-Tiesa drąsa, Amy, - Namjoon su šypsena veide paklausė.
-Tebūnie, drąsa, - stengdamasi neužmigti sedėdama.
-Tik tam tikrose ribose, prašom,- Taehyung prisimerkė. Visi vaikinai šį vakarą kartojo, jog Namjoon drąsos yra pačios baisiausios. Netrukus ir vaikino veide atsirado didelė šypsena.
-Sušok striptizą Taehyung, - Namjoon atsilošė patenkintas sugalvota drąsa. Taehyung veidas tuojau pat surimtėjo, o merginos tuojau paraudo.
-Gerai. Bet ne čia ir ne dabar, - ramiai atsakiau priversdama visus garsiai juoktis. Net Taehyung garsiai nusijuokė ir prisiglaudė prie manęs.
-Ir kaip mes žinosime, jog drąsą atlikai?- Jungkook kilstelėjo antakį.
-Na, jei manimi nepasitikite, tai patvirtins Taehyung,- pasakiau nužvelgdama kikenančius vaikinus.
-Kodėl tu tokia rami? - Jimin papurtė galvą stebėdamasis. Trūktelėjau pečiais.
-Taehyung, aš pavargusi. Eisiu miegoti, - sumurmėjau.
-Žinoma,- Taehyung pasakė ir pabučiavęs mano skruostą atsistojo pats ir padėjo atsistoti man.
-Tai labos? - Suga kilstelėjo antakį.
-Taehyung dar grįš. O šiaip, taip. Labos nakties,-nusišypsojau. Taehyung kiek susiraukęs nužvelgė mane, tačiau neprieštaravęs išsivedė mane iš svetainės. Jis nusivedė mane į vieną iš kambarių.
-Tiesa... Jungkook namuose nėra dvigulių lovų, apart jo lovos. Jis, žinoma, jos nenorėjo užleisti, todėl pasirinkimas buvo arba miegoti atskirai, arba kartu, bet viengulėje lovoje. Pamaniau, jog mudu tilpsim, - Taehyung trūktelėjo pečiais.
-Ačiū, - nusišypsojau. Naktis būtų siaubinga be jo. Taehyung įvedė mane į kambarį. Mūsų kuprinės buvo padėtos ant lovų.- Tu grįšk, - šyptelėjau.
-Aš galiu likti su tavimi, - Taehyung prisimerkė.
-Taehyung, tu labai daug dirbi. Tau taip pat reikia poilsio. Pabūk su vaikinais ir negalvok, kad aš išvis čia esu. Tiesiog prasiblaškyk. Juk mudu ir taip visada kartu. Galų gale, vistiek ateisi, tik vėliau, - paprašiau.
-Na, gerai. Bet aš palauksiu kol užmigsi, - jis šyptelėjo. Padariusi rimtą veidą nužvelgiau Taehyung. - Gerai. Labanakt. Pailsėk, mieloji. Myliu tave, - Taehyung pabučiavo ir dingo iš kambario. Nusijuokusi pasiklojau lovą ir nusipraususi įsitaisiau joje.-Amy, pabusk, - buvau švelniai papurtyta, todėl sunkiai prasimerkiau. Kambarys skendo tamsoje.
-Kas nutiko? - sumurmėjau patrindama akis.
-Kai kas įvyko ir dabar reikia, kad tu atsivestum Taehyung,- Jungkook pasikasė sprandą.
-Kas įvyko? - susiraukiau ir atsisėdau.
-Na, merginos nuėjo miegoti, kadangi joms atsibodo sedėti su mumis. Mes toliau žaidėm tiesą drąsa ir drąsos pasidarė tokios, jog reikėjo išgerti. Po to įsijungėm futbolą, o Taehyung akivaizdžiai gėrė seniai, todėl jam daug nereikėjo, o dabar jis atsisako kažkur eiti,- Jungkook trumpai papasakojo. Suniurzgėjusi su vaikino pagalba išlipau iš lovos ir apsivilkusi ploną chalatą nusileidau žemyn.
-Aš niekur neisiu. Aš lauksiu savo žmonos, - Taehyung balsas skambėjo jau koridoriuje. Dieve, jie jį rimtai prigirdė? Atsidusdama įėjau į svetainę.
-Taehyung, - kreipiausi į sužadėtinį. Taehyung atsisuko ir atsistojo.
-Labas, - nusišypsojo ir netrukus jis buvo prie manęs. Suėmiau jo delną, kadangi vaikinas šiek tiek svyravo, o jo akys buvo paraudusios,kas rodė jog jis išties pavargęs.
-Mes einam miegoti, - sumurmėjau.
-Ačiū, - Namjoon šyptelėjo.
-Einam, - pasakiau jau snaudžiančiam vaikinui. Nusitempiau jį į kambarį ir liepiau nusiprausti. Nors ir pavargęs, Taehyung nuėjo į vonią ir po dešimties minučių grįžo. Padėjau jam nusirengti ir mums įsitaisius lovoje buvau stipriai apkabinta.
-Ir kam gėrei? - sumurmėjau.
-Atsiprašau, - jis kaltai sumurmėjo.
-Žinai, kad nemėgstu šito, - užsimerkiau.
-Pažadu, jog daugiau to nebus, - Taehyung pažadėjo.
-Gerai. Miegok, pažaduk. Myliu, - sukikenau.
-Aš myliu tave labiau, - jis kiek galėdamas arčiau priglaudė mane prie savęs.- Nežinau ką be tavęs daryčiau, Amy, - Taehyung per miegus sumurmėjo ir aš nusišypsojau.Taehyung pov.
Švelniai glosčiau miegančios merginos plaukus. Kaip nekeista, skauda galvą, tačiau Amy labai saldžiai miega ir nenoriu jos pažadinti išlipdamas iš lovos. Be to, jei ją pažadinsiu, ji gali nebeužmigti.
Durys staiga atsidarė ir aš piktai nužvelgiau draugą.
-Nežadink jos, - iškart sumurmėjau.
-Jau beveik dvylika, - Jungkook susiraukė.
-Tegul miega,- pakartojau. Mergina pasimuistė, tačiau toliau snaudė.
-Visi jau svetainėj. Palik ją miegoti ir pats ateik,- Jungkook pasakė.
-Nenoriu pažadinti jos. Ji miega jautriai, - tyliai pasakiau.
-Lyg ji būtų mažas vaikas, - Jungkook nusijuokė, dėl ko aš piktai atsisukau į jį, o Amy pasimuisčiusi atmerkė savo didelės akis.
-Amy, miegok dar, - sumurmėjau.
-Ir tau labas rytas, - ji šyptelėjo ir atsisėdusi pasisveikino su Jungkook. Tuomet švelniai prisiglaudė prie manęs.
-Skauda galvą? - Amy paklausė. Linktelėjau. - Kodėl nesirūpinate juo? - Amy prisimerkusi žvilgtelėjo į Jungkook, kuris tuojau dingo iš kambario. Ji atsiduso.
-Neskauda taip labai,- šyptelėjau. Amy atsisukusi tik šyptelėjo.
-Aš nueisiu nusiprausti, o tu pagulėk. Tuomet kol tu prausiesi, aš paruošiu mums pusryčius ir vaistus tau, gerai? - ji pasakiusi išlipo iš lovos.
-Negerai, - rimtai pasakiau ir Amy tučtuojau pasimetusi atsisuko. - Negavau rytinio bučkio, todėl ir negerai, - pasakiau priversdamas merginą nusišypsoti. Ji tuojau vėl atsirado lovoje šalia manęs ir pabučiavo mane. Po dar kelių minučių apsikabinimo, ji paliko kambarį.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Office ✨
Fiksi PenggemarPirmas Sezonas 2020.07.13/2020.10.09 Antras Sezonas 2020.11.01/2021.02.05 Trečias Sezonas 2021.03.01/2021.03.31 Kiekvieną naktį negalėjau užmigti, nes realybė buvo geresnė nei sapnai. Ji parodė, koks esu iš tiesų. Pasakė net tai, ko nežinojau apie s...