Alya/- Leila! - lepődött meg a lány, amikor kinyitotta az ajtaját, és a barna hajú osztálytársa állt előtte.
Körülbelül egy órája ment el Adrienn a gyűrűvel, így a maradék idejét a karjának a kezelésével és pihenéssel akarta tölteni. Sajnos Trixx továbbra is a szobájában volt, mélyen aludt. A kwami még nem jött annyira helyre, hogy átváltozzon, vagy beszéljen, ezért kellett saját erejéből illuziót teremteni, ami első próbálkozásra nem is sikerült rosszul.
- Bocsánat, hogy ilyenkor zavarlak, de nem nagyon értem az informatikai házit, szóval szeretném a segítségedet kérni.
Bár Alya nem nagyon értette, hogy miért jelent meg az osztálytársa, de mivel nem akarta elküldeni, beengedte.
- Gyere csak. Biztos gyorsan eltudom neked magyarázni, amit nem értesz.
Ahogy bementek a nappaliba, Alya látta, hogy a telefonja az étkező asztalan rezeg, szóval odament, hogy megnézze, miközben Leila besétált a nappaliba, és elővette a táskájából a tabletjét.
A mobilon több telefon hívás is volt, körülbelül két perc alatt, ötször hívták, mind Alex volt. Már azon gondolkozott, hogy visszahívja, amikor észrevett egy üzenetet is.
NE BIZZ LEILÁBA, Ő IS MARAVAK!
Még fel se fogta, amit olvasott, amikor az arca előtt egy penge szállt el. Utolsó pillanatban elugrott, de sajnos kiejtette a kezéből a telefonját, amit át is szúrt a tőr.
A félreugrás sikeres volt, azonnal a földre érkezett, de a következő támadást, már nem bírta kivédeni, mivel nem is igazából látta azt. Érezte, ahogy a karján és a lábain apró láthatatlan fonalak tekerődtek körbe, ahogy hátraugrott, szóval totál csapdában volt.
- Leila!
Érezte ahogy a fonalak hirtelen megrándulnak és az erejük a falhoz csapta a lányt, és így nem bírt megmozdulni.
- Olyan könnyű az embereket becsapni...
Alya megpróbált körülnézni, keresni honnan szólalt meg Leila, de a lány eltűnt pár pillanatra, és a végén a szobájából került elő, egy másik személy társaságával, de az...
A harmadik személy alacsony volt, alighanem gyerek méretű, Alyát már-már emlékeztette a horror szereplő egyébként gonosz babákra, aminek meg volt az oka. A személy egy régi babákra emlékeztető vörös-fehér ruhát viselt, szoknyája több rétegben díszelgett. Az eddigi maravakoknak nem igazán volt hajuk, de ennek a kislánynak még az is volt. Hosszű vörös haja volt két cofba összefogva, két babaszemmel. Ahogy Alya jobban megnézte, a gyerek kezei, lábai, még az arca is baba forma volt. Mintha nem élt volna.
- Őt nézed, Alya? Ő Marionett! Csodálkozok hogy róla, és rólam nem hallotattok, bár nem csoda, a herceg folyton elfelejti a szolgákat, kivéve a kis kedvenceket.
Érezte, hogy egyre jobban szorítja a fonal a karját, a mellkasát és a lábát is. Egyre kevésbé tudott megmozdulni.
- Mit akartok tőlem?
Ekkor látta meg Leila kezében a tabletét, amely tele volt fekete pöttyökkel.
- Sok bajt okoztál te lány. Amikor először megjelent Katica tudtam mit kell tennem. Idejöttem, hogy leleplezem, és akkor még azt hittem, hogy benned, mint egy ostoba ember, társat találok, de tévedtem. Ti és Cloé összeálltattok és védtétek azt a hisztis csajt. Pedig már reméltem, hogy ország-világ előtt elbukik, ahogy a múltban is elbukott.
Látta, ahogy a tabletét nyomkodta folyamatosan, miközben hozzábeszélt. Marionett pedig továbbra se mozdult el melőle, csak Alyát nézte, mintha lenne valami érdekes.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...