Alya/
Miközben a kápolna tető szerkezetén állt, nem tudott igazán figyelni, hogy pontosan mi is történik. Folyamatosan fel kellett tartania a káprázatot, amelyet akkor hozott létre, amikor a hold ennek a felére értek. Ő és Trixx egy adott dallamot játszottak, amit mindenki hallhatott a közelben. Ezzel érték el, hogy a többiek oxigénhez jussanak, és senki más ne sérüljön meg. Ezzel csak egyetlen egy baj volt. Ők folyamatosan védtelennek minősültek.
- Alya, kellene egy kis segítség Kimnek - szólalt meg ekkor Max.
Ekkor, de csak az egyikük dallamot váltott. Álcákat hozott létre, amellyel Kim menekülőre foghatta egy kicsit a dolgot, hogy utána újból Wamenyik hadserege ellen harcolhasson. Miután ezt megtette visszaállt az eredeti dallamra, hogy újból felerősítse a védő pajzsot.
- Alya... jól vagy?
Nem is értette először, hogy miért is kérdez ilyet Nino, amikor rájött, hogy az eddigi stabil ütemű zenét lassabban játszotta. Az ujja elkezdett fáradni, szószerint fáradni kezdett a zene játszásba. Pedig még nincs itt az ideje, hogy pihenjen. Muszáj volt tartania az ütemet...
- A küldetés sikere múlik ezen - tette hozzá Adrien a megbeszélés végén. - Bármi jelét látod, hogy fáradsz, akkor Ninon keresztül tudsz üzenni Vixxnek. Pár pillanatig feltudjuk tartani ketten Plaggal Zragot, amíg Reina vissza nem tér.
Bár tudta, hogy bármikor jelezhet Ninonak, hogy szóljon Reinának és a kwamijának, ezt a lehetőséget elutasította. Plagg egyedül néz szembe Zraggal, és ha megsérül azalatt, mikor Reina őt gyógyítja, akkor veszíteni fognak. Így tartania kellett az ütemet... akár az élete árán is.
Nino/
Aggódalma egyáltalán nem csökkent, amikor Alya újra felvette Trixx ütemét, és hasonló erőből folytatta az ismerős dallamot, amelyet már jó pár percre játszanak. A lány bár bólintott, hogy jól van, ő már látta a jeleit hogy nem. Alya jelenleg olyan ruhát hordott, amely nem takarta a vállát, így Nino tisztán láthatta, hogy a jelek már a vállát is elérték, már egészen a nyakáig tartottak. Bár a szemét csukva, így is láthatolag a szeme sarka vérzett...
- Alya...
Ekkor a lány elmosolyodott, megdöntötte a fejét, és egy kis kedves dalt kezdett el játszani, de éppen csak pár pillanatig, és hogy csak Nino vegye észre ezt a változtatást.
- Rosenak szüksége van egy kis segítségre! Elérte a védelmező mező határát! - szólalt meg újból Max.
- Szóval így csináljátok! - jelent meg Nino mellett Marionett, a bábmester.
Nino már védelmezni akarta Alyát, amikor rájött, hogy egyáltalán nem tudott megmozdulni. Nem figyelt eléggé, és emiatt csapdába került.
A bábu elindult Alya felé, aki bár észlelte a veszélyt, mégse hagyta abba a dallamot, hasonlóan Trixxel. Max ekkor megpróbálta megtámadni a babát, de sajnálatos módon ő is kudarcot vallott. A baba mögött megfagyva állt.
A baba tovább indult volna, de ekkor hasonlóan megdermedt. Nem bírt tovább mozdulni, és ez úgy tűnt idegesítette. Alya így már nyugodtan folytatta a játékot.
- Elkaptunk! - jelent meg mögötte Luka, Sophi és még egy idézett is. Az idézetjük most éppen egy varázsló volt, aki egy pálcát szegezett a bábura.
- Csak azokat tudod elkapni, akiket látsz - szólalt meg Luka. - Így nem tehetsz semmit!
Érezte Nino, ahogy a fonalak, amelyek a testét megkötötték, eltűntek. Tehát működött Luka és Sophi terve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
Fiksi PenggemarAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...