38. fejezet: A hibás talizmán

68 7 4
                                    


Vixx/

Újabb nyílvesszőt lőtt ki Shirora, a jeges maravokra, miközben az ismételten lefagyasztotta, így hatástalanította a támadást. Ennek ellenére Plagg és Adrienn támadásai hatásosak voltak, és ez elkezdte zavarni a kwamit, ráadásul érezte, hogy az ereje hirtelen csökkeni kezdett, szóval muszáj lesz rövidre zárnia Shiroval kapcsolatos harcot, hogy Reinának besegítsen. 

Ekkor figyelmetlensége miatt Shiro megtámadta, és megérintette a karját, mielőtt még elugorhatott volna. Hiába csak a ruhát érintette a fagyos érintése, a ruha darab, vele együtt a karja is megfagyott.

- Figyelmetlen vagy, hercegnő - szólalt meg nyikorogva Shiro. - Nem vagy méltó az elvesztett rangodhoz! Eddig soha nem hagytad hogy megérintselek...

Ami igaz, az igaz volt. Shirot többiek ismerték közelről, de az embereknek nem mert róla beszélni, hogy ki volt ő neki valójában. Vagyis ki lett volna, ha az egész Zrag tervei szerint történt volna. 

- Nem is fogsz hozzáérni többet! - jelent meg a kwami előtt a bátyja. 

Adrienn ekkor jelent meg előtte és ütötte meg a kwamit, akinek Reina által okozott sérülése tovább repedt, és így már egy lyuk is keletkezett rajta. A maravoknak visszaugrott, hogy eltávolodjon a fiútól. 

Vagyis csak úgy tűnt. Amikor eltávolodott tőle, és földre ért, úgy a talpánál befagyott a föld és a következő pillanatban megrepedt a beton, de utána már maravok Adriennre támadt, és ellökte. 

Az egyetlen érintésével most sikerült lefagyasztania a srácot, de ekkor nem az történt hogy ott maradt, hanem darabokra tört a jég és el is tűnt a fiú.

- Szóval így állunk... Gondolkoztok, ez dicséretes, herceg.

- Örülnék, ha eltűnnél innen - szólalt meg Plagg, miközben továbbra is Vixxxet védte, aki sehogy se tudta kiolvasztani a kezét. 

Plagg lehet, hogy képes lenne elpusztítani a kezére ragadt jeget, de lehet, hogy a keze is odaveszne. Csak Krav lenne képes leégetni ezt az egészet róla, de ő nem volt ott. 

- Nem működik a gyógyítás, Vixx... Úgy tűnik a talizmánod tényleg defektes, ahogy az itteniek mondanák...

- Most már igazán befejezhetnéd a nyekergést, Shiro...

Mielőtt még Shiro megszólalhatott volna hirtelen mindenhol elkezdett olvadni a jég, így Vixx kezén is elkezdett felengedni. Nem értette először, de amikor oldalra nézett meglátott egy rózsaszín hajú srácot, akinek a szájából lángok csaptak ki. 

- Túlságosan is jegesre sikerült a helyzet, nem kellene picit felolvasztanunk? 

A srác megjelenésének az oka Sophi volt. Megidézett egy újabb karaktert, hogy harcoljon. Így talán legyőzhetik őt. 

Adrienn/

Szépen lassan lehúzta magáról a szemüveget, amelyből éppen kiszállt a fehér kis tollpihe. 

- Rájött? - szólalt meg Márk a fiú mellett, miközben Emilyt is támogatta, aki éppen visszaváltozott. 

- Rá - szólalt meg kicsit dühösen a fiú. 

Hiába viselte a szemüveget, amellyel láthatta hogy mi is történt valójában a helyszínen, de nem nagyon szólhatott bele a harcba. Emily, édesanyja irányította a létrehozott Adriennt, aki pontosan hasonlított rá.

- Akkor ennek se fogsz örülni, Adrienn - szólalt meg nem messze Luka. 

Ahogy Adrienn felnézett, meglátta, ahogy az ajtót támasztotta Luka jelmez nélkül. Szóval a kwamija mellette repdesett.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now