Sophi/
Miközben ült a szürke kövön, folyamatosan a barna kwamit nézte. Az hogy a bőre sötétebb színű volt, és ruhája is az apácák kopott öltözékére hasonlított az volt a kezdett. Folyton csak takarított, miközben próbált jobbra-balra nézni. Szürke palota ahogy Sarah elhívta egyhangú volt. Néhány ijesztő szörnyszerű katonán kívül semmi mást nem látott, és ez aggasztotta.
- Remélem ez a visszaemlékezés tart is valahova, mert ez így ritka unalmas – szólalt meg végül hangosan.
- Hé, te ott!
Sophi ekkor megrezdült, majd a kwamijával együtt fordult meg.
Az, hogy kit lát Sophi, nem jött rá, de abban biztos volt, hogy nem ember. Sárga ruhát viselt, amely hasonlított a saját világának a hercegnői viseletéhez, kivéve a szárnyakkal, amely a hátán voltak. A bőre sárga színű volt, de vastagon valami puha bunda féleség borította.
- Hercegnő – hajolt meg előtte a kwamija.
- Gyere velem. Beszédem van!
A kwamija azonnal meghajolt, és elindult feléje, de ő nem akart felállni. Miért kell mindig a kwamiját követni.
- Sophi?
Ahogy meghallotta a saját nevét, felállt, és meglátta Cloét is, ahogy a kwami mögött álldogált... bár átlátszó testtel.
- Cloé? Mit keresel itt? – szólalt meg.
- Szerintem gyere, ha nem akarsz még sok értelmezhetetlen kérdést feltenni.
Miután felállt, érezte ahogy a kwamija magával rántja egy kicsit. Szóval nem maradhatott itt, ha nincs itt a kwamija, bár ezt már tesztelte, így tisztában volt ezzel a ténnyel. Miközben Cloét és a másik kwamit követték rájött, hogy miért is volt számára ennyire ismerős az alakja. Pont hasonlított Pollenre, Cloé kwamijára, bár így emberi alakjában másképp hatott.
Miután bementek egy terembe Pollen eléggé hirtelen rájuk csapta az ajtót, amitől a barna kwami egy pillanatra megijedt. Azért eléggé ijesztő jelenség lehetett a nő.
- Ne akard, hogy használjam rajtad az erőmet.
Sophi ahogy Mantora nézett, rájött valamire. A kwami nem az a kis félős alak, mint ahogy most mutatja magát. Oké, sok minden történt vele, de ő egyébként bátor lehetett, mert Pollen fenyegetésétől nem is nagyon ijedt meg.
- Mind a ketten tudjuk, hogy nem fog semmi történni, ha használod rajtam az erődet, Pollen.
Pollen egy pillanatra dühös arckifejezéssel mérte fel a lányt, majd azonnal eltűntette ezt az érzést arcáról, és máris a megbánás mutatkozott. Tényleg ilyen lett volna Pollen?
- Tudom. Reméltem, hogy pár kérdésemre választ tudsz adni.
Pollen leült a szoba egyetlen székére, és összeroskadva nézett maga elé. Miközben Sophi oldalra nézett, látta, hogy Cloé hasonló arckifejezést viselt, mint kwamija.
- Ha jól tudom jó barátságot ápolsz Vixxel, Plagg húgával – egy pillanatra Mantára nézett, aki továbbra is póker arcot vágot. – Nem kell tagadnod, nem fogom elmondani a tesómnak...
Pollennek volt testvére? És ki? És miért lett volna gond, ha Mantoról kiderül, hogy Vixxel kapcsolatot ápol? Ez valami tiltott dolog lenne? Persze azt már hagyjuk is, hogy Plagg és Vixx testvérek, mert az már valamiért meg se tudta lepni.
- Te tudod miről van szó? – fordult Cloéhoz.
- Aszem. Pollen nagyjából úgy érez Plagg iránt, mint ahogy én éreztem Adrienn iránt. Viszonzatlan szerelem...
ESTÁS LEYENDO
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanficAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...