42. fejezet: Hol vagy Marienette?

57 3 1
                                    





Ahogy Reina lerántotta Tikkyről a lepedőt, mindenki megtorpant. Adrienn még messziről látta, ahogy a ruha földre hullott és Tikky sírva, de mégis ránézett.

E/3

Zrag ezt a pillanatot akarta volna kihasználni, ezért újfent a tükröződéseket használva újabb pengéket idézett meg, de ezt már nem messziről, közvetlen közelről. Biztos lehetett a sikerében, hogy eltalálja Adriennt, de amikor a fiú hirtelen Zrag felé fordult.

- Hol van Marinette?

Ekkor Adrienn előtt az összes penge elporladt, majd további lángok törtek elő a fiúból. Olyan erőteljes volt, hogy még a padló is elkezdett a lába alatt is repedezni, és a padsor közeli székei is korhadni kezdtek.

- Ébredj fel!

Mielőtt még bármit is reagált volna Zrag, Reina szavaira, Adrienn egy pillanatra a térdre esett, majd a fekete lángok még jobban feltörtek, és emberi alak formájuk lett, amely egyenesen Zragot támadta meg, aki épphogy kivédte a támadást.

- Nem vagy boldog, Plagg? Tikky biztonságban.

- Hol van Marinette? - kiabálta el ugyanazt, amit Adrienn pár pillanattal korábban.

Zrag már tekintetével az emberfiút kereste, hogy újabb gyengepontot találjon az ellenfelében, amikor nem találta ott, ahol remélte, és további nézelődésre pedig nem volt több lehetősége, mivel Plagg erőteljesen támadta. Zrag ezzel kiesett az események láncolatából.

Adrienn bár megviselte a szétválás, így is felkelt, és elindult Reinához. Improvizálniuk kellett, és ez most rossz. Reina már a kezdetek kezdetén bevállalta, hogy saját erejével fogja védni magát, de Adriennék nem tették meg, mivel tudták, hogy a közös erejük lesz a legjobb Zrag ellen. De eddig azt hitték, hogy Marinette itt lesz.

- Adrienn... - szólalt meg Tikky, még mindig könnyezve. – Alex és Marinette lent vannak a börtönben... Sajnálom...

Tikky könnyei egyre jobban törtek elő, és bár Reina megpróbálta megnyugtatni, a higgadtsága mégsem tudott alább hagyni. Tudta, hogy Tikky önszántából sose ment volna bele ebbe az alakba, és azt is, hogy Marinette is mindent megtett, hogy ne így legyen.

Adrien/

Adrienn pedig a helyzethez képest próbált higgadtan gondolkozni, mivel tudta, hogy ha elveszíti a józan eszét, akkor a tetoválás a karján sokkal gyorsabban fog terjedni, mint eddig, és még idő előtt ki fog kapni Zrag ellen.

- Tudod merre kell menni? – fordult azonnal a kwamihoz, miközben a fegyverére vezette át a felesleges feszültséget.

A kwami lassan letörölte az arcáról a könnyeket, majd bólintott egyet. A ruhát, amit eddig viselt gyorsan felszedte, és az előzőképest sokkal határozottabban tépte le magáról a felesleges rétegeket. Adrien összes gondolata Marienettről szólt, de partnerét se hagyhatta egyedül, aki most éppen harcolt Zraggal szemben.

Induljatok, keressétek meg őket. Pár percet fogok tudni nektek nyerni, nem többet. A tested nem bír tovább.

Adrien tisztában volt ezzel, így némán bólintott, majd a kwami után indult, aki már a kápolnatól balra található ajtó felé ment és elindult lefelé. Nem sokkal később Reina indult utána, aki biztosan a kwamijával egyeztett, csak utána indult a lány után.

Az ajtó egy csigalépcsőhöz vezetett, ami pedig egy föld alatti katakombához. Miközben lementek Adrienn elég közel volt Reinához is, hogy folytassák a beszélgetést.

- Nem fogok kijutni innen – szólalt meg Adrien, úgy hogy csak a lány hallja...

Már épp Reina súgta vissza, mi a helyzet vele, amikor Tikky megszólalt.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now