3 Sezonas 29 Dalis

111 11 8
                                    

Po mėnesio

-Dukra, man išties labai nepatinka, jog aš nematau savo anūkėlės, - mama pasakė mums kalbant vaizdo skambučiu. Taehyung, laikydamas dukrytę, kaltai nusišypsojo.
Šiandien jis labai mielai leidžia laiką su Emery, todėl vakarienę pasisiūliau gaminti aš. Na, ir dėl to, jog Taehyung pabūtų su Emery, ir dėl to, jog Taehyung virtuvėje... Išties ne pats geriausias.
-Mamyte, aš labai myliu tave, bet Emery... Ji mano mažylė. Negaliu jos palikti pas tave ilgam, - suinksčiau, gamindama įžymiuosius suktinukus su sūriu.
-Bet man neužtenka tų poros valandų, kuomet atvažiuojate mūsų su Ellie aplankyti, - mama taip pat suniurzgėjo.
-Mama, nepyk labai! Jei nori, galime atvažiuoti atostogų, nors ir gyvename tame pačiame mieste! - Taehyung garsiai pasakė. Nusišypsojau. Visai neseniai Taehyung ėmė kreiptis į mano mamą taip pat, kaip ir aš. Mano manymu, tai labai miela. Na, aš taip pat kreipiuosi į jo mamą, todėl viskas lyg ir normalu.
-Man labai tinka jo pasiūlymas. Kada atvažiuojate? - mama paklausė ir aš nusijuokiau.
-Mam, nemanau, kad tai gera mintis, - papurčiau galvą.
-Ellie, sesutė atvažiuos! - mama garsiai pasakė ir aš piktai nužvelgiau besišypsančią mamą ekrane. Atsidususi žvilgtelėjau į Taehyung kuris mirktelėjo man. Šyptelėjau ir papurčiau galvą.
-Amy, - Taehyung pakvietė mane. Mama taip pat neakivaizdžiai sukluso. Numykiau. - Myliu tave,-Taehyung pasakė priversdamas ir mane, ir mamą nusišypsoti.
-Aš myliu tave labiau, - atsakiau. - Suktinukai jau pabaigti,- pranešiau. Taehyung netrukus atsirado šalia, su Emery rankose.
-Gerai, vaikai. Skanaus. Mes taip pat eisime ką nors pasigaminti, - mama nusišypsojo, o Taehyung man iš už nugaros prisiglaudė prie mano peties.
-Ir jums skanaus, mam,- nusišypsojau.
-Atvažiuosim, bet bus staigmena kada. Iki, - Taehyung pasakė ir mamai atsisveikinus, jis padėjo ragelį.- Ar tiks rytoj, meile? - Taehyung sumurmėjo.
-Aš nežinau ar tai gera mintis. Emery dar maža. Ji gan dažnai pabunda naktimis. Nenorėčiau, jog per mus mama prastai išsimiegotų, - atsidusau.
-Viskas bus gerai. Emery galės miegoti kartu su mumis. Tuomet nereikės dėl nieko jaudintis. Juk žinai, jog visada viską išpręsim kartu,- Taehyung pasakė ir pabučiavo mano skruostą.
-Čia kas? Nauja motyvacija? - sukikenau atsisukdama į Taehyung.
-Nepatinka? - jis su šypsena kilstelėjo antakį.
-Man patinka viskas kas susiję su tavimi, - išsišiepiau ir mirktelėjau jam.
-Mūsų laukia skanieji tavo suktinukai,- Taehyung pasilenkęs priglaudė savo lūpas prie mano kaktos. Linktelėjau jam.

Vos Taehyung nuėjus į vonią nusiprausti, jo telefonas ėmė skambėti.
-Aš atsiliepsiu, mažuti! Čia Namjoon! - pasakiau vaikinui.
-Koks skirtumas kas, vistiek atsiliepk, - Taehyung balsas pasigirdo iš vonios. Nusišypsojau. Gera žinoti, jog jis manimi pasitiki.
Paspaudusi žalią mygtuką pridėjau telefoną prie ausies.
-Taehyung, neįsivaizduoji kas įvyko,- Namjoon man nespėjus nieko pasakyti ėmė pasakoti. - Šiandien važiavau į darbą ir sutikau vieną merginą. Ji atrodė kiek gruboka, tačiau nuostabaus grožio. Na, kaip dvi Amy sudėjus. Toji mergina atsitrenkė į mane, tačiau ėmė sakyti, jog kaltas aš ir žodžiu aš įsimylėjau, o tu vienintelis beveik vedęs mūsų aplinkoj. Sakyk, ką man daryti, kad gaučiau jos dėmesio. Tiesa, mes apsikeitėme numeriais, - Namjoon viską greitai susakė.
-Hey, hey, hey, šiandien šeštadienis. Kokio velnio tu važiavai į darbą? - susiraukiau.
-Amy? Kur Taehyung? Nori pasakyti, jog viską papasakojau be reikalo? - jis suniurzgėjo.
-Dabar taip, pasakok viską su smulkmenomis, - nukritau ant nugaros į šiltus patalus. - Kuo ji tave sužavėjo? Papasakok jos išvaizdą, jog galėčiau įsivaizduoti ir pasakyk ką ji sakė. Tai tikrai padės sužinoti ką ji mano apie tave ir ar tau verta dėl jos stengtis, - ėmiau pamokslauti. Taehyung išėjo iš vonios ir kiek susiraukė.
-Galiu, mieloji? - Taehyung ištiesė ranką į telefoną. Atsidusau.
-Vėliau norėsiu viską išgirsti, dabar Taehyung nori telefono, - pasakiau ir padaviau mylimajam telefoną, nespėjus vaikinui telefone kažką pasakyti.
Taehyung pasilenkė virš manęs ir besilaikydamas viena ranka, klausė kalbančio Namjoon.
Jo veide ėmė didėti šypsena, o akys lakstė mano veidu. Skruostai ėmė kaisti, kas paskutiniu metu nevykdavo, todėl pasisukusi apsikabinau Taehyung ranką ir pasislėpiau tarp patalų.
-Juk čia Amy. Žinai ją. Geriausia mergina žemėje, norinti visiems padėti. Siūlau tiesiog parašyti jai. Tiesą sakant, nežinau, nes man neteko Amy sudominti, kaip tu sakai, telefonu. Ji visada buvo šalia, visai kaip ir dabar, - pro kraštelį žvilgtelėjau į Taehyung ir jis mirktelėjo man.
Namjoon vėl kažką pasakė telefone.
-Nebijok. Bus. Sulauksi. Jau esu kai ką suplanavęs,- Taehyung pasakė ir aš kiek susiraukusi vėl nužvelgiau vaikiną.
-Viso, - po Namjoon žodžių Taehyung atsisveikino ir numetė telefoną ant pagalvių.
-Kaži kieno skruostukai paraudę? - Taehyung ranka, su kuria ką tik laikė telefoną, prisiglaudė prie mano karšto skruosto.
-Aš nežinau. Niekada taip nebūdavo, - suzyziau nuleisdama akis. Taehyung ranka nusileido iki mano smakro ir lėtai kilstelėjo jį, priversdamas vėl pažvelgti į jo nuostabias rudas akis.
-Myliu tave, Amy. Na, Emery myliu labiau, bet tu... Tave aš... Tave aš tiesiog dievinu. Tu mano nuostabiausia princesė, - Taehyung pasakė žiūrėdamas man į akis. Nusišypsojau, kai jis paminėjo Emery.
-Taehyung, - sumurmėjau. Taehyung kilstelėjo antakį susidomėjęs, tačiau nepatraukė akių nuo manęs. -Niekada nemaniau, kad tas pats piktas ir rūstus viršininkas, kuris privertė mane graužtis dėl pirmojo ir vienintelio pavėlavimo, tas pats viršininkas, kuris norėjo žaisti su manimi klausimų ir atsakymų žaidimą, vien todėl, jog sužinotų ką noriu sužinoti apie jį, tas pats viršininkas, kuris nežinodamas sudaužė mano širdį, o tuomet iš lėto ją suklijavo ir paslėpė kažkur pas save, nemaniau, kad kadanors sakysi man tai. Bet dabar, tu pavogei ne tik mano širdį, bet ir daug kitų dalykų, kurių geriau nevardinsiu,-pasakiau besišypsodama.
-O ar nori savo širdutės sau? - Taehyung paklausė.
-Niekada, - papurčiau galvą. Taehyung vėl nusišypsojęs pasilenkė ir suglaudė mūsų lūpas.
-Atsiprašau, už tai, ką tau teko išgyventi dėl manęs, - jis sumurmėjo.
-Jei nebūčiau išgyvenusi šito, nebūtų mūsų, Tae. Nenoriu, jog atsiprašytum, - sukuždėjau. Taehyung vėl norėjo suglausti mudviejų lūpas, tačiau barbenimas į duris sutrukdė.
Taehyung sunkiai atsistojo ir nuėjo prie durų, kol tuo tarpu atsisėdau ir susitvarkiau savo chalatą.
-Atsiprašau, kad trukdau, bet...
-Mam, netrukdai. Tu niekada netrukdai. Kas nutiko? - nusišypsojau.
-Nieko nenutiko. Tik noriu būti tikra, jog Emery miegos su manimi. Juk nepasiimsite jos, tiesa? - mama paklausė su šypsena. Ji be galo myli Emery.
-Aš visai pamiršau ją. Kaip baisiai tai skamba... Ellie tiesiog nepaleidžia jos, - papurčiau galvą ir sukikenau. Tuomet atsistojau ir priėjau prie mamos.- Turiu pasiimti ją. Nenoriu, jog blogai išsimiegotum dėl jos. Pabūsite kartu rytoj, - nusišypsojau. Emery saldžiai snaudė mamos rankose.
-Taip. Mama, noriu su tavimi pasitarti, todėl norėčiau, kad Amy su mažyle liktų kambaryje,-Taehyung pasakė priversdamas mane susiraukti.
-Žinoma,- mama šyptelėjo ir leido man paimti mažylę iš jos glėbio.
-Kas nutiko? - nužvelgiau Taehyung.
-Eikit miegoti. Aš greitai, - vaikinas neatsakęs į klausimą pirštu kilstelėjo mano smakrą, dėl ko aš šyptelėjau, tačiau vos jiems palikus kambarį šypsena dingo.
Net neįsivaizduoju ką jis galėjo sugalvoti.
-Kaip manai, ką tėtukas sugalvojo? - paklausiau snaudžiančios mergytės. Nužvelgiau Emery veidą ir atsidusau. Vėl nusišypsojusi paguldžiau dukrą po antklode lovos viduryje.
Tikiuosi nieko nenutiko. Nenorėčiau susipykti su Taehyung ar mama. Arba kad jie susipyktų.
Papurčiau galvą, tikėdamasi išmesti blogas mintis iš galvos.
Apėjau lovą ir atsiguliau šalia Emery. Jos didelės akutės buvo užmerktos, o nosytė retkarčiais sutrūkčiodavo. Dukra kvėpavo lėtai, bet giliai. Jos ramus kvėpavimas ėmė migdyti ir mane, todėl nebesulaukusi Taehyung atsiguliau ant pagalvės, viena ranka apsikabindama Emery.

The Office ✨Donde viven las historias. Descúbrelo ahora