7

786 56 0
                                    

-ugye tudod , hogy még mindig egy démon vagyok, bár a leszürtek alapján még sincs annyi eszed- San karba tett kezekkel térdel előttem az ágyon én pedig jót derülök rajta. Azóta is össze vagyok kuporodva és nem tud szét szedni.

-most mért, az elején azt mondtad, hogy ha megtapasztalom milyen az élvezet , utána folyton azt akarom. Szóval addig örülj míg nem akaszkodom rád teljesen-vigyorgok, mint a vadalma.

-leszarom -ragadja meg a hajamat és felhúzza fejem , hogy tekintetünk egymást nézze. Közel hajol hozzám- ezek után ne reméld, hogy az élvezet miatt fogsz nyögdécselni. A fájdalom miatt fogsz nyögni és sírni , meg levegőért kapkodni-megnyalja ajkait aztán elenged és el is tünik.

Miután elment a félelmem visszatért és elkezdtem remegni,
Basszus mit tettem. Ha visszajön nekem végem . Direkt csinálta, hogy majd akkor csapjon le rám , amikor nem számítok rá. Félelemben élhetek életem vegéig. Azt sem tudom mi ütött belém, hogy elkezdtem visszaszólni neki. Megint csak visszaakarok bújni a kapucnim alá és láthatatlan lenni mindenki előtt. Tényleg hülye vagyok és nem normális.

Még a fűrdőbe sem merek kimenni, hogy könnyítsek magamon , esetleg este fürödni, jaj mi lesz velem , de muszáj fürödnöm, annyira levert a víz , és nem akarom az ágyat összepiszkolni , de azt sem akarom , hogy San a fürdőben kapjon el.

Istenem sajnálom, hogy összeálltam egy démonnal, de most segíts nekem.

Óvatosan kikelek az ágyból , mert szédülök egy kicsit az éhség és a félelem miatt.
Addig kéne ennem , míg anyáék haza nem jönnek.  

Végül csak ettem egy pirítos lekváros kenyeret és egy pudingot. Tudom nem sok , de legalább valami. A görcsel a torkomban nehéz enni.

Nem is tudom mit csináljak , általában suliban vagyok úgy kettőig , aztán haza jövök nézek valami filmet, esetleg zenét hallgatok , tanulok ,estére  megfürdök és egy kicsit nézem az instát , aztán alszok . És másnap ugyanez a rutin. Unalmas tudom, de még mimdig jobb, mint hogy várjam Sant mikor veszi el a seggem szüzességét.

Oké, nem lehetek ennyire fosos , ha képes voltam veszekedni egy démonnal is , szóval tökösnek kell lennem , mert az van , és mert a férfiak nem félnek. Szóval addig lefürdök és elintézem a dolgaimat, és reménykedek, hogy csak este jön vissza vagy soha , meg lehet anyáékkal is alszok, azt csak úgy hozzá teszem.
Bár lehet , sőt biztos meglepődnének, de biztos nem rugdosnának ki az ágyból.



Mélyeket lélegezve lépkedek a fűrdőbe , úgy látom tiszta a terep.
Gyorsan lekapom a ruháimat , nem hajtogatom most őket össze és teszem a helyére pucéran , megférnek az ott a földön.
Olyan sebességgel fürdök, hogy nem is nevezném fürdésnek , közbe hozzá préselem hátam a csempének , hajat is mosok, majd miután végeztem totyogva lépkedek el ne csússzak . Gyorsan megtörlöm magam és alsót húzok , meg a pizsamámat és mostmár rendesen összehajtogatom a levetett ruháimat.
Még eleintézem az arcom, kenek rá krémet , belemaszírozom arcomba, amitől olyan puha és selymes lesz, mint a baba popsija.
A hajamra is kenek haj olajat , a testápoló lemaradt, biztos nem fogom most kenegetni magam.

A szobámba visszavonulva egyből a villanyért nyúlok, nehogy San megijesszen a sötétben , eléggé besötétedett, a függönyt is elhúzom, majd óvatosan leülök az ágyra , hátam a falnak döntöm , betakarozom és éberen várom , míg anyáék haza nem jönnek.


-egy embert nem láttam ilyen gyorsan elvégezni a dolgát- szólal meg egy hang, vagyis csak San lehet , de hiába nézegetek a szobában nem látam. Majd az államra fog és megjelenik előttem , jó közel, felfogni sem tudom , mi történt hírtelen . Hevesen lélegezve figyelem az előttem lévőt, és valószínüleg pírban úszva.
-Wooyoungie akkor most jöhet a móka.

My little demon (Woosan ff.)Where stories live. Discover now