34. fejezet: A fordulat

81 8 4
                                    


Reina/

Miközben a lány Katicával együtt járta az utcákat, figyelve az emberek biztonságára és a jókedvre. Az emberek mosolyogva köszöntek rá, egy-két gyerek még kezet is akart fogni. Egyszerűen élvezte, amiért elfogadták, kedvelték. 

- Hölgyeim! - jelent meg ekkor hirtelen a két fiú, Ruf és Macska a két lány előtt. A fekete cica a kezében egy piros rózsát tartott, amit azonnal Katicának nyújtott, miközben Ruf a szájában tartotta és úgy térdelt le a lány előtt. 

Katica bár kicsit vonakodva, de mégis elvette a virágot, miközben Hana belerakta a fiú kezébe a kezét, és így Ruf miután kivette a rózsát a szájából egy csókot lehelt rá. 

- Köszönjük, fiúk!

- Ez még a kezdet, Bogaram! - szólalt meg romantikusan Macska. 

Mielőtt még bármi is történt volna mindegyiküknek megcsörrent a készülékük, mire Ruf jelzett, hogy felveszi. Kivette a tokjából a botot, majd felnyitotta, mint egy telefont, hogy fogadja a hívást. 

- Igen, itt a romantikus vonal!

- Remélem semmit nem zavartam meg- szólalt meg a telefonba Nino. - Nem érem el Queen Bee-t, pedig vele váltanám le a két lányt. Rátudnátok nézni? 

Reina észrevette, hogy Adrienn már-már magára vállalná a feladatot, de ekkor közbeszólalt a lány.

- Majd mi intézzük! Ti addig menjetek - fordult Katicához. 

Katica meglepődve pislogott, majd Fekete Macskához fordult, aki megint elvigyorodott. 

- Lehet, hogy csak a szolgák ugráltatásában kifáradt. Boldogultok? 

- Természetesen, Macskusz! Induljatok!

Katica még egyszer Reinához fordult, és a lány is ránézett. 

- Szóljatok, ha mégis kellünk. Vigyázzatok magatokra!

Mind a ketten bólintottak, majd végignézték, ahogy Macska hirtelen felkapta Katicát és úgy a bottal együtt a magasba emelkedtek, és eltűntek. 

- Vége a mi kis romantikus esténknek, szerelmem - nyújtotta Reina felé a kezét. - Derítsük ki mi történt!

Reina bólintott egyet, majd megerősítette a kesztyűjét, hogy újból ugráljon. 

- Meglátjuk - kaccsintott egyet a fiú felé. - Nézzük meg Queen Bee-t otthon. 

Már felkészült, hogy a víz sugárral felkapaszkodjon az egyik magasabb oszlopra, amikor Ruf hirtelen felkapta, majd magasba vitte őt. 

- Engedd, hogy kicsit romantikázzak veled! 

Érezte a lány ahogy az arca olyan pirossá vált, mint a fiú ruhája és így az egyetlen helyen tudta elrejteni, az meg maga a fiú ruhája, így még közelebb került hozzá.

Hallotta a fiú nevetését, amely egyszerre volt boldog és vidám is. Boldogok voltak. 

- Meg is érkeztünk. 

Nem vette észre, hogy mikor értek oda, vagy mikor volt a fiú utolsó földet érése. Csak azt vette észre, hogy megérkeztek, és Ruf lerakta a földre. 

A fiú a szálloda tetejére, Cloé otthonához hozta. A tetőtéren elhelyezett napozó ágyak és medence érintetlennek tűnt, mintha senki nem használta volna. 

- Nem lett volna jobb, ha bejáratot használjuk?

- Nem azért jöttünk, hogy baráti találkozót rendezzünk - szólalt meg a fiú. - Ha minden igaz, erre találjuk Cloé szobájának erkélyét. 

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now