15 Dalis

222 17 7
                                    

-Noriu pasikalbėti,- Taehyung nužvelgė mane.
-Žinoma. Klausau jūsų,- šyptelėjau.
-Rytoj vakare bus susitikimas, todėl vyksime ten kartu,- jis pasakė, tačiau jo tamsios akys rodė, kad tai neviskas.
-Dar kas nors?- neištvėrus atsistojau. Jis vyresnis ir kai jis kreipiasi į mane, privalu atsistoti.
-Taip,- Taehyung nuleido akis, tačiau po sekundės jos vėl žvelgė į mane.- Šiandien vakare...- jis truputį pasimetė.- Aš ir Jungkook eisime į vakarėlį. Gali eiti kartu, jei nori,- paskutinį sakinį pasakė griežčiau.
-Ne, ačiū. Pabūsiu čia,- nusišypsojau. Ar man tik atrodo, ar jis norėjo pakviesti mane eiti su juo į vakarėlį? Na, žinoma ir su Jungkook.
-Gerai,- Taehyung neatrodė labai patenkintas mano atsakymu.-Brandon Rodrigues su mumis susitiks ketvirtą valandą vakaro,- jis pasakė ir išėjo iš kambario. Kiek susiraukiau.
-Gerai...- trūktelėjau pečiais ir pasiėmusi knygą ėmiau vėl ją skaityti.
Po kokių penkių minučių be pasibeldimo įėjo ir Jungkook. Prisimerkusi nužvelgiau jį.
-Kažkas negerai?- užverčiau knygą.
-Tavo vadovas nesugeba net pakviesti merginos į vakarėlį. Šiandien vakare noriu tave matyti pasiruošusią,- jis priėjęs atsisėdo ant lovos.
-Nelabai esu pasiruošusi linksmintis. Atvažiavau čia dirbti,- šyptelėjau.
-Tai kvailiausias pasiteisinimas kurį esu girdėjęs. Tu manai kad per visą savaitę tu dirbsi be poilsio? Net negalvok. Ispanijoj bus tik su keli susitikimai su tuo Rodrigues ir viskas. Nesakyk, kad nenori nuvykti į jūrų muziejų. Ten net aš noriu,- jis nusijuokė. Nusišypsojau. Žinoma noriu. Ten visuomet svajojau nuvykti. Kai buvau maža, mane labai traukė laukiniai gyvūnai, o ypač gyvūnai kurie yra vandenyje. - Nagi, susiruošk ir vakare vyksime į vakarėlį. Pažadu tave taip pat nusivežti ir į jūrų muziejų,- Jungkook su nuostabia šypsena atsistojo. Linktelėjau.- O gal nori sausainių?- jis kiek surimtėjęs paklausė ir linktelėjo durų link.
-Ne, ačiū,- sukikenau.
-Bet patikėk, jie žiauriai skanūs. Gal nori eiti kartu į svetainę? Pasedėsim, pabendrausim, pavalgysim sausainių,- Jungkook išsišiepė ir aš nusijuokiau.
-Nuo šiol vadinsiu tave Jungkookie,- papurčiau galvą su šypsena.
-Man tinka,- jis su didele šypsena patrūkčiojo pečiais ir ištiesė man ranką.- Eime.
Linktelėjus padaviau jam savo ranką, tačiau knygas nuo lovos padėjau ant spintelės ir abu išejom iš mano kambario.
Įėjus į svetainę Taehyung susiraukęs nužvelgė mūsų rankas, tačiau Jungkook nutempė mane prie sofos ir pasodino ant jos, paleisdamas mano ranką ir pats atsisėsdamas šalia.
-Bent jau jūs gerai sutariat,- Taehyung šyptelėjo, o man prieš akis iškylo vaizdas, kaip Ponas Hoseok, taip pat jo draugas, išpila ant manęs kavą. Šyptelėjau.- Svarbiausia, kad nepasisavintum jos,- Taehyung pasakė paimdamas kavą. Susiraukiau.
-Ką turi omeny nepasisavint? Pavydi jos?- prunkštelėjo Kookie.
-Ne. Turėjau omeny ją kaip darbuotoją. Ji per daug gera kaip tavo padėjėja,- vadovas įsitaisė fotelyje. Tai kiek keista, nes net netrodo, jog tai kalba apie mane.
-Na jau,- nusijuokė vaikinas šalia.
-Tu dirbi tokį pat darbą?- susiraukiau ir Kookie atsisukęs nusišypsojo.
-Nevisai. Taehyung yra vadovas, tačiau kituose padaliniuose yra kiti vadovai. Na, Taehyung viršiausias, tačiau taip pat yra vadovai kituose padaliniuose kurių vadovas yra Taehyung. Tai jis irgi kaip ir mano bosas, bet mes draugai,- Kookie paaiškino man ir aš šyptelėjus linktelėjau.- Girdėjau jau susipažinai su Jhope ir Jimin, tiesa?- jis šyptelėjo.
-Taip. Jimin įėjo į jos kabinetą be leidimo, o Jhope apipylė ją kava,- Taehyung nusijuokė.
-Tau viskas gerai?- Kookie susirūpino.
-Taip,- nusišypsojau.
-Taip, taip. Jei ją pervažiuos tankas ji vistiek sakys tą patį,- Taehyung nusijuokė ir aš nuleidusi akis šyptelėjau.
-Nesakyk taip,- Jungkook nusijuokė ir priglaudė mane prie savęs apkabindamas. Taehyung nužvelgė mus, tačiau nieko nepasakęs grąžino puodelį ant stalo.

Džiaugiuosi, kad įsidėjau bent porą puošnesnių drabužių. Vakarėliui apsivilkau baltą palaidinukę ir rausvą sijoną, bei paprastus aukštakulnius.
Išėjau tuo pačiu metu kaip ir Taehyung. Jis nenužvelgęs mano veido išnagrinėjo mano drabužius, o tik tada sujungė mudviejų akis. Jo veide atsirado nežymi šypsena ir aš taip pat šyptelėjau. Jis atrodė įprastai, tačiau kaip visuomet gražiai. Taehyung tiek darbe, tiek visur, kur tik jį mačiau, vilki juodą arba mėlyną kostiumą. Jungkook taip pat išlindo iš kambario, apsirengęs taip pat, kaip ir Taehyung.
-Atrodai nuostabiai,- jis pagyrė mane. Nusišypsojau padėkodama. Kažkodėl Taehyung šypsena ir tas jo žvilgsnis buvo malonesni, nei Kookie žodžiai. Jie abu praleido mane pirmą ir aš, žinoma iš šio keisto viešbučio išėjau pirma.
-Nueisime iki Taehyung mašinos,- Jungkook paaiškino. Linktelėjau. Manau, jog jis kiekviename žemės lopinėlyje turi bent po vieną mašiną. Jei aš būčiau tokia turtinga, viską parduočiau ir atiduočiau visus pinigus sesės gydymui ir mamai. Jos nusipelnė daugiau nei dabar turi.
Mintyse papurčiau galvą suprasdama, jog savinuosi svetimus turtus.
Taehyung priėjus prie mašinos aikštelėje, jis atidarė man galines dureles dėl ko aš šyptelėjau ir įsėdau į automobilį. Jis švelniai uždarė dureles ir atsisėdo už vairo, kol tuo tarpu Jungkook įsėdo į priekinę sėdynę.
Netrukus buvome vakarėlyje, kuris man buvo panašesnis į naktinį klubą atokiau nuo centro. Visi išlipome beveik vienu metu. Tiesa, nei telefono, nei kitų savo daiktų aš neėmiau, tikėdamasi, jog jei prireiks, galėsiu pasinaudoti vieno iš vaikinų telefonu.
Priėjus prie durų stovėjo apsauginis, kuris tik nužvelgė mus ir be žodžių įleido į klubą. Kiek išsigandusi apsidairiau. Čia pilna žmonių, todėl labai tikiuosi, jog nepasimesiu, o ypač tada, kai nemoku ispaniškai. Kaip tik su šiomis mintimis Taehyung suėmė mane už rankos ir ėmė vestis. Be žodžių leidausi jo vedama.
Taehyung nuvedė mane prie baro, o už jo stovėjo gražus ispanas. Jis mandagiai sučiulbėjo ispaniškai, kol tuo tarpu aš mintyse bandžiau prisiminti ispanų pamokas pradinėje.
-Kažko norėsi?- atsisuko į mane.
-Aš nenoriu alkoholio,- susiraukiau. Esu šiek tiek ištroškusi, tačiau alkoholio jokiu būdu negersiu. Taehyung šyptelėjo ir atsisuko į ispaną.
-Para mí tequila y ella quiere algo sin alcohol,- Taehyung pasakė ir aš vos neišsižiojau. Jo balsas, kai jis kalba ispaniškai skamba nuostabiai.-El ponche será genial.
Pagal mano ispanų supratimą, aš gausiu nealkoholinio punčo. Man tinka.
Vos po minutės priešais mus stovėjo dvi stiklinės gėrimų. Taehyung padėkojo linktelėdamas ir atsisukęs į mane šyptelėjo.
-Kažkas negerai?- susiraukiau nužvelgdama savo plaukus, manydama, jog jis žiūri į juos. Taehyung tik papurtė galvą, bet nepaslėpdamas šypsenos paėmė gėrimą. Toji šypsena privertė nusišypsoti ir mane. Paėmiau punčą ir gurkštelėjau jo.
Taehyung nužvelgė mano veidą, klausdamas ar patinka. Tik linktelėjau. Muzika pagarsėjo, o tuo tarpu Taehyung kažką sakė. Susiraukusi pakreipiau galvą. Jis apsidairęs atsistojo ir priėjęs pasilenkė prie pat mano ausies, kas privertė skruzdelytes nubėgti per visą mano kūną, o drugeliai pirmąjį kart pabudo pilve.
-Kadangi Jungkook jau rado užsiėmimą, eime į lauką. Pasivaikščiosim, po to galėsim grįžti ir pašokti,- jis ramiai susakė viską ir aš linktelėjau, tačiau susiraukiau.
-O kur jis?- apsidairiau. Vadovas akimis parodė Jungkook artimai bendraujantį su mergina. Vėl linktelėjau, o Taehyung paėmė iš mano rankų punčą ir padėjo jį ant stalo. Vėl suėmė mano ranką ir ėmė vestis iš šios makalynės.
Išėjus į lauką vadovas paleido mano ranką, todėl ji tuojau pat atsirado man už nugaros, sunerta su kita ranka.
-Ar žinote šias vietas?- paklausiau. Nenorėčiau pasiklysti.
-Taip,- sausai atsakė jis. Nuėjome kiek toliau nuo klubo ir Taehyung atsisuko į mane, nenustodamas eiti.  Jis nusišypsojo.
-Kas?- susiraukiau.
-Pažaidžiam tą kvailą klausimų žaidimą,- Taehyung kilstelėjo antakį.

The Office ✨Onde histórias criam vida. Descubra agora