szívem hírtelen túl sok érzelemmel találkozott volna. Egyszerre szédültem , égett a belsőm és remegtek meg lábaim. És ahogy érzem , ugyanúgy Hongjoong is megremegett.

Mintha csak haza tértem volna.
Sokáig bolyongtam , nem tudom honnan indultam , de tudom mostmár itt a helyem .
Melette , ennek a fiúnak kell szentelnem az életem.

-annyira hiányoztál- ordítja még mindig keserves sírása közben és megmarkolja rajtam a felsőt. Biztos sokáig benntartotta könnyeit, hadd sírjon csak , az én karjaimban biztonságban van.

-tudom- a szavak jönnek maguktól. Mintha a szívünk beszélne , emlékszik , hogy egymás melett a helyünk, mégha az eszünk el is felejtette , hogy válhattunk szét.

Mikor végre abbamarad sírása , elemelkedik mellkasomtól és felpillant rám.
Szemeiben megcsillan a boldogság, amik szerintem az enyémben is láthatóak.

Lassan mindketten , egymás felé hajolunk és egy apró csókot adunk a másiknak , amibe ajkunk beleremeg , Hongie is jobban megmarkolja rajtam a pulóvert.
Én felszusszantok. Olyan , mint a drog. Mámorító.

-soha többet ne hagyj el- suttogja ajkaimra .

-még , ha meg is büntetnek érte , akkor se- mosolygom rá őszintén . Majd lehunyja szemét ..

-Szeretlek .

-én is szeretlek - és mostmar huncut ajkainké a szerep, amik többet el nem válnak , csak ha nagyon szükséges.

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now