16

643 44 1
                                    

Végül 12-ig maradtam Mingiéknél. Az igért cipőt és pulcsit megkaptam , emiatt sokkal jobban éreztem magam , de csak azért mert valaki aki egyáltalán nem ismer , még így is segített rajtam . A címét és a telefonszámát megkaptam , ha kell valami nyugodtan szoljak , meg persze majd vissza kell jutattni neki a cuccokat.

Muszáj voltam suliba menni, de GPS-t kellet használnom, mert foggalmam sincs hol voltam . Haza nem akartam menni, mert San ott várna , hogy megbüntessen , anya meg remélem már munkába van és nincs otthon. Majd rá kell vennem magam , hogy bocsánatot kérjek amiért megijesztettem.  Telefon volt nálam , mégsem keresett , csak nem aggódott annyira .

Mikor már ismerős utcákat jártam , innen nem kelett a segítseg, még szaladva is tettem meg a maradék pár métert, nem kéne mégjobban elkéseek, habár így is mindjárt vége a sulinak, és cucc sincs nálam, nem is értem minek megyek . San így is úgy is lecsap rám , de azért húzom az időt.

A tanártól elnézést kértem , simán bevette , hogy családi problémáim adódtak , igaz is volt az eleje , de utána démoni problémákról fecsegtünk, de ezt csak nem mondhattam el , mert küldött volna a dili házba , ha "kitalált" lényekről áradoznék. 

Hoongjoongal is szeretnék , majd beszélni , és milyen jól jött , hogy nem volt táskám , amibe a könyveim voltak , ezért a tanár megengedte , hogy a "barátom " mellé üljek, azt már nem kell tudnia , hogy nem is az igazából.
Hongi kicsit meglepődött, de végül beletörődött. Seonghwát nagyon zavarta a jelenlétem, sőt már vagy 10x legalább megölt a szemével , mindegyikben különbféle módszerekkel.

-ma-majd beszélhetnénk?-böktem meg egy kicsit lábammal az övét és suttogva hajoltam közelebb.

-persze- bólintott , majd visszavezette tekintetét az angol könyvre . 
Seonghwa pár percen belül eltünt , ekkor végre fellélegezhettem. Hong kuncogott melettem.

-mi az?- suttugtam ismét. Nem akarok hangos lenni, hisz az első padban vagyunk.

-semmi, csak olyan aranyos Hwa , hogy ilyen féltékeny- mosolyodik el , olyan ... olyan szerelmesen.  Ha ezek ketten is összejönnek , esküszöm reménykedni fogok, hogy San is megváltozhat, hisz Yunho is azt mondta , hogy Seonghwa a legrosszabb ,Sannal együtt.

Alig várom , hogy megtudjam mennyit tudnak Hoongjoongék . Yunho igaz már sokat segített , hogy többet tudjak , igaz amit mondott, hisz pont ez történik velem , de még mindig pár mondat hiányzik a puzzleból, hogy rájöjjek mi is folyik itt körülöttem, csak azt remélem Seonghwa nem lesz mogorva és segíteni fog, legalább Hongi miatt.

My little demon (Woosan ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora