Reina/
Miközben kelt fel a nap, úgy várt a két lány, hogy történjen valami. Vixx órák óta próbálta meggyógyítani Nooro súlyosnak mondható sérülését, és hiába volt ez is a történetmesélés egyik fontos eleme, Reina és Sophi nem akarták ezt végignézni.
- Szóval Szirén és Vixx ikertestvérek, Plagg pedig a bátyja. Tikky és Plagg szerelmesek, de nem lehetnek soha együtt...
Ahogy Sophi összefoglalta a helyzetet, úgy Reina nem érezte jobban magát. Úgy érezte, hogy ez a történet nem fog happy enddel végződni, és ez elszomorította.
Mielőtt még kételkedésének hangot adott, Vixx kijött a kunyhóból, mögötte Mantoval. Gondterhelt volt az arca.
- Még pár órát kell pihennie, de rendben lesz. Délkor találkozunk a templomnál.
- Rendben, hercegnő...
- Manto... ezerszer megmondtam, ne hívj így. Egyenrangúak vagyunk.
Ahogy Manto elsétált mellettük, úgy láthatóvá váltak a karjain, és a lábain a hegek, amiket régen szerzett. Sok volt belőle.
- Egy elveszett királyság utolsó hercegnője vagyok. Birodalom nélküli..
Vixx visszafordult, majd megfogta Manto vállát.
- A testvéremnek tekintelek. Ha mindennek vége, akkor visszaszerzem a jogos örökségedet.Alex/
Hiába volt korán reggel, Alex Kravval együtt már a királyhoz kellett mennie, ami nem jelentett semmi jót. Útközben Krav legalább három függönyt, négy fahasánkot, és három vas edényt gyújtott fel. Szóval így nézett ki, ha Krav ideges volt.
Ahogy végigment a folyosón, egy ajtóhoz jutott. Egy hatalmas, fehér márványból készült ajtó, sehol nem lehetett látni az illeszkedést, és ez zavarta a fiút, mert nem tudta hogy készülhetett ez az ajtó.
Az ajtó kitárult, és ekkor Krav belépett a teremben. Ez is, mint minden helység hatalmas volt, a fehér márvány ragyogott, és a napfényei többszörösen bevilágította a termet. A terem közepén egy trón volt. Azon ült Krav apja, a király.
- Apja fia - szólalt meg Alex. - Most már mindent értek.
- Fiam!
Krav besétált a terem közepében, majd szépen meghajolt előtte, ahogy illik. Bár ebben Alex látott egyfajta kényszert.
- Hívattál, apám.
- Igen-igen. Beszédem van veled a jövődet illetően!
Ahogy Alex ránézett Kravra rájött, hogy apja nem is tud a Vixxel kapcsolatos szálról, és erről az egész őrült tervről.
- Apám?
- Halottál a négy királyságról, fiam?
Alex először Kravra, majd utána az apjára nézett kérdőn. Eddig csak három királyságról tudott. Krav, Plagg és Zrag.
- Igen, apám.
- Csak én nem hallottam, de ne is foglalkozzatok vele.
- A negyedik birodalom bukásáról is tudsz?
Krav megdermedt, és úgy tűnt nem akar megszólalni, és ezt az ami az apjának nem tetszett. Szigorúan nézett egyetlen fiára.
- A negyedik birodalom megtagadta a szövetséget, amit a Shadow birodalom kínált. Emiatt a trónörököst és a mennyasszonyát lemészárolták. Ezt a hibát mi nem követhetjük el.
Alex dermedten nézett. Egy egész birodalmat lemészároltak? Egy esküvőn? Felkavarta a gyomrát csak az a gondolat, hogy ez megtörténhetett.
- Velünk ez nem történhet meg, Ahhoz hogy fenntartsuk birodalmunkat szövetségbe kell lépnünk a másik két birodalommal. Húgod a mai napon Zrag herceghez hozzámegy, és te mint trónörökös elveszed az Elemental legerősebb hajadonát, Szirént.
Alex egy pillanatra ökölbe szorítja a kezét, miközben Krav környezete elkezdett felgyulladni, és kezdett a környező hőmérséklet is felnövekedni.
- Miért pont őt, apám?
Krav becsukott szemmel próbálta türtöztetni magát, de nagyon nem ment neki. Persze ebben az esetben Alex se tette volna máskép.
- Vixx hercegnő gyenge, nem hordozza azokat a géneket, amely a tökéletes útodhoz kell.
Alex ekkor megfordult, és csukott szemmel várta, hogy vége legyen ennek beszélgetésnek.
- Megtagadom a parancsot, Apám.
Alex egy pillanatra meglepődött, így kinyitva a szemét háta mögé nézett. A felség nem akart hinni a fülének, Krav meg hátat fordított ezzel az apjának.
- Megtagadod a királyod parancsát?
- Nem fogom szolga sorba küldeni a népemet. Még ha ezzel fel is kell áldoznom mindent.
- Még Vixxet is feláldoznád?
Mi van? Képes lenne Alex apja feláldozni egy ártatlan teremtést csak azért, hogy akadályozza a saját fiát. Alex újból Kravra nézett, aki nem mert megmozdulni.
Alex várta, hogy Krav megszólaljon, visszavágjon, de egy ideig csak a mérhetetlen hőt lehetett érezni, amit ő maga árasztott.
- Megölnél egy ártatlan lányt csak azért hogy rabszolga sorba helyezd a népedet. És még te nevezed királynak magad?
A király meglepődve nézett a fiára. Nem a szavai hozták meg ezt a hatást, hanem Kravból eredő gyilkolási szándék, amely olyan erős volt, hogy még Alex is érezte.
YOU ARE READING
Miraculous: Tükrök tragédiája, amikor a kwamik elbuktak
FanfictionAdrienn... miért kellett feláldoznod magad? Szövetség miért vett el tőlem? Natha nem emlékszik a múltra, úgy mint a többiek se, de mégis folyton letámad... Félek tőle, Macska. Alex az egyetlen aki megért engem, és védelmez, de nem tudom meddig fog e...