Dovanėlė ^^ Suknelės ir daina viršuje <3
-Amy, mieloji, šiandien vėl bus vakarėlis,- Sana su šypsena žvilgtelėjo į mane per veidrodį, rišdama man plaukus.
-Na ir?- susiraukiau.
-Eime kartu. Turiu tau labai tinkančią suknelę,- ji suzyzė.
-Bet Sana, ryt mums į darbą,- atsidusau.
-Žinau. Juk nesakiau, kad ilgai vakarosim. Mike su Felix taip pat ten bus. Tai bus už valandos. Prašau,- Sana uždėjo rankas ant mano pečių ir apsikabino mane.
-Gerai, bet tik dėl to, kad tu nori praleisti daugiau laiko su Felix,- pasakiau erzindama ją ir atsistojau. Ji prisimerkusi papurtė galvą, bet nieko nesakė. Pakvietusi mane eiti kartu nuėjom pas ją į kambarį, kur ji tuoj pat atidarė kabinamų drabužių spintą.
-Turiu tau kelis pasiūlymus,- Sana išėmė kelias sukneles ir aš susiraukiau.- Imk pasimatuok visas,- ji padėjo jas ant lovos ir ruošėsi išeiti.
-Pasilik. Neturiu nieko ko nesi mačiusi,- nusijuokiau ir ji taip pat sukikenusi užšoko ant lovos ir atsirėmė į pagalves. Nusivilkau viršutinius drabužius ir paėmiau juodą suknelę. Nužvelgiau ją, o tuomet atsisukau į Saną.
-Tu manai aš į ją įlysiu?- susiraukiau ir ji nusijuokė.
-Renkis tiktais,- mergina papurtė galvą. Atsidususi įlindau į suknelę ir nužvelgiau save didžiuliame veidrodyje.
-Jaučiuosi perspausta,- nusijuokiau paglostydama savo pilvą, kur medžiaga buvo tampri.
-Na, apsisuk,- ji pamojavo pirštu. Atsidususi lėtai apsisukau.- Ji tau tobulai tinka. Nemanau, kad verta matuotis kitas,- Sana nusišypsojo. Tuo tarpu, pasigirdo tuksenimas į duris ir aš susiraukiau.
-Tai Mike. Jis pasiliks čia iki sekmadienio. Užeik,- ji paskutinį žodį ištarė garsiau. Durys prasivėrė ir Michael įėjo į kambarį.
-Merginos, jūs vyksit į vakarėlį?- jis pasidomėjo ir atsisukęs į mane nusišypsojo.-Atrodai labai gražiai.
-Būtent!- Sana išsišiepė.- Mes vyksim į vakarėlį. Turiu aukštakulnius kaip tik šiai suknelei,- ji nubėgo prie kitos spintos.
-Aš vyksiu į vakarėlį ar į laidotuves?- susiraukusi atsisukau į Micheal ir jis nusijuokė. Sana parodė man juodus aukštakulnius.
-Tu vyksi į vakarėlį, nes su tokio ilgio suknele į laidotuves nuvykti neišdrįstum,- Sana mirktelėjo ir įkišo man į rankas batelius. Tai tiesa. Suknelė buvo iki pusės mano šlaunų. Atsidususi atsisėdau ant lovos ir apsiaviau batelius.
-Ką rengsiesi tu?- žvilgtelėjau į Saną.
-Šią suknelę,- ji parodė panašaus tipo raudoną suknelę. Nusišypsojau įsivaizduodama kaip ji puikiai atrodys su ja.
-Na, mielasis broliuk, leisk man persirengti,- Sana gražiai išvarė Micheal ir uždariusi duris persirengė.
-Nenuviliosi Mike nuo Camila'os, tiesa?- ji sukikeno.
-Patikėk, paskutinis dalykas dėl ko atvykau čia yra vaikino ieškojimas. Puikiai susitvarkau ir be antros pusės,- nusišypsojau.
-Išsirišk plaukus. Tavo plaukai nuostabūs. Eime,- ji nusišypsojusi išsivedė mane iš kambario, kol aš tuo tarpu išsirišau plaukus, o plaukų gumytę įsidėjau į nedidelę rankinę, kuri taip pat buvo įkišta man, nors to ir nepastebėjau.-Aš einu prie vaikinų,- Michael sumurmėjo mums abiems, kadangi pastate garsiai grojo muzika. Mes abi linktelėjom ir Sana čiupusi mano ranką nusitempė iki baro. Šyptelėjau matytam barmenui ir jis atsakė tuo pačiu.
-Ko gersite?- vaikinas mandagiai paklausė mudviejų. Norėjau atsakyti, jog išgerčiau kažko nealkoholinio, bet Sana užsakė kažkokį alkoholinį gėrimą kuris netrukus buvo patalpintas stiklinėse ir padėtas prie mūsų.
-Po vieną,- Sana mirktelėjo.- Nuo tiek, ryt net kvapo nesijus.
Pavarčiau akis ir abi išgėrėme kartų gėrimą.
-Aš nueisiu pašoksiu, tu gali daryti tą patį,- Sana mirktelėjo ir dingo iš akių. Kodėl ji visuomet taip daro? Atsidusau.
-Ar nori dar ko nors? Vaišinu,- rudaplaukis barmenas nusišypsojo man.
-Aš čia visiškai ne savu noru, o rytoj man į darbą, tad...- sumurmėjau ir šyptelėjau.
-Suprantu. Žinau kas tau turėtų patikti. Tai nealkoholis,- vaikinas įpylė kažką į švarią stiklinę ir padėjo ant baro, paimdamas purvinus mano ir Sanos stikliukus. Gurkštelėjau gėrimo ir šyptelėjau.
-Taip, tikrai skanu. Aš Amy,- pakėliau akis nuo gėrimo.
-Aš Jacob,- mėlynakis nusišypsojo.
-Labas, Amy. Maniau, jog tu sergi?- vadovo balsas pasigirdo už manęs, todėl aš apsisukau.
-Pone Taehyung? Sana atsivedė mane čia dėl kompanijos. Nenorėjau čia eiti, bet jaučiuosi gerai,- bandžiau aiškintis.
-Viskas gerai. Vakar tikrai buvo sunki diena. Nori pašokti?- Taehyung akimis parodė į šokančius žmones ir aš susiraukiau.
-Su jumis?- pasimetusi paklausiau.
-Einam,- vaikinas atsistojo ir paėmęs mano ranką ėmė vestis. Taehyung ranka, palyginus su mano, buvo didelė ir labai šilta. Nužvelgiau šokančius žmones, o Taehyung tuo tarpu supynė mūsų pirštus bevesdamas mane. Kas per veiksmai? Nuėjome kiek toliau nuo kolonėlių, tačiau muzika čia puikiai girdėjosi. Taehyung atsuko mane į save ir šyptelėjęs apsuko ratu, kas man taip pat sukėlė šypseną. Lyg specialiai, ėmė groti 5 Seconds Of Summer daina 'Ghost of you'. Tamsiaplaukis prisitraukė mane arčiau ir uždėjęs vieną ranką ant mano liemens, ranką, kurios ir taip nepaleido, iškėlė į viršų. Man uždėjus laisvą ranką ant jo peties ėmėm ramiai judėti valso žingsniu. Niekaip negalėjau paslėpti šypsenos, tačiau ir Taehyung veide matėsi šypsenėlė, todėl nebuvo tikslo tam. Šiuo metu, tikrai niekas nepamanytų, jog jis mano bosas ir pati jo taip nepavadinčiau. Vaikinas vėl mane apsuko ir ties lėtesne vieta, pabaiga, paleido mano ranką ir ją taip pat uždėjo ant mano liemens. Savo ranką uždėjau ant jo peties ir sunėriau jas abi jam už nugaros. Jis nusišypsojo ir abu ėmėm lėtai judėti į šonus, kol daina baigėsi. Taehyung šyptelėjęs paleido mano liemenį, priversdamas mane padaryti tą patį ir patraukė plaukų sruogelę nuo skruosto. Prisiekiu, tai mieliausia kas man kažkada buvo nutikę. Tamsiaplaukis atsiduso ir kiek papurtęs galvą patraukė ranką.
-Eime. Sana tikriausiai tavęs jau ieško,- Taehyung linktelėjo baro pusėn ir aš sutikdama su juo linktelėjau. Kartu ėmėm eiti link baro. Toji daina galėjo tęstis ilgiau. Priartėjus prie baro, nužvelgiau visas kėdes, tačiau nei ant vienos iš jų nemačiau su manimi atvykusios draugės. Žvilgtelėjau atgal, tikėdamasi pamatyti Taehyung, tačiau jis jau buvo dingęs.
-Labas,- priešais mano akis iššoko Micheal su šypsena, tačiau man krūptelėjus iš netikėtumo jis kiek susiraukė. -Atsiprašau. Nenorėjau išgąsdinti. Atrodei labai užsisvajojusi. Viskas gerai?- Mike pasidomėjo.
-Viskas gerai. Kur Sana?- žvilgtelėjau į žmones šokančius pagal Jonas Blue dainą 'Rise'.
-Ji jau mašinoje. Norėjau rasti tave ir vyksim namo, žinoma jei tu nieko prieš,- Micheal draugiškai nusišypsojo.
-Žinoma,- šyptelėjau. Vaikinas ėmė eiti link išėjimo, o aš nusekiau jį. Sana ramiai miegojo ant galinės sėdynės, todėl aš įsėdau į priekinę sedynę.
-Sanai daug nereikia ir ji jau miega,- Micheal nusijuokė ir užvedė mašiną. Nusišypsojau, nežinodama ką atsakyti. Jis be galo draugiškas, kas yra keista, nes jis turi merginą.
-Kodėl taip žiūri?- jis šyptelėjo žvilgtelėdamas į mane.
-Ką? Aš... Aš užsigalvojau,- pasimečiau.
-Klausyk, tu esi tikrai labai draugiška, bet aš turiu merginą ir aš tikrai nenoriu nieko daugiau kaip gerai sutarti su tavim. Tu miela ir tikrai norėčiau turėti tokią draugę kaip tu,- Micheal šyptelėjo.
-Ačiū. Aš tikrai negalvojau apie kažką daugiau nei tik draugystę su tavimi. Labai džiaugiuosi už judu,- nusišypsojau.
-Manau jums reiktų susipažinti. Paprašysiu jos atvažiuoti kurią dieną,- Mike neslėpė šypsenos ir įsuko į Sanos namų kiemą.
-Labai lauksiu,- vaikinas sustabdė mašiną.
-Ar gali paimti raktus ir atrakinti namus? Paimsiu vakarėlių liūtę,- Micheal paėmė raktus ir linktelėjo Sanos link.
-Gerai,- nusijuokiau ir paėmiau namų raktus. Abu išlipom iš mašinos, aš nuėjau prie namų durų, kol tuo tarpu Micheal pakėlė vis dar miegančią Saną ir uždarė mašinos dureles. Įleidau juos abu į namus.
-Tu pasiliksi čia, tiesa?- Micheal su Sana rankose paklausė manęs.
-Neplanavau pasilikti. Turiu grįžti namo, nes mano visi daiktai ten,- trūktelėjau pečiais.
-Daiktai darbui yra pas mane,- Sana sumurmėjo.- Juk kai atsivežiau tave, tu turėjai viską ką visada nešiesi į darbą. Pernakvok svečių kambary ir ryt ryte Mike parveš tave namo,- Sana nusižiovavo ir pasimuistė.
-Ji teisi. Jei ką, Sana turi per daug drabužių, todėl gali pasiskolinti iš jos. Galėsi tik po darbo grįžti namo,- Micheal nusišypsojo.- Nunešiu ją,- jis žvilgtelėjo į seserį ir aš linktelėjau.
YOU ARE READING
The Office ✨
FanfictionPirmas Sezonas 2020.07.13/2020.10.09 Antras Sezonas 2020.11.01/2021.02.05 Trečias Sezonas 2021.03.01/2021.03.31 Kiekvieną naktį negalėjau užmigti, nes realybė buvo geresnė nei sapnai. Ji parodė, koks esu iš tiesų. Pasakė net tai, ko nežinojau apie s...