34 Dalis

186 18 2
                                    

-Ką?- sumurmėjau.
-Kas, Amy?- susiraukė Sana ir perskaitė žinutę.- Taehyung,- abi pasakėm vienu metu.
Suspaudžiau Taehyung numerį.
-Amy, prašau nenužudyti jo,- Sana surėkė, o aš įėjau į savo kambarį.
-Klausau, Amy,- jis ramiai atsiliepė.
-Ką tu darai? Kodėl? Aš tavęs neparašiau! Kodėl tu elgiesi taip, kaip žinai, kad man nepatinka?- suurzgiau.
-Ramiai, Amy. Ką aš noriu, tą aš darau. Tavo mamai viską paaiškinau. Su tavimi tai susiję mažiausiai,- Taehyung pasakė ir aš išsižiojau.
-Kaip suprasti, kad aš su tuo mažiausiai susijusi?- susiraukiau.
-Taip tiesiog yra, Amy,- jis pasakė ir padėjo ragelį. Visiškai pasimetusi papurčiau galvą ir nuėjau pas Saną.
-Kas nutiko? Pasiaiškino?- ji pasmalsavo.
-Ne. Jis sakė, jog aš su tuo nesusijusi!- pavarčiau akis. Sana suniurzgėjo.
-Picos?- šyptelėjo norėdama pakelti nuotaiką.
-Žinoma,- nusišypsojau.

  Kita Diena

-Sveika,- Jungkook įėjo į mano kabinetą.
-Sveikas! Kokia proga?- nusišypsojau ir atsistojau.
-Pasiilgau,- trūktelėjo pečiais ir priėjęs apsikabino. O kad aš galėčiau aplankyti visus ko pasiilgstu.
-Labai malonu,- šyptelėjau.
-Amy, tu man kažkokia keista,- Jungkook sukikeno, tačiau buvo kiek susikrimtęs.- Kas negerai?
-Viskas gerai. Tiesiog Taehyung labai keistai elgiasi. Vakar mama gavo penkiolika tūkstančių iš jo, šiandien jau trisdešimt. Taip pat rado geriausią gydytoją, kuris net persikėlė į Liverpulį dėl Ellie. Šiandien jis nepasirodė darbe. Gal jis ir turtingas, bet kodėl jis mėto pinigus?- suniurzgėjau.
-Amy, jis jų nemėto. Jis stengiasi padėti tavo sesei ir tiek. Jis nėra šiaip turtingas. Jis yra vienas iš didžiausių milijonierių pasaulyje. Jis gyvena ant pinigų ir tie tūkstančiai jam yra niekis,- Jungkook bandė paaiškinti.
-Vistiek. Aš jam nei giminė, nei kas,- sumurmėjau.- Jaučiuosi skolinga jam,- atsidusau.
-Neturėtum taip jaustis. Tai dovana,- jis šyptelėjo.
-Tokių sumų niekas nedovanoja,- pavarčiau akis.
-Jis dovanoja,- Jungkook mirktelėjo.
-Keičiam temą,- papurčiau galvą.
-Gerai. Um...Kaip gyvenimas su bendradarbe? Gerai sutariat?- jis kilstelėjo antakį ir aš plačiai nusišypsojau.
-Taip. Sana nuostabi,- linktelėjau sau.
-Gera girdėti.

-Žinai, norėčiau sužinoti ką Taehyung mąsto,- Sana nusijuokė per kavos pertraukėlę.
-Aš nenorėčiau,- Felix pasakė padarydamas keistą veidą ir aš nusijuokiau. Jei ne jie du, sunkiai išlikčiau linksma.
-Amy, pasistenk nemąstyti apie sesę, gerai? Viskas susitvarkys,- Sana lyg nuspėjo mano mintis.
-Žinau. Labai tikiuosi, kad viskas susitvarkys,- atsidusau. Felix nieko nesakęs nužvelgė mane ir šyptelėjo.

Diena praėjo pakankamai greitai. Turėjau dar eskizų, reikėjo apsitvarkyti dokumentus, o dabar mes jau prie namų.
Sana atrakinusi duris įleido mane ir aš nuėjusi į svetainę atsiguliau ant sofos.
-Jaučiuosi pavargusi,- atsidusau.
-Amy, mieloji, manau, kad problema su sese yra ne viskas. Ką dar mąstai?- Sana priėjusi prisėdo ant kraštelio.
-Tai juokinga...- papurčiau galvą.
-Aš klausau,- ji sumirksėjo.
-Aš manau... Manau, kad man patinka Taehyung...

The Office ✨Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt