12. fejezet: Mi történt Budapesten?

212 25 0
                                    

Reina/

Csendben kinézett a ház fala mögül. Nem messze egy csapat gyülekezett egy lány körül, aki ijedten nézett a társaságára. Hiába próbált folyamatosan körbe-körbe nézni, sehol nem talált biztos pontot, ami nem lenne veszélyes.

- Ki kell ütnünk őket - szólalt meg tárgyilagosan Adrienn a lány fülhallgatóján keresztül.

- Várj...

Sophival több hete nem találkozott, fogalma se volt mennyit változhatott a lány. Az se tudta, hogy a férfiak kik voltak, és miért vették körbe. Régebben bármikor odarohant volna a barátnőjéhez, de most... Lehetett egy istenverte csapda is, ami csak egy illúzió.

- Ne mondd, hogy nem ismered fel a legjobb barátnődet?

Persze nem erről volt szó, biztatta önmagát. Felismerte, csak...

- Sophi... Látom kerülsz engem!

Reina felemelte a fejét a hangra, és újból kinézett a ház falai mögül. Nagyon is ismerős volt neki a hang, és nem is kellett sokáig találgatni honnan is. Szilvia sétált Sophi mellé könnyed léptekkel, miközben a verőlegényei utat engedtek neki. A magas sarkúja nem igazán adott plusz hangot, és emiatt se vette előbb észre.

- Szilvia... mit akarsz tőlem?

Látszott, hogy a lány eddigi félelmei múlóban voltak. Felcserélődtek valami fajta bátorsággal. Lehet, hogy talált egyedül megoldást, hogyan tudna elmenekülni?

- Tudod te azt jól mit akarok. Hívd ide Alex és francia csapatát.

Sophi Szilvia felé fordult és szemébe nézett.

- Nem vagyok annyira jóban velük, hogy hívogassam őket.

Szilvia egy pillanatig még komolyan nézett a lányra, de ez utána megváltozott. Elnevette magát, miközben a fiúk még közelebb kerültek a lányhoz.

- Még akkor se, ha veszélybe kerülsz? - szólalt meg Szilvia.

Reinán végigfutott egy hideg fuvallat, amely majdnem arra késztette, hogy azonnal leleplezze magát, és a barátnője segítségére siessen, de ekkor mellé termet Fekete Macska, és megfogta a karját.

- Meg tudom magamat védeni az ilyen idiótáktól, mint amilyen te vagy Szilvi.

Nem látta Reina pontosan mi történt, amíg ki nem nézett, és észrevette, hogy Sophi kitört a körből, és elrohant feléjük. Fekete Macska és Reina az utolsó pillanatban lapult újból a falnak, és ezzel nem vette észre se a rohanó lány őket, se az őt követő fiúk se.

Miután kellő távolságban voltak, Reina újból kinézett, majd kilépet a fal mögül.

- Követjük őket! - szólalt meg Reina.

Macska csak egyet bólintott, és már ugrott fel a tetőre, hogy kövessék a csapatot. Szilviát hiába keresték az üldözők között, nem vett részt az egészben. A magas sarkú persze nehezítette volna a dolgát, de attól még érthetetlen volt, hogy tűnhetett el ilyen gyorsan. Sophi pedig a fiúkhoz képest gyorsabban futott. A végén már több méteres előnye volt, amely csak növekedni látszott.

- Lehet, hogy egyedül is el fog boldogulni - szólalt meg nyugtató hangon Reina.

Tudta, hogy a barátnője nagyon is jó futó volt, de nem mert hinni a szemének hogy ennyire. Hiába ugrándoztak ők is a tetőn, a sötétség inkább hátráltatta őket. Nem mindig látták, hogy hova lehetett úgy ugrani, hogy továbbra se tűnjön fel senkinek sem.

Az üldözés már egy ideje tartott, amikor hirtelen Sophitól pár méterre villanásra lehetett felfigyelni, ami utána egy lézercsíkkal párosult, közvetlenül Sophi előtt. A lány megpróbálta kikerülni a csíkot, de arra már nem volt alkalma, hogy figyeljen is az útra. Ekkor elbotlott egy apró kőben, és majdnem orra is esett volna...

Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktakWhere stories live. Discover now