-nem kell segítség !- kezemet gyorsan odakapom ágyékomhoz és mélységesen el szégyenlem magam.
-Wooyoung pedig én tudnék segíteni- mosolyodik el hátborzongatóan .
-tudjuk- forgatok szemet , mire felhúzza a szemöldökét.
-igen ?, pedig nagyon élveznéd. Tudod milyen jó érzés , ha leszopnak?
-n-nem - miért kell ilyet kérdeznie ,és én miért válaszolok őszintén.?
-kár , pedig ha tudnád, talán magad nyomtad volna a fejem a farkadhoz és kérted volna , hogy elégítselek ki.
-én nem tennék olyat- hajtom le a fejem és nyelek egyet. Ha leszopna? Nem , nem , nem !! Mikre nem gondolok én, én ilyet sosem tennék és nem hagynám vagy csak...
-megint hazudsz magadnak? Wooyoungie nem szép dolog hazudni- rázza a fejét , mintha tényleg csalódott volna bennem. Sóhajt egyet , majd térdeimre fog , amik már remegnek . -nem zavar , hogy a farkad majd szét robban és kívánkozik. Tudod mire vágyik?
Dehogynem zavar, hogy feláll , de San mindenhol ott van és nem lennék nyugton , ha tudnám , hogy néz miközben kiverem.
Direkt csinálja , direkt mondta el , hogy valójában végig figyelt engem. Pedig jó lett volna tudatlan maradni.
De ha megkérem akkor örülni fog , bár ahogy látom a levakarhatatlan mosolyán , most is örül magának.
Tudja , hogy a végén mégis rá fogok támaszkodni.A kíváncsiságom is eluralkodik felettem és fülig pirulva megkérdezem- mire vágyik?- San kuncog idétlen énemen , majd elkezd köröket rajzolni ujjával a combomon.
-hát a számra, Szeretné, ha már a forró számba lenne , ha nyalogatnám , cuppognék rajta. Alig várja , hogy mélyen nyomuljon a torkomba és a számba élvezzen. Ugye , hogy igazam van Wooyoung?
-én... én ....
-ugyan nem szégyen az ,csak a varázsszót kell kiejtened a csinos kis szádon és én egyből kezelésbe veszlek. -harap saját ajkába , ami kibaszott szexy és nem tesz jót szegény kis Woonak.
Csak meg ne bánjam...
-k-kérlek...
-jó fiú vagy Wooyoung. -azzal fel is áll , engem eldönt az ágyon és lerántja a takarót. Lábaimat széthúzza és szemezik meztelen testemmel. Arcomat eltakarom , úgy szégyenlem magam, de legjobban azért, mert két ujjam közt kukucskálok és kiváncsian várom mit fog csinálni ez a démon.
San visszaül a földre , lábaimat nyakába teszi , kezével megfogja péniszem és puszit ad rá. Felnéz rám azzal az én nyertem vigyorával, én pedig a szívinfartus szélén állok, de örülök, hogy jól szórakozol.
Persze ironikusan értettem!!Szemet forgat, ó szóval ezt meghallotta.
Elnyeli egész méretem, mire megugrok egy kicsit.
-aah , ahh San , ez túl sok - visítom , és hajába tépek. Nem bírom annyira intenzív, hogy majdnem elmentem. Ilyet soha nem éreztem , te jó ég. -neee...
San nem hagyja , helyette leszorítja csípőmet és úgy nyel el újra és újra. Nem akarom kimondani, de nagyon jól csinálja, már semmilyen értelmes beszéd nem jön ki a számon, csak nyögdécselni tudok.
Helyenként elkezdi szívni is , néha a végén köröz nyelvével, engem az őrületbe kergetve. Kezeim az ő kezén pihen , azt mondta szereti a fájdalmat , ezért szívesen vájom bele karmaim a kézfejébe.Kiengedi nyáltól nedves tagom , majd tövétől a tetejéig végig nyal rajta.
A gólyoimat sem hagyja ki az élvezetből , azokat is megnyalja és megszívja , gátamon is szív egyet , de a végére lyukamhoz ér...-nee , San!!-rántanám fel hajánál fogva , ha nem lenne gyorsabb , mint én . Kezével elkapja enyéimet és összefűzi , így egy kézzel tartja tovább , másik keze a combomba mar , hogy nyugton maradjak.
Könnyeim eleredtek , de nem igazán foglalkozik vele, bár miért is , hiszem ő egy démon.Nyelvével befurakszik lyukamba és próbàlja beljebb nyomni. Ettől én mindjárt...
-e-eelmegyek - nagy nehezen kinyögöm , mire San abbahagyja , helyette újra szájába veszi farkam. Addig szopja , míg el nem élvezek. Remegve megyek el , ami nem bírt abba maradni, annyira jó érzés , hogy nem akar megállni a remegésem.
Lihegve és izzadva , majdnem megfulladva a taknyomban fekszem , minden bajom van . Még mindig nem tudom feldolgozni az előbb történteket.
San lenyelte élvezetem és elengedett, egy ideig lefele nézve lihegett , gondoltam ő is kifáradt , de miután rám emelte vörösen izzó szemeit megijedtem. Szája elnyílva , nyála pedig csöpögött, mint egy ragadozó állatnak.
-éhes vagyok- felmászott hozzám és a vállamba harapott....
YOU ARE READING
My little demon (Woosan ff.)
FanfictionAmikor Wooyoung nagyon magányos és fel akarja pezsdíteni az életét . Démont idéz ,amit nem gondol komolyan , de mégis valósággá válik✌️ ✨Woosan fanfiction✨ meeg nagyban tartalmaz Seongjoong párost és Yungit is . 👍 18+ mindent magába foglal😏😌😌‼️‼...