.

19.2K 502 160
                                    

Żyje w świecie gdzie każdy kto ukończył osiemnaście lat dostaje swojego własnego stróża. Strażnicy żyją jak normalni ludzie z tą różnicą, że zawsze trzymają się blisko swojego podopiecznego i go po prostu bronią.

Anioła, demona lub pośrednika. Szanse na zdobycie anioła wynosi pięć procent, na demona tyle samo, a na pośrednika dziewięćdziesiąt procent.

Oczywiście osoby z demonami są najczęściej wytykane i szydzone. Bo w końcu jak można dostać potwora na swojego opiekuna.

Za to osoby z aniołami są podziwiane i wręcz czasami ubóstwiane przez niektórych.

Oby dwóch trudno zdobyć i są rzadkością. Najczęściej dostaje się pośrednika tych dwóch grup. Nie jest on zły, ani dobry. Po prostu broni danej osoby do końca jej życia. Zaprzyjaźniają się, a czasami nawet wchodzą w związki. Są jak o wiele silniejsi ludzie z mocami.

W tym roku razem z moją przyjaciółką kończymy osiemnaście lat i zostają nam przydzielani opiekunowie. Stresuje się tym faktem mimo, że mam do tego czasu jakieś dobre pięć miesięcy. Cóż gorzej ma dziewczyna bo ta ma urodziny w tym miesiącu.

Ciekawe co jej się trafi. Zawsze była dość pomocna i rozmowna, więc możliwe, że anioła.

W sumie to nie wiadomo zobaczy się za ten miesiąc.

Na naszym świecie są jeszcze istoty, które atakują ludzi i ich zjadają. Najprościej pożeracze. Taką nazwę przyjęły. Nie mają one żadnej inteligencji i po prostu za cel mają pożywienie się człowiekiem. Są specjalne jednostki do zabijania tych istot, ale są nadzwyczaj silne i trudne do zabicia. Szybko regenerują obrażenia i są jak nowe. Mają one postać zwęglonego ciała mężczyzny. Brak oczu jak i nosa. Tylko rozwarty otwór gębowy z ostrymi zębami i długie paznokcie u rąk.

Nie wiadomo jak powstały i jak je skutecznie zabijać. A ofiar jest coraz więcej.






:::

Tak oto rozpoczyna się nowa książka hehe mam za dużo pomysłów. To takie małe przedstawienie świata.

Oczywiście moja kreatywność do imion jest zabójcza i sami się zobaczycie jak się nazywają główne bohaterki XD

A tak to zapraszam na dalsze.

Buziaki:*

Guardians of Life (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz