44. Fejezet: Az utolsó lélegzetvétel

45 3 1
                                    

Sophi/

Utolsóként ért a földre a kwamija mellett, aki ismételten felvette a teljes alakját és miközben Trixx Alyát próbálta magához téríteni, helyette is játszott a két megidézettje. Wayzz és Nino se volt annyira jó formában, de Nino továbbra is védekező állásban volt.  Manto sokkal erősebb így, és Sophival ellentétben, Manto már kwami képességeket is tudott másolni. Ez egy picit segített a helyzeten, de cserében Sophi ereje fogyott vészesen gyorsan, emiatt sem tudott a sötét felhő után iramodni, ami felettük lebegett jelenleg.

Manto a földet érés után segítette a társát leülni a holdi homokra, és csak utána engedte oda Lukát, aki hasonlóan egy megidézett kísért, de az földet érés után el is tűnt.

- Sophi, megőrültél! Elmehettél volna velük! Te is... - Luka arcáról könnyek folytak le, ahogyan átölelte a sérült lányt. Sophi meg se mert szólalni a vérző karjával, mert tudta, hogy Luka sőt a többiek se fognak ennek örülni, de nem akart még egyszer egyedül lenni. Neki ők voltak a barátai, és értük bármit is megtett volna.

- Nem lenne levegőnk, Luka, ha nem döntünk így - szólt bele Manto. - Ez volt az egyetlen lehetőség, és ezzel mind a ketten tisztában voltunk.

Miközben Luka picit elengedte a lányt, akkor vette észre, hogy tényleg komolyan gondolta, amit a társa mondott. Luka egy pillanatra elmosolyodott, majd óvatosan néhány hajtincset a füle mögé türt.

- Ez a te dallamod volt.

A lány csak csendben bólintott, miközben a fiú ölébe helyezte a fejét, és úgy próbált koncentrálni az irányításra.

Persze ez a nyugodság se maradhatott sokáig, a porfelhőből két alak körvonala rajzolodott ki, akik sietve rohantak feléjük, Manto és Wayzz felkészült az ellentámadásra, amikor is felismerhették a két alakot, mert Wayzz a pajzsot, Manto pedig a pálcát engedte lentebb.

- Adrienék, segíts Luka - szólalt meg Nino, és rohant is a barátja felé. Luka nem sokáig tétovázott, bár eléggé kimerült volt ő is, még is rohant hozzájuk.

Plagg és Krav eléggé viharvert állapotban voltak, de a karjaikba hozták ki a két fiút. Ahogy Luka  és Nino odaért, átvették félig a két fiút, akik épphogy maguknál voltak. Sophi ahogy felnézett, látta, hogy a fiúk nem csak az erőktől fáradtak ki, hanem attól is, mert súlyosan megsérültek. Ahogy Ninora nehezedett Adrienn, Plagg gondolkodóba esett, hogy maradjon vagy nem, de Nino mondhatott valamit neki, így a kwami elindult, majd Krav is nem sokára követte.

- Mi történt? - állt fel Sophi és ment oda a fiúkhoz.

Ahogy közelebb ért, akkor vette észre, hogy a fiúk sérülései mindegyike súlyos volt. Az hogy nem vérzett el az a két kwaminak köszönhető, mert azok menekülés során elzárták a vérző pontokat.

- Zrag... feldühítettük - szólalt meg alig halhatóan Alex. - A lányok...

-... veszélyben vannak... - tette hozzá Adrien.

Manto és Wayzz egymásra néztek, úgy tűnt valamit kiakartak az egész ellen találni.

- Nem tudjuk a fiúkat meggyógyítani? - néztem rá Mantora. - Egy Reina másolat is megtenné, és akkor...

Manto a társára nézett, majd megrázta a fejét.

- Nem, Sophi, azt már te se bírnád ki. Így is Alyát kell helyetesítenünk, és még a védelemmel is foglalkozni kell.

- De mi van ha nem kell helyettesíteni? - szólalt meg végül a megjelenő Alix.

Marinette/

Mikor Mana megakarta sebezni Reinát, Marinette ugyanakkor kérte hogy a lány koncentráljon, aki bár eléggé megijedt a támadástól mégis becsukta a szemét és koncentrált. Reina háta mögött végül egy kerek pajzs jelent meg, olyat amit már a Szövetségnél is felhasználtak, és ami most is megvédte a lány hátát. Mana ezt pajzsot találta el és fel is dühödött a látványától. Ez a pici idő, amit nyertek elég volt hogy elrántsa Manától és kicsit messzebb guruljanak tőle.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin