Yunho:
A papirok közd kutatgálva , majd meg fulladok a sok portól. Ki hette volna , hogy a 10 éves iratokat ennyire ellepte a por, csoda , hogy még nem dobták ki őket.
De mindegy is , muszáj vagyok itt keresgélni, mert meg kell tudnom ki volt Eooyoungnak a felelős orvosa, csak így tudok elinduni. Onnantól kezdve már könnyű dolgom van. Neve meglesz , majd mikortól- meddig dolgozott/dolgozik a korházban, él e vagy hal e.
Ha megvan személyében, a gondolataiba tudok lesni, melyik démonnal fogott kezet. Elteszem mindet láb alós és csá.Ah Jung Wooyoung, megvagy.
"Az úttesten átmenő 6 éves kisfiú felé gyorsan száguldó autó utolsó pillanatban nyomta a féket , így a fiú nem halt szörnyet , bordái eltörtek , jobb lába eltört , fejével agyrászkódást szenvedett. Sok vért veszített mire a mentősök kiértek . A mentő autóban pótolták az elvesztett vért . Egyszer vissza kelett hozni az életbe a mentő út során.
Korházba beérve Dr. Jung Woomin vette kezelésbe.
A műtőben kétséges volt Wooyoung allapota ,tüdejében folyadék keletkezett , amit el kelett távolítani , csontjait helyre állítani , ne szúrja át tüdejét. a vért folyamatosan pótolni kelett ....."Faszom ez a faszi...., ne legyen igazam , de szerintem Wooyoung édesapja lesz, hisz keresztnevük egyezik.
Akkor nem is kell mesze mennem. Lehetséges azért kért démon segítséget, hoyg megmentse a fiát. Hiába jót tett lett volna , bűn az bűn. Nem hunyhatol szemet e felett.
De ideje sem volt idézni, szóval egy erre kóborló démonba kelett belefutnia és segítségét kérni.
Várjunk csak.."Dr. Jung rosszléte miatt elhagyta a műtőt , majd pár perc visszatérés után egy zacskó vérrel tért vissza. Lecserélte a 3. Tasak vért is és a 4.-et használta fel.
Wooyoung szíve , hírtelen megállt, amit újraélesztettek sikeresen, 2 percen keresztül, majd a műtét hátralévő része zökkenő mentesen folyt....."Csak a vér lesz. Bele kell lesnem a fejébe . Ó ha tudom Wooyoung apja orvos , ott kezdek előbb és lehet nem kelett volna ezeket a szarokat felkutatn. Fasza megint..
Még idegesebben jövök ki a korházból, mint amivel be indultam és suhanok Wooék házához, hátha otthon lesz az apja. Woo említhette volna , hogy az apja orvos , eszébe kelett volna jutnia , hisz én , ha orvos lennék és ha a gyerekemmel lenne baj , mást nem is hagynám, hogy foglalkozzon vele. De Young még az orvosára sem emlékszik, pedig ha az apja , ott kelett volna lennie mikor lábadozik is.
Esetleg kitörölték az emlékezetéből?
Kezd itt minden furcsább lenni....
Láthatóvá teszem magam és becsengetek . Esetleg ha mégsem az apja, ne nézegessek feleslegesen az emlékezetébe, ki tudja milyen perverz dolgot látnék ,amit nem akarok.-jó napot segíthetek?- egy idős nő nyitott ajtót, gondolom az anyuka lesz.
-jó napot , Dr. Jung Woomint keresem . Esetleg itthon tartózkodik.
-elnézést, de szerintem rossz helyen van . Itt nem lakik ilyen nevű ember. - na mi a faszom van?
-de , Jung Wooyoung itt lakik nem?
-igen , a fiam , de te ki vagy?
-Jung Yunho vagyok a fia barátja , és az orvosát kere...
-milyen orvosát , van valami baja , és nekem miért nem szólt!?-csattant fel az asszony , még a mondandómat is félbeszakította , erre nincs bocsának.
-nyugodjon le asszonyom. 10 évvel ezelőtti orvosát keresem , aki megmentette az autóbalesete után Wooyoungot. A keresztnevük alapján azt hittem az apja. - a nő csak értetlenül bámul rám, de hasonlítanak Wooval.
-fiatal ember a te keresztneved is ugyanaz, ettől nem leszel rokon. De Wooyoungnak nem volt balesete , 10 évvel ezelőtt , arról tudnék , hisz az anyja vagyok- na mostmár valaki magyarázza el mi a faszom van, mert falnak megyek.
-már megbocsásson , de papirok alapján mondom, hát le van írva , maga Wooyoung neve és a története , és saját maga is mondta mikor beszéltem vele. Hogy lehet az , hogy a saját anyja nem emlékszik rá.-baszom hozzá a papirokat, a bizonyítékot. Tudom , hogy egy alvilági paraszt vagyok , de nem hazudok , minden természet feletti rá a tanúm.
Ajj, mire elolvassa, szemei egyre jobban telnek meg könyekkel. Most ezen mit kell sírni? Ez már a múlt.
-én , én erre miért nem emlékszem?- kérdezi kétségbeesettem.
-hát azt én nem tudhatom , de ha megbocsát..-kezemet fejére teszem és ha már muszáj bele lesek oda ahova kell.
Volt valami baleset , egy férfi , és még egy ...ah így nehéz, hogy nem látom az elejét... akkor érkezik meg a nő mikor Wooyung már az intenzíven van. Egy nővér kisérte oda...
bejön egy férfi , az orvos . Megvagy !! Tudom , hogy nézel ki. Beszél valamit , hogy a fia rendben van , ..majd bejön a másik férfi is ,
'-de jobb lenne hölgyem , ha ezt mind elfelejtené , a férjének felfalom a testét , szóval az utolsó kívánságát még teljesîtem' mondja . Szoval ez lesz a démon , de várjunk egy kicsit más az arca , nincs szakálla , de esküszöm , hogy egy az egybe olyan , mint.... mint .. ez Lucifer csak még fiatal. Mi ..mit keres az az embeli világban 10 évvel ezelőtt.
Minden összeáll. Elengedem a nőt és minden szó nélkül elsétálok.Lehet olyanba ütöttem az orrom amibe nem kelett volna. Lucifer volt az aki megmentette Wooyoungot , ez pedig azt jelent , hogy az ő vére folyik Woo ereiben.
Akkor anno mindent elintézett. Woot hagyta maga után , de akkor miért ilyen gyenge pöcs ?.
Minden olyan kesze -kusza , de semmi pénzért nem mennék most le az alvilágba , hogy megkérdezzem a történet eredeti szerzőjét , mert nem tudnék visszajönni Mingihez .Szóval bocsesz Wooyoung , de én ezt a levegőben hagyom . Te védve vagy , nekem meg még bajom lehet belőle.
Nekem senki nem ér többet Minginél.
YOU ARE READING
My little demon (Woosan ff.)
FanfictionAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...