Vėl prasimerkiau nuo saulės spindulių į akis. Šįkart kambaryje buvau visiškai viena. Laikrodis rodė jau puse desimtos ryto, o mano drabužiai buvo gražiai sulankstyti ir padėti lovos gale.
Esu visiškai nuoga.
Tai kas nutiko šiandien, mano manymu buvo klaida, todėl labai tikiuosi, kad Taehyung manys taip pat.
Pasilenkusi pasiimiau visus drabužius ir apsirengiau juos. Nėra malonu, tačiau geriau nei nieko.
Neįsivaizduoju kas tai per vieta, todėl teks apsieiti ir be rytinio dušo.
Paklojau lovą ir susirinkau visus daiktus iš kambario. Dabar tikrai nenorėčiau sutikti Taehyung. Noriu tik grįžti namo.
Pravėrusi kambario duris išėjau į koridorių ir stengiausi prisiminti kaip vakar čia atėjau. Tada buvo jau tamsu ir dabar vaizdas atrodo visai kitaip nei naktį. Atradusi reikiamus laiptus nusileidau žemyn.
Kaip ne keista, vieta buvo švari ir tvarkinga. Žmonių čia taip pat nesimatė, todėl dėkoju Dievui už tai.
-Amy!- už manęs pasigirdo Jungkook balsas ir aš krūptelėjau. Jie su Taehyung juk draugai. Jei jis jam papasakojo? Kas jei jis dabar tyčiosis iš manęs? Visą paauglystę praleidau patyčiose. Nenoriu to vėl.
-Labas rytas, - jis priėjęs mane apkabino.
-Labas,- šyptelėjau stengdamasi neišsiduoti. Galbūt jis nieko nežino.
-Kaip pailsėjai?
-Gerai, tačiau noriu namo,- atsidusau.
-Žinoma, taip sakant, visur gerai, bet namie geriausia,- Jungkook nusijuokė.
-Jungkook, Amy,- laiptų viršuje pasigirdo būtent tas balsas, kurio girdėti šiuo metu visai nenorėjau. Kookie pasisveikino su Taehyung, o aš tylėjau.
-Jungkook, Jimin sakė, jog nori su tavimi pasikalbėti dėl parvykimo namo,- Taehyung pasakė ramiu balsu.
-Gerai. Einu pas jį. Iki, Amy,- Jungkook man nusišypsojo ir aš taip pat šyptelėjau. Jis užlipo į antrą aukštą. Taehyung tylėjo iki kol nebesigirdėjo vaikino žingsnių.
-Einam,- pakankamai tyliai pasakė jis ir apvyniojęs savo ranką man per liemenį ėmė temptis mane link tos pusės, kuri net nežinojau, kad egzistuoja. Nesipriešinau, tačiau labai jaudinausi ir mano rankos drebėjo. Taehyung pravėrė kažkokias duris ir švelniai stumtelėjo į patalpą. Tai buvo vonios kambarys.
Kol apsižiūrėjau, buvau prispausta prie sienos ir vėl godžiai pabučiuota iki kol ėmiau muistytis.
-Kas?- Taehyung sumurmėjo atsitraukęs ir nenuleido akių nuo mano, kol tuo tarpu aš bandžiau slėpti savąsias. Man tiesiog gėda.
-Taip negalima, tu mano viršininkas,- paaiškinau.
-Amy, tai yra tik mano ir tavo reikalas. Kai apie tai eina kalba, esame tik mudu, o ne jokie viršininkai. Jei mes to norime, viskas tegu teka sava vaga. Niekam neturime aiškintis,- Taehyung ramiai išdėstė vis dar stebėdamas mano akis.- Pažiūrėk man į akis, Amy,- Taehyung pasakė ir aš užsimerkiau.-Amy,- vaikinas nepatikliu balsu sumurmėjo.
-Aš negaliu,- papurčiau galvą ir užsidengiau veidą rankomis.- Man gėda. Aš nežinau... Nežinau nei ką daryti, nei kaip elgtis ir aš...-atsidusau nežinodama kaip suregzti sakinį.
-Amy, tau neturi būti gėda. Tu esi mergina. Graži mergina. Tau nereikia nieko gėdytis. Elgtis turi tik du variantus. Arba tau tai patiko ir tu nori toliau šitaip bendrauti, arba tu nori grįžti į pradžią,- jis paaiškino ir užkišo mano plaukų sruogą už ausies.
Žinoma, kad man tai patiko. Kam tai galėtų nepatikti? Taehyung yra grožio įsikūnijimas. Tačiau bendrauti iš pradžių man skamba baugiai. Pradžioje jis buvo piktas ir niūrus, ir bet kokiu atveju, mes grįšime prie šito. O jei ir ne, tikrai visko nepamiršime per porą minučių.
Nurijusi seiles linktelėjau ir vaikinas šyptelėjo. Prieš jam vėl padarant kažką netikėto, apsikabinau jį.
-Žinau, kad tau dabar tai atrodo labai keista, bet taip nėra. Tu tiesiog esi įpratinta viską daryti atsargiai ir apgalvotai. Gyvenimas trumpas, todėl džiaukis kol gali, Amy,- Taehyung sumurmėjo filosofiškai. Gerai... Tai ne tas Taehyung kurį pažįstu. Jis gal vartojo?- Juk ne kiekvieną dieną gali permiegoti su koriečiu, tiesa?- jis nusijuokė, o aš prunkštelėjau. Arba taip jį veikia pagirios, arba jam kažkas tikrai negerai.Atsidususi uždariau buto duris ir nuėjusi į savo kambarį atsisėdau ant lovos. Man jau nepatinka tai, kas vyksta. Jei kas nors sužinotų, apie mus imtų kalbėti visas pasaulis, jog toks garsus verslininkas ėmė susitikinėti su mergiote iš gatvės kuri atsitiktinai įsidarbino pas jį. Na, arba būtų sakoma, jog aš su juo tik dėl pinigų.
Man nereikia jo pinigų. Man reikia pinigų, kuriuos pati uždirbau.
Vėl atsidusau ir pasiėmusi telefoną paskambinau Sanai.
-Labas rytelis,- ji draugiškai atsiliepė.
-Sveika, Sana. Labai tavęs pasiilgau. Ar galim susitikti?- sumurmėjau perbraukdama ranka per susivėlusius plaukus. Turiu su kažkuo pakalbėti.
-Gerai, žinoma. Ar kas negerai?- Sana sunerimo.
-Tiesiog noriu patarimo,- trūktelėjau pečiais, nors ji to ir nemato.
-Gerai. Ateik pas mane. Na, pas mane yra Mike, bet jei ką išvysiu jį. Tegul jis pasivaikšto mieste ar kur,- Sana ėmė planuoti.
-Nereikia. Viskas gerai. Seniai ir jį mačiau.Ateisiu... Nežinau. Noriu išsimaudyti ir po to ateisiu,- atsistojau.
-Aš lauksiu, Amy. Reikės servetėlių, ar čia tik šiaip pasikalbėti?- ji pajuokavo.
-Ne, servetėlių neprireiks,- sukikenau ir nuėjusi į kambarį išsiėmiau pirmus pasitaikiusius išeiginius drabužius.
-Tuomet liepsiu Michael...Mike, užsakyk picos ir paruošk Netflix! Amy ateis!- Sana surėkė kiek patraukusi telefoną nuo savęs.
-To nereikia, Sana. Aš tik pakalbėti,- suniurzgėjau.
-Pica tikrai nepakenks. Aš tavęs taip pat pasiilgau ir greit nepaleisiu. Eik maudytis ir pas mane,- Sana entuziastingai pasakė.
-Iki,- sukikenau. Ji atsakiusi tuo pačiu padėjo ragelį. Papurčiusi galvą nuėjau į vonią, tikėdamasi, kad karštas vanduo nuplaus viską kas yra blogo galvoje.-Amy, pagaliau. Galvojau nuskendai,- Sana nusijuokė ir apkabino mane.
-Norėtum,- sukikenau ir atsitraukusi nuo jos, abi įėjom į namus.
-Amy, sveikutė,- Michael nusišypsojo ir priėjęs taip pat mane apkabino.
-Sveikas,-taip pat nusišypsojau ir apkabinau jį.
-Tu labai geros nuotaikos, kas šiek tiek keista,- Sana sumurmėjo.
-Gerai, aš pasišalinu, kai prasidės filmų žiūrėjimas norėčiau prisidėti,- Mike atsitraukė nuo manęs ir dingo iš svetainės.
-Nu sėsk. Aš nekantrauju sužinoti kas vyksta,- Sana atsisėdo ant sofos, o aš atsisėdusi šalia nuleidau akis.
-Aš permiegojau su Taehyung,- ramiu balsu pasakiau.
-Gerai... Tai tikrai ne tai ką tikėjausi išgirsti. Ar jis žino tai? Gal jis buvo girtas? Pasakok viską su smulkmenom,- Sana šyptelėjo.
-Žinoma jis tai žino. Vakar jis nusivežė mane į kažkokį klubą ir jame buvo užsakęs kambarį nakčiai dviem. Pasirodo ten kažkas ne taip suprato ir mums davė dvigulę lovą. Mes ėmėm kalbėti apie mano vaikiną ir aš papasakojau, kad buvau išprievartauta,- pasakiau ir Sana išpūtė akis.- Dabar nieko nesakyk. Jis paguodė mane, tuomet abu atsigulėm miegoti. Ryte pabudau ir mes permiegojome. Aš žinoma iš kart smigau, o kai prabudau jo kambaryje jau nebuvo. Nusileidau žemyn ir jis ten buvo. Jis nusivedė mane į tualetą ir vėl norėjo pradėti bučiuotis ir viską, o aš pasakiau, kad mums negalima. Jis ėmė filosofuoti, sakydamas, kad reikia džiaugtis gyvenimu ir daryti tai kas patinka ir aš lyg ir sutikau tai tęsti. Dabar aš jau nebežinau ką daryti,- atsidusau.
-O ką tu nori daryti? Tai nėra kažkas labai blogai, aišku reiktų pasistengti, jog žiniasklaida nesužinotų, nes prasidės visokios kalbos, tačiau kol viskas tik tarp jūsų, manau neturi ko nervuotis. Tai yra tik judviejų reikalas,- Sana trūktelėjo pečiais.
-Taigi, tu sakai tą patį ką ir Taehyung,- prisimerkiau.
-Taip, nors nelabai įsivaizduoju Taehyung taip sakant,- ji nusijuokė kartu su manimi.- Amy, tai tik lova. Turėtum prie to priprasti,- ji trūktelėjo pečiais.
-Gerai,- atsidusau.
-Kaip dėl persikraustymo? Žinoma nenorėčiau, kad čia lankytųsi ir mano bosas, bet noriu tokios kambariokės kuri miega su viršininku,- Sana nusišypsojo.
-Sana,- suniurzgėjau.
-Gerai. Tai kraustysies?- ji sukikeno.
-Jei priimsi,- trūktelėjau pečiais.
-Tai kas be ko,- Sana mirktelėjo.-Mike, kur mūsų picos!?- Sana surėkė.
-Jis taip pat siūlė padėti persikraustyti,- pavarčiau akis.
-Kas tas jis?- Mike atėjo su penkiom dėžėm picų. Nusijuokiau.
-Ne tavo reikalas,- Sana mirktelėjo.
-O gal jis kaip vaikinas, turės kitą nuomonę?- prisimerkiau.
-Amy, tiesiog pamiršk, kad jis tavo bosas,- Sana pavartė akis.
-Ei jau įdomu. Viskas kas susiję su viršininkais skamba įdomiai,- Michael prunkštelėjo.
-Amy permiegojo su Taehyung ir dabar nežino ar tai tęsti. Ji nesveika. Jis grožio įsikūnijimas,- Sana pavartė akis.
-Atsiprašau, tai tipo ne aš tavo etalonas?- Mike dramatiškai sumirksėjo.
-Žinoma ne. Net Taehyung ne etalonas. Um... Jei pradėtume kalbėti apie kokį ispaną Enrique ar An...
-Gerai, jau patylėk,- Mike pavartė akis ir atidarė picos dėžę. Aš sukikenau nuo jų mielaus barnio.Priminimas:
Michael - Sanos brolis
KAMU SEDANG MEMBACA
The Office ✨
Fiksi PenggemarPirmas Sezonas 2020.07.13/2020.10.09 Antras Sezonas 2020.11.01/2021.02.05 Trečias Sezonas 2021.03.01/2021.03.31 Kiekvieną naktį negalėjau užmigti, nes realybė buvo geresnė nei sapnai. Ji parodė, koks esu iš tiesų. Pasakė net tai, ko nežinojau apie s...