32. fejezet: Veszteség

99 8 2
                                    

Adrienn/

- Jó, hogy ezt sikerült megoldani, mielőtt még Zrag megjelent - szólalt meg Adrienn, miután kijöttek a barlang rendszerekből Párizstól nem messze. 

Adrienn és Alex jelmezben akartak visszamenni, így már úgy is jöttek ki. A mély rendszerek esetén, ahogy már korábban tapasztalták, nincs se térerő, se adás. Bár arra egyikük se számított, hogy a hős ruhára is hasonló szabályok érvényesek, így amikor kiértek, hirtelen mind a kettőjük botja elkezdett csörögni eszeveszett sebességgel. 

- Oh-oh...

Mind a ketten kinyitották a botjuk telefonját, majd elkezdték visszanézni az üzenetet.

- HOL A FENÉBE VAGYTOK? ITT VAN ZRAG! 

- ALEX, ITT VAN MANA!

- ALYA MEGSÉRÜLT!

- GYERTEK MÁR!

Adrienn azonnal Alexra nézett, aki hasonlóan nem értette mi is történt valójában, és a sok üzenet egyre sürgetőbb volt. Vagy Manához kell menniük, vagy Zraghoz... Zrag ellen Cloé volt, azt tudták, de nem hagyhatják magukra Ninoékat Mana ellen. 

- Zrag okozza a bajt. Ninoban bízhatunk - szólalt meg. - Induljunk!

Adrienn még egy pillanatig gondolkozott azon, hogy Nino után eredjen, de bíznia kellett barátjában, és Sophiban. Így végül ő is felugrott, és követte Alexet. Először Zrag. 

Miközben rohantak a vonat állomás felé, érezte, hogy valami nem stimmel. Kicsit szédült, ami nem jelentett semmi jót, és sajnos várnia kellett az ügy megoldására...

Ne terheld túl magad, Adrienn. 

Bólintott egyet, majd újra felugrott a levegőbe, és ahogy megpördült a levegőbe, és úgy indult a vonat állomáshoz, ami már így is romokban volt. Mindenhol füstöt és romokat látott, ami picit emlékeztette Plagg múltjában látott rombolásra. Ott ahol lehetett összetört üveg darabok hevertek szerteszét.  Mielőtt még földre ért, észrevett egy lila alakot, aki egy másik sötét figura ellen harcolt. Biztos volt benne, hogy a sötét alakot keresték, és most ideje volt meglepetést okozni.

- Hé, Macska! - mielőtt még újat lendített volna a botján Macska, Ruf hirtelen megfogta a karját ,és az egyik torony tetejére húzta fel. - A kwamikat kellene küldeni. Nekik sokkal nagyobb esélyük lenne, mint nekünk. f

Ebben van valami. Zraghoz teljes gázzal kell nyomni. Nem lesz még egyszer ilyen nagy lehetőségünk.

- Csináljuk!

A két fiú keresett egy közeli és egyben elhagyatott vonatot, ami jó búvóhelyként szolgál és leugrottak oda. Ahogy Adrienn leért a földre úgy megint érezte hogy valami nagyon nem stimmelt, egyre jobban elkezdett homályos lenni a látása és a feje is belekezdett az ütemes lüktetésbe, miközben Plagg felvette az emberi alakját.

- Keressétek meg Lukát és Cloét. Ne legyetek kérlek útban, amíg elintézzük!

Adrienn tudta, hogy szólnia kell a két kwaminak mielőtt még azok eltűnnek.

-Várj! - szólalt meg Adrienn, de addigra a két kwami felszívodott. - Na jó, ráér. 

- Menjünk, Adrienn!

A fiú bólintott egyet, és így óvatosan elindultak a harctére, hogy megkeressék Cloét és Lukát. Bár a két fiú gyors volt, Adrienn kezdett lelassulni, lüktetett a karja és a feje is egyre jobban hasogatott, de ezzel most megint nem törödhetett.

Kikerülték a vonatot, majd elindultak a harctére. Néha lehetett látni Plaggot, vagy Kravot, miközben a porfelhő közül kiestek, de pillanatok alatt visszamentek harcolni. 
A pusztítás a pályaudvaron felmérhetetlen volt. Több tartó pillér összedőlt, a tető darabok, főleg az üvegek a földre zuhantak darabokban. Kezdetben véletlenszerűen sétáltak, remélték, hogy az egyik várakozóban megtalálják őket, de miután a harmadikat is üresen találták elkezdtek a vonatokhoz menni. Olyan vonatot találtak, amelynek több része a harc során megsérült, az egyik vagon ketté is tört. 

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now