9. fejezet: Szirén ellen

236 21 2
                                    

Adrienn/

Amikor Szirén megjelent, Adrienn hirtelen megpördült a saját tengelye körül gyorsan, de az is túl lassú volt ahhoz, hogy időbe észre vegye, hogy Szirén pont őt vette célba, és hogy ehhez elugorjon a nőtől. Szirén előtte volt, alig pár milliméterre, amikor hirtelen valaki oldalról megütötte, és eltávolította a fiútól.

- Kicsit jobban figyelhetnél, Főnök - szólalt meg mellette Plagg.

Az öltönyös fekete alakja mellette sétált, mintha mi sem történt volna. Plagg emberi alakját bár Adrienn sokszor látta, de valahogy sehogy se tudott hozzászokni. Mintha valamilyen animéből lépett volna ki, és próbálta megmenteni a világot. Komoly tekintetével végig mérte a meglepődő Szirént, ami megint kicsit meglepő volt, mivel Plagg folyton csak sajtot zabált.

Érezte továbbá azt is, ahogy a gyűrű szívja el az energiáit, ami egyáltalán nem volt már meglepő számára, de nem volt biztos abban, hogy ezt sokáig bírni is fogja. Napok óta nem aludt, és még ráadásul harcolt is. Rövidre kellett zárniuk a harcot, ha nem akar megint ájultan heverni valahol.

- Bocsánat, Plagg.

- Komolyan azt hiszed, hogy legyőzhetsz, Plagg?

Plagg hangosan felsóhajtott, majd előhúzta éles kardját, és egyenesen Szirén felé irányította.

- Tűnj el innen, ha jót akarsz magadnak!

- Különben mi történik Plagg? Magadra döntesz megint egy épületet?

Ahogy Plagg becsukta a szemét, úgy jelent meg Szirén mögött egy íjász, egyenesen Vixx, és lőtte ki a nyílát Szirénre, aki észrevette a támadást, és azonnal elugrott a nyíltól, és így sértetlenül megúszta.

Plagg kinyitva a szemét, azonnal Adriennre nézett, majd bólintva egyet Szirén után indult. Adrienn megértette, hogy mit kellett tennie. Odarohant Reinához és Marinettehez, miközben látta, hogy Szirén újabb támadást küldött most éppen Marinette felé.

Marinette/

Érezte, ahogy Adrienn elrántotta az újabb sugár felől, amelyet Szirén küldött rá Adrienn támadása után. Nem fogta fel igazán, hogy Szirén hogy talált rájuk. Olyan gyorsan támadott egymás után rájuk, hogy még Tikkyt se tudta magához hívni, és így esélyt adott az ellenségnek, hogy megtámadja.

Ahogy Adrienn a földre rántotta, ismerős érzés kerítette magába, de ez gyorsan el is múlt. Adrienn fel kelt róla, és engedte, hogy a lány is felálljon.

- Induljatok, mi vigyázunk Alexra, amíg rendben lesz.

Marinette száján már volt az a kérdés, hogy rájuk ki vigyáz, amikor Vixx megjelent előttünk, és újabb nyilat lőtt ki az ellenség felé. Ekkor jött rá, hogy Katicára volt szükség, és minél előbb. Végig nézte a tetőteret, hol találja kistársát, amikor meglátta Alex mellett lebegve. Tekintettük találkozott, és ekkor döntöttek egyszerre mind a ketten, hogy itt az idő az átváltozásra.

- Tikky, pöttyöket fel!

- Trixx, ravaszságra fel!

Marinette félszemével látta még, ahogy Alex megpróbált felkelni, de az állapota nem javult annyira, hogy ezt megtegye. Adrienn és Reina támaszt nyújtva segítettek felállni neki, miközben Marinette felvette a fonalat. Plagg támadta Szirént, és megpróbálta a peremre terelni, hogy visszaküldje a vízbe, miközben Vixx távolról lőtt az ellenségre. A lány felemelte yóyóját, és az ellenség felé dobta, hogy körbe tekerje a karját vele. Miután megfeszült a vastag damil, Katicaként Marinette rántott egyet, és egy könnyed mozdulattal visszadobta a vízbe az ellenséget.

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now