-Gerai miegok, aš pasidomėsiu iš Sanos ar neverki. Normaliai valgyk ir jokių nenorėjau. Aš puikiai tave pažįstu. Ir svarbiausia, nepersidirbk,- Taehyung aiškino ką turėsiu daryti, kol jo nebus.
-Viskas bus gerai. Juk susiskambinsime. Manai, kad galėčiau slėpti kažką nuo tavęs? - nusijuokiau apsikabinusi jį.
-Žinau, kad negalėtum,-vaikinas sumurmėjo.
-Taehyung, siūlau paskubėti, - pasigirdo ir Jungkook balsas. Į Prancūziją jis važiuoja su Jungkook, Jimin ir Jhope. Taip sakant, nepalieka nieko. Apart man nepažįstamo vaikino kuris tuos mėnesius dalyvaus susirinkimuose už Taehyung ir visiems vadovaus. Namjoon jau anksčiau išvyko iš Anglijos.
-Nenoriu tavęs palikti, - Taehyung sumurmėjo liūdnu balsu ir mano širdis suspurdėjo. Koks jis mielas...
-Mes ištversim. Du mėnesiai greitai prabėgs ir mudu vėl būsime drauge. Šitas laikas parodys, ar mudu tikrai sugebėsime ištverti viską, - nusišypsojau.
-Viskas bus gerai, - Taehyung nusišypsojo paguosdamas mus abu. Tuomet mudu saldžiai, ilgu bučiniu pasibučiavom ir vaikinas atsisveikinęs paliko mane vieną. Nusivaliau ašarą, kuri išslydo vos užsidarius durims. Jau dabar bijau. Tik dabar suvokiau, jog Taehyung myli merginas. Turiu omenyje, jis yra Taehyung. Prancūzės jį tikrai sužavės ir aš kątik nesipriešindama atidaviau jį į jų nagus.
Tikiuosi, jog per šį neilgą laiką, mūsų draugavimo laikotarpį, jis pasikeitė.
Po valandos atvažiavo ir naujas vadovas, pas kurį žinoma nuėjau pasisveikinti.
-Sveiki. Aš Amy, sekretorė, - šyptelėjau išvaizdžiam vaikinui. Jis beabejo irgi korėjietis.
-Sveika. Aš Jin ir atvažiavau pakeisti mūsų susiraukelį,- jis taip pat nusišypsojo.
-Malonu, - nusijuokiau.
-Aš čia dar daug ko nežinau, tai paprašysiu tavo pagalbos, jei tu nieko prieš, - Jin pasakė.
-Žinoma, viskas gerai,- šyptelėjau.
-Tuomet, turbūt grįžk prie darbo. Aš nebūsiu kaip Taehyung ir nevaikysiu, - jis nusijuokė. Na, jis akivaizdžiai nežino, jog mudu draugaujame. Linktelėjau ir jam leidus išėjau ir grįžau į kabinetą.
-Na, kaip tu? - Sana įėjo į kabinetą. Truktelėjau pečiais ir atsidusau.
-Jau pasiilgau jo. Bijau, kad jis nueis į kairę, - sumurmėjau.
-Taehyung myli tave. Nemanau, kad jis ras gražesnę už tave, - Sana stengėsi raminti ir atsisėdo priešais mane.
-Sakykim...-sumurmėjau.
-Žodžiu, nesinervink. Viskas bus puiku. Nori šiandien į klubą? - Sana nusišypsojo ir aš piktai atsisukau į ją.
-Tau atrodo, jog man dabar tas rūpi? - susiraukiau.
-Gerai, nepyk, meile. Tuomet aš važiuosiu su Felix. Nebetrukdau, nes tu šiandien nervinga. Ikiukas, - ji pamojavus dingo ir aš atsidusau. Kaip aš ištversiu tuos du mėnesius?Taehyung pov.
Vaikinai nusprendė, jog šiandien turėtume atšvęsti tai, kad esame Paryžiuje, kol tuo tarpu aš švęsti visai nenorėjau. Ji kažkur ten, už penkių šimtų kilometrų, nežinia ką veikia, galbūt liūdi, o aš visiškai nieko negaliu padaryti. Žinau, jog ji sakė, kad viskas yra gerai, bet Amy bijojo ir aš puikiai suprantu ko. Nesu tas, kuriuo lengva pasitikėti, todėl turėčiau stengtis abu mėnesius išlaikyti nepriekaištingą elgesį ir jog jai nekiltų minčių dėl išdavystės ar kažko kito.
Tačiau jie vistiek mane išsitempė į kažkokį klubą netoli eifelio bokšto. Jog mano mylimoji labai nesijaudintų, nusifotografavau save, jog už nugaros matytusi visoms merginoms žavesį keliantis bokštas ir prirašiau, jog išėjome pasivaikščioti. Nekaltas melas, jog ji imtų geriau pasitikėti manimi, tada meluoti nebebus tikslo.
Išsiunčiau Amy nuotrauką ir po kelių minučių gavau atsakymą, kur ji guli ant sofos užsiklojusi pleduku ir ant jos kelių saldžiai miega Yeontan. Na žinoma. Dabar anglijoje aštunta valanda vakaro ir ji ilsisi po darbo, kol tuo tarpu aš meluodamas jai einu į klubą devintą valandą vakaro. Aš pats blogiausias vaikinas.
Atsidusęs paslėpiau telefoną kišenėje. Klubas buvo priešais mūsų akis.
Įėjus, kaip ir kiekviename klube garsiai skambėjo muzika, tačiau dabar padaryčiau bet ką, kad Amy ranka spaustų manąją ir taip duotų pasitikėjimo savimi. Bus labai sunku.
Jungkook, Jimin, Jhope ir Namjoon netrukus dingo man iš akių, kadangi nuėjo kalbinti prancūzaičių, kol aš tuo tarpu priėjau prie baro ir paprašiau kažko alkoholinio. Nežinau kaip teks be jos ištverti tuos du mėnesius.
-Sveikas, tu juk Taehyung, tiesa? - prie manęs prisėdo graži mergina su labai trumpa suknele. Niekad neleisčiau Amy tokios užsivilkti, nebent ji leistų ją man nurengti, vos ją ji apsivilks.
-Tas pats, - linktelėjau ir pastūmiau stikliuką barmenui.
-Taigi, ko toks liūdnas? - ji ėmė flirtuoti, kol mano akyse stovėjo Amy su tokia pat suknele.
-Asmeninės priežastys, - šaltai pasakiau ir išgėriau dar vieną stikliuką.
-Aš galiu pralinksminti, - ji ėmė braižyti nagu ratukus ant mano rankos, kurią aš tučtuojau patraukiau.
-Aš turiu merginą, - pasakiau.
-Na, vadinasi mergina ne kokia, jei ji nėra šalia tokio gražuolio, - blondinė pasakė. Papurčiau galvą, nenorėdamas jos girdėti.
-Nelysk prie manęs,- sumurmėjau. Nusisukdamas ir nužvelgdamas visus žmones. Kaip nekeista, ji neatstojo.Kaip gyvenate? Visai norėčiau nuomonių🙄🙊❤️
ESTÁS LEYENDO
The Office ✨
FanficPirmas Sezonas 2020.07.13/2020.10.09 Antras Sezonas 2020.11.01/2021.02.05 Trečias Sezonas 2021.03.01/2021.03.31 Kiekvieną naktį negalėjau užmigti, nes realybė buvo geresnė nei sapnai. Ji parodė, koks esu iš tiesų. Pasakė net tai, ko nežinojau apie s...