Reina/
Miközben a lány a csokis shakejét szürcsölte, mindenki más próbált pihenni, vagy épp a következő lépést megbeszélni. Amióta tudták, hogy mi történt a múltban, így tervezhettek is, és Plaggék is segítőkészebbek voltak a leendő ellenfelekkel szemben.
- Ha odaadjuk a maradék medált valakinek, akkor többen lennénk és Zrag katonáit könnyebben tudnánk legyőzni – érvelt Alya.
- A számbeli előny nem biztos, hogy jobb mint a minőségi előny. Mire mindenkinek el tudnánk magyarázni, hogyan kell kezelni a medálokat, addigra lehet, hogy Zrag megérkezik, és akkor nem lesz időnk stratégiát kidolgozni – tette hozzá Marinette.
- Akkor miért adtad oda a kékhajú srácnak a pillangó talizmánt? – szólalt meg epésen Cloé.
Reina újból belekortyolt a shakebe, majd lerakta a poharát és a többiekre nézett. Marinette továbbra is próbálta meggyőzni a többieket, de ebben eddig csak Adrienn és Alex volt társ.
- Jó ötlet volt odaadni a talizmánt – szólalt meg végül Reina is. – Nooro elmondja neki, amit tudnia kell Lukának, és utána mi is beszélünk vele. A talizmánja nélkül aligha lenne esélyünk egy olyan kariberű ellenféllel mint Zrag.... De igazat adok Marinettenek, nem biztos, hogy időnk lenne most egynél több talizmán tulajdonossal foglalkozni.
- Úgy tűnik nem csak a shakedre tudtál odafigyelni –szólalt meg Sophi. – De akkor addig mit tegyünk?
- Amikor tehetjük örködünk, kwamik és emberek egyaránt. Ezzel elkerülhetjük, hogy bármikor lesből támadjanak ránk – szólalt meg Adrienn.
- Mindig két embernek kell örködni, egy közel harcosnak, és egy távolságinak. Ezzel egy maradhat harcolni, miközben a másik elindul szólni a többieknek – tette hozzá Alex.
Mindannyian meglepődve néztek a két fiúra. Eddig nem igazán szólaltak meg, de most mind a ketten egymást kiegészítve kitaláltak egy jó megoldást arra, hogyan óvják meg a várost.
- Legyen így – szólalt meg Marinette, aki ezek után Tikkyhez fordult. – Mennyi időnk van még?
A kwamik egymással egy körben ültek az asztalon, hasonlóan részt vettek a megbeszélésben, bár nem megjegyzésükkel, hanem inkább jelenlétükkel. Tikky közvetlenül Plagg és Krav között ült.
- Egy vagy két hetünk lehet még. Zrag a tükör tragédiánál súlyosan megsérült. Nem változott át olyanná, mint mi, mert ellenszegült a kívánságnak. Emiatt a teste súlyos sérüléseket szenvedett. Szirén csak úgy menthette meg, hogy hibernálta, és az évek folyamán sejtről sejtre gyógyította meg. Még ennyi idő van, amíg meg nem gyógyul.
Reina kíváncsian nézett Marinettere, hogy erre az információra miért is volt szükség, de úgy tűnt, hogy ezt pont nem akarta elárulni.
- Rendben. Az örködést én kezdem Adriennel, holnap pedig Alya és Sophi folytatja, ha ez így mindenkinek megfelel – foglalta össze Nino a tervet.
Miközben mindenki bólintott, úgy Reinát nem hagyta nyugodni az a tény, hogy Marinette ezen felül valamit tervez, és ez a sejtelme még az elköszönés után se múlt el. Egész éjszaka nyugtalanul forgolódott az ágyba, így éjfél körül fel is adta, hogy egy pillanatot is fog aludni. Felkelt úgy, hogy nem ébresztette fel Vixxet, és az ablakhoz sétálva, leült a párkányra, és kifelé nézett.
Sok minden történt az elmúlt napokban. Amióta megtudta, hogy Vixx és Szirén testvérek, Plagg herceg, és az egész háború egy rég el felejtett háború miatt kezdődött, azóta kicsit másképp látta a dolgokat. A játékként induló hősködés véresen komolyra fordult, és most már a saját élete is tétként szerepelt.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...